Og sådan kan man også rejse med A380: https://twitter.com/Airbus/status/464744956415205376 God weekend
Endnu en fuld arbejds weekend her...specielt søndag ser ud til at blive en lang dag. Nå men så handler det jo bare om at se frem til næste fri weekend...om ca 14 dage! Her er det blevet fredag aften og der er Swordfish på HBO...skulle være udemærket at falde i søvn til God weekend til alle derude
Weekenden er begyndt. I mens Flemming tager til Norge og snakker med vores Norske venner er jeg taget til Hamburg for at besøge Lufthansa Technic og Airbus hhv. lørdag og søndag. Så satte mig ind i CRJ900'eren her i eftermiddag og to en lang 30 minutters flyvning til Hamburg. I aften lidt afslapning med en makker og i morgen går det løs - der er desuden "havne festival" i Hamburg i denne weekend så er der godt fuldt op med mennesker - dog er vejrudsigten ikke for god. God weekend. Hilsen Henrik
Så er det endelig blevet torsdag aften (i hvert fald i denne del af verdenen!) og for mit vedkommende endelig weekend. Sidder og får en kølig fad...og skal helt sikkert have et par stykker mere (der tages forbehold for tyrkfejl). Retunerer til DK mandag aften med LH. En lille ferie venter forude, kun afbrudt af et kursus, en fødselsdag samt en hurtig tur med SK til BCN. God weekend til alle...
Jeg smutter en tur til BCN den 10 juni. Det bliver til 2 overnatninger inden det er retur. Er der forøvrigt nogen der kender noget til lounge forholdene i BCN? Jeg har kun været i transit i BCN en gang for mange mange år siden!
@THammer - der er en stor lounge til *A - efter security check, så er der rulletrapper ned og når du er nede i "indkøbscentret" så hold til højre og der er så en trappe op til en stor lounge.. - ikke det vilde udvalg, men der er vin, øl, kaffe, sodavand og snacks..
@jefi99 der er "hotdogs", man selv skal lave.. - hmm, nu på "pølseholdet igen" - ingen norsk øl til vores øl tråd?
Det lyder godt. Var i MAD loungerne tidligere i år og sjældent har jeg spildt så meget tid på at spise en skinkesandwich og drikke en dåseøl!
Sprang øl over, nappede lidt rosevin i stedet. Det er jo den sæson... I øvrigt live rapportering fra SK1465 lige nu. Nettet virker sgu bedre end i loungen i OSL!
Kristian - så opret du en vintråd hvor vi kan anmelde vine fra lounges og fra luftens vin kort. Det lyder som en fremragende ide Hilsen Henrik
For ind i helv#** det går jo hen og bliver et alt for alkoholiseret Forum... Men skal nok oprette en tråd
Weekend står på sol, GT, venner der kommer til mad samt måske at skulle tusse ned at stemme på den lokale skole søndag... Og ugens højdepunkt vinsmagning søndag hos min vinpusher...
Så skal der lyde et "God Weekend" til alle her fra også. Dog stadig nogle timers arbejde på kontoret, men snart går turen hjem i haven i det gode vejr. Satser på at det holder tørvejr Afslapning i aften og bliver muligvis at finde i bevidstløs tilstand på sofaen ganske tidligt efter en vild uge i Bonusfebers-tegn. Imorgen skal der styr på haven, der gror som en sindsyg og absolut ikke har i sinde at tilpasse arbejdsbyrden til den tid jeg har til rådighed. Gode venner på besøg i morgen eftermiddag til Cava, Mojitos og BBQ og søndag er det udover potentielle tømmermand også tid til at agere hjælpetræner til årets sidste træning i floorball for junior. SKÅL
@THammer - Loungen i Barcelona hedder: "Sala VIP Pau Casals" - i vintråden kan du læse om deres store udvalg af vine, og regner da med du og @Henrik Olsen kommer med en fin anmeldes f deres vine og lounges
KORT arbejdsuge, valgte at tage fri fredag, kan man så ikke indkalde til weekend nu? - men weekenden står på rødvin og grill i aften, imorgen på "Fermentoren" på VesterBronx og så starter weekenden jo - og jeg tror mine børn og jeg skal ind på Post & Telemuseet og lege samt gå lidt rundt i København! Samt noget familie tam tam på søndag!!!
Ikke helt weekend her endnu. Mens de fleste andre holder fri imorgen, så er der stadig en del arbejde at gøre her - ikke mindst med Bonusfeber. Der er spændende ting på vej Fredag går turen til Jylland og familie-tam-tam i weekenden. Udover det ingen planer for weekenden... Trænger snart til ferie, så det er godt at der kun er lidt over 3 uger til turen går til USA