God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Endnu en fuld arbejds weekend her...specielt søndag ser ud til at blive en lang dag. Nå men så handler det jo bare om at se frem til næste fri weekend...om ca 14 dage! Her er det blevet fredag aften og der er Swordfish på HBO...skulle være udemærket at falde i søvn til :D
    God weekend til alle derude
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Weekenden er begyndt. I mens Flemming tager til Norge og snakker med vores Norske venner er jeg taget til Hamburg for at besøge Lufthansa Technic og Airbus hhv. lørdag og søndag. Så satte mig ind i CRJ900'eren her i eftermiddag og to en lang 30 minutters flyvning til Hamburg.

    I aften lidt afslapning med en makker og i morgen går det løs - der er desuden "havne festival" i Hamburg i denne weekend så er der godt fuldt op med mennesker - dog er vejrudsigten ikke for god.

    God weekend.

    Hilsen
    Henrik
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    dagens udsigt er regn med drypvise A380'ere:

    upload_2014-5-10_16-5-48.png
     
    Christian Løn, Kristian og THammer "Synes godt om dette"
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så er det endelig blevet torsdag aften (i hvert fald i denne del af verdenen!) og for mit vedkommende endelig weekend. Sidder og får en kølig fad...og skal helt sikkert have et par stykker mere (der tages forbehold for tyrkfejl). Retunerer til DK mandag aften med LH. En lille ferie venter forude, kun afbrudt af et kursus, en fødselsdag samt en hurtig tur med SK til BCN.
    God weekend til alle...
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hejsa,

    Hvornår tager du til BCN?

    Jeg er på en "hit 'n' run" på søndag eftermiddag :)

    Hilsen
    Henrik
     
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Sidder i Guldstuen i OSL (som fjeldaberne kalder den). Elendigt internet og propfyldt!
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg smutter en tur til BCN den 10 juni. Det bliver til 2 overnatninger inden det er retur.
    Er der forøvrigt nogen der kender noget til lounge forholdene i BCN? Jeg har kun været i transit i BCN en gang for mange mange år siden!
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @THammer - der er en stor lounge til *A - efter security check, så er der rulletrapper ned og når du er nede i "indkøbscentret" så hold til højre og der er så en trappe op til en stor lounge.. - ikke det vilde udvalg, men der er vin, øl, kaffe, sodavand og snacks..
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 der er "hotdogs", man selv skal lave.. - hmm, nu på "pølseholdet igen" - ingen norsk øl til vores øl tråd?
     
    Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det lyder godt. Var i MAD loungerne tidligere i år og sjældent har jeg spildt så meget tid på at spise en skinkesandwich og drikke en dåseøl!
     
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Sprang øl over, nappede lidt rosevin i stedet. Det er jo den sæson...
    I øvrigt live rapportering fra SK1465 lige nu. Nettet virker sgu bedre end i loungen i OSL!
     
    Christian Løn, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men vi må have en vintråd så? Er selv på vivino og anmelder gerne vine i luften og i lounges..
     
    Flemming Poulsen, Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om dette"
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Kristian - så opret du en vintråd hvor vi kan anmelde vine fra lounges og fra luftens vin kort. Det lyder som en fremragende ide :)

    Hilsen
    Henrik
     
    Christian Løn, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    For ind i helv#** det går jo hen og bliver et alt for alkoholiseret Forum... Men skal nok oprette en tråd :)
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekend står på sol, GT, venner der kommer til mad samt måske at skulle tusse ned at stemme på den lokale skole søndag... Og ugens højdepunkt vinsmagning søndag hos min vinpusher...
     
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så skal der lyde et "God Weekend" til alle her fra også.

    Dog stadig nogle timers arbejde på kontoret, men snart går turen hjem i haven i det gode vejr. Satser på at det holder tørvejr :)

    Afslapning i aften og bliver muligvis at finde i bevidstløs tilstand på sofaen ganske tidligt efter en vild uge i Bonusfebers-tegn. Imorgen skal der styr på haven, der gror som en sindsyg og absolut ikke har i sinde at tilpasse arbejdsbyrden til den tid jeg har til rådighed. Gode venner på besøg i morgen eftermiddag til Cava, Mojitos og BBQ og søndag er det udover potentielle tømmermand også tid til at agere hjælpetræner til årets sidste træning i floorball for junior.

    SKÅL
     
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @THammer - Loungen i Barcelona hedder: "Sala VIP Pau Casals" - i vintråden kan du læse om deres store udvalg af vine, og regner da med du og @Henrik Olsen kommer med en fin anmeldes f deres vine og lounges :)
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    KORT arbejdsuge, valgte at tage fri fredag, kan man så ikke indkalde til weekend nu? - men weekenden står på rødvin og grill i aften, imorgen på "Fermentoren" på VesterBronx og så starter weekenden jo :) - og jeg tror mine børn og jeg skal ind på Post & Telemuseet og lege samt gå lidt rundt i København! Samt noget familie tam tam på søndag!!!
     
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ikke helt weekend her endnu. Mens de fleste andre holder fri imorgen, så er der stadig en del arbejde at gøre her - ikke mindst med Bonusfeber. Der er spændende ting på vej ;)

    Fredag går turen til Jylland og familie-tam-tam i weekenden. Udover det ingen planer for weekenden...

    Trænger snart til ferie, så det er godt at der kun er lidt over 3 uger til turen går til USA :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.

Del denne side