God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Fandt lige et billede af den omtalte skinkesandwich....Så ser SK's menu i loungen pludselig ikke helt så kedelig ud!
    IMG_1736.jpg
     
  2. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    God weekend til jer der holder sådan noget.. Så må vi andre knokle på hotellet om aften! :)
     

    Attached Files:

    jefi99, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Jeg kan desværre ikke sige god weekend endnu, da jeg arbejder fredag.

    Men ugen er god og vi fok gode nyheder fra SAS omkring deres long haul kabine som ser ret lækker ud og jeg vil påstå den på det hårde produkt er i top 3 i Star Alliance lige nu når vi kigger på Business Class. Det er vel kun Singapore og Lufthansa der kvalitetsmæssigt kan leve op til dette niveau.

    Men weekenden byder trods alt på at nyde det gode vejr og grille lidt.

    Og så en vigtig ting i løbet af ugen har vi solgt vores lejlighed og derfor går jagten ind efter nyt tag over hovedet (og tror ikke jeg får overtalt fruen og MiniO til at bo på hotel hele tiden...)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen til lykke med salget, så nu skal der findes større lejlighed/hus? Husker selv "presset" for et par år siden :) - dejlig weekend beskæftigelse og boliga var fast morgen ritual...
     
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Lufthansa? De er da ikke i nærheden af top 3 business class! :eek:

    75 nætter (minus antal nætter, du allerede har optjent) på Radisson/Park Inn, og du er concierge et år mere. Så over på Crowne Plaza i 50 nætter, og IHG Plat er i hus. Derefter ud på Hilton i et par måneder. Og alt det kan du klare ved at blive "boende" på lorteøen Amager! Derefter kan du begynde at kigge på fast ejendom igen! :D
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Vi skal fra en lejlighed i Ørestad til et rækkehus/hus lidt uden for byen for at komme lidt op i pladsen. Og så noget med en lille have til - det har jyden savnet i de 10 års tid jeg har boet i lejlighed i storbyen :)
     
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Jeg har overvejet det men fruen er ikke helt med på den ide selvom man sikkert kunne lave nogle gode aftaler med hotellerne :)

    Lufty er vel på det samlede hårde produkt noget af det bedste der er i den europæiske del af Star Alliance - ikke på det bløde dog?
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har ikke prøvet alle Star Alliance's interkontinentale businesskabiner, men blandt de meningsdannere/bloggere, jeg følger er der, som jeg opfatter det, en konsensus om at LH er langt nede på listen - og under OS og LX, hvis vi skal holde os til de europæiske. De er dog klart over SK. Men det er naturligvisalt sammen subjektivt, og under alle omstændigheder et first world problem! :D
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Jeg er helt enig i at det må sættes med #firstworldproblem :)

    Så længe vi er enige om at SAS får et godt skub op ad til toppen af listen :)

    Spørgsmålet er bare i hvor lang tid?!!?
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekend, pinse og hvad ved jer... - de siger det gode vejr kommer, men hvornår spørger jeg bare? - Weekenden skal gå med grill, familie og generel hygge! Weekenden kommer nok også til at indgå med leg af Lego og måske bygge den her lille smarte ting til kontoret!

    lego.JPG
     
    THammer, Flemming Poulsen, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg skal til 40 års fødselsdag lørdag, DDJA søndag, sofaen mandag, derefter countdown til VM.
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 "Couchsurfing" slet ikke dårligt! :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Også god weekend her fra. Mens Sverige holdt nationaldag og det meste af Danmark skulkede fra job, så blev det til en del arbejde på hjemmekontoret idag med Bonusfeber-konceptet i både Danmark, Norge samt nogle flere nye lande der snart kommer med i familien ;)

    Telefonmøde med de gode folk der arbejder for os her til aften, da det ikke er så let at finde tidspunkter der passer til sådanne ting når folk rejser og er placeret i alle verdensdele. Der var deltagere fra Danmark, USA og Kina, så tidsvinduet hvor alle er vågne er lidt begrænset ;)

    Lørdag/søndag kommer nok også til at stå 50% i arbejdet tegn, men satser da på lidt godt vejr og nogle timer på liggestolen i haven, mens junior er til fødselsdag.

    Jeg håber også at finde tid til at få de sidste detaljer på plads ifm. vores tur til USA om et par uger. Mangler stadig et par hotelovernatninger og at se om jeg kan få lidt bedre deals på lejebiler end jeg hidtil har booket. Man er vel bargain-hunter ;)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Så blev en helt normal arbejdsdag overstået og der var dejlig meget plads på motorvejen her til morgen på vej til arbejdet.

    Fik klaret en masser oprydning, da kalenderen ikke var booket med møder da mange valgte at have fri. Dejligt.

    I morgen lørdag er det camping på programmet og en tur til den jyske højderyg og søerne ved Ry hvor der er den årlige familie Pinse frokost og vi mødes en godt 40-50 stykker fra hele Europa faktisk. Dog er det i bil og ikke med fly så de eneste bonuspoint jeg skraber sammen er broafgiften over Storebælt ved at betale med et SAS Mastercard....

    Ellers arbejde i maskinrummet på Bonusfeber så vi kan være klar til de nye tiltag som kommer her inden sommeren for alvor begynder.

    God weekend til alle og tak for en god uge med masser af nyheder - især nogle af de rejse deals var lokkende og håber at der er flere der fik udnyttet billige rejser til USA med British Airways :)

    Hilsen
    Henrik
     
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Yearh, i denne weekend hedder det "drengetur" til Berlin, dvs. at far tager sine 3 drenge (de er ikke store) med til Berlin, med SAS i aften til TXL, bor på Scandic med 500 Extrapoint per nat (og Scandic point oveni) og så skal vi da se byen, Zoo, Hard Rock Cafe, Checkpoint Charlie, Teknisk Museum, Brandenburger Tor, sejle på Spree og sikkert en masse andet! Hmm, nu må vejret bare tage at blive godt! Og ellers står den forberedelse til en tur til Mellemøsten inden Ramadanen, så deet... PS, mon ikke jeg kan få sneget mig et enkelt ølbillede med til Jefi's Øltråd?
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om dette"
  16. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Super med sådane en drengetur, Kristian. Jeg havde selv nogle dage alene med junior i efteråret i Disney i Orlando - og det er guld værd med lidt far/søn-tid på denne måde. Har faktisk planer om at junior jeg jeg skulle tage en tur alene i nogle dage en gang årligt og gøre det til en tradition.

    Her skal også lyde et "God Weekend" til alle. Formiddagen er gået med nogle af de sidste smårettelsen af det nye Bonusfeber-design til hjemmesiden - og nu er der ikke langt igen inden vi kan launche. Det glæder jeg mig rigtigt meget til at vise jer :)

    Snart går turen hjem, hvor der kommer gode venner på besøg til cava, rosévin og tapas på terassen sidst på eftermiddagen. Er dog ikke helt tilfreds ved det vejr jeg ser ud af vinduet - håber det er lidt bedre i Skåne ;)

    Weekenden bliver et mix af afslapning og arbejde - stadig en del ting der skal fixes og ikke mindst forberedes inden ferien næste fredag. Ser så absolut frem til et par uger i USA efter en hektisk tid her i foråret. Men men - jeg er sikker på at alt det hårde arbejde bliver det hele værd ;)

    Skål!
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    WEEKEND... kom for sent hjem fra arbejde, vejret regner, men men.. Costa Rica banker italienerne, kan ikke lide dem siden Totti/Snotti osv.. - nå, men weekenden står på bold, rødvin, pakke til på søndag hvor turen igen igen går til Dubai og Saudi Arabien, denne gang med et nyt selskab, der hedder FlyNAS til Riyadh! Så går ugen så med rejseri...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Weekend - længe ventet denne gang. Fik efter en lang uge købt ny tag over hovedet og flytter til A-town fra Ørestad om en 4 måneders tid. Sikke mange ting der lige skal opdateres og planlægges når man lige skal flytte lidt... Og desuden er det møg let at bruge lidt mio DKK hen over et par telefonopkald :)

    Weekenden er lørdag med drenge sag med MiniO da fruen er på tur. Så vi skal på flyvergrillen om vejret holde. Gad vide om han er lige så glad som jeg - men trods 16 måneder så smiler han da når vi nørder fly :)
     
    Schwert og Kristian "Synes godt om" dette.
  19. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God weekend fra en gammel 717 på vej fra Atlanta til Tampa.

    90 min delay pga vejret i ATL, men nu på vej.

    Lidt nostalgisk med en 717. Sender tankerne tilbage til de gode gamle SAS MD80ere. Ville nu til enhver tid foretrække en SAS MD80 fremfor denne ramponerede 717 fra Airtran.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Når man holder ferie, så er hele ugen en weekend, så hermed en godmorgen-post fra Camden, Maine.

    Fin tur op igår fra Orlando med US Airways og Republic (Som USA). Alt gik planmæssigt - dog med en lille forsinkelse ud af PHL pga. trafik. US Airways er ikke noget højdepunkt og kan mærke at jeg allerede er ved at være træt at de enorme mængder håndbagage, 400 prioritetsgrupper ved ombordstigning og kedelig ombord service når man flyver i USA. US er ikke meget hverken værre eller bedre end de andre på economy - udover at her får du ikke engang den lille pose pretzels. Det er nu ikke nogen dealbreaker for mig ;)

    Ombooking at min Avis bil i Portland dagen før til Budget - gav en større bil og en besparelse på 50$. Det ironiske er at Budget og Avise deler på ansatte, lokale og biler i Portland, ME. Vi fik udeveret en Avis-bil... Men men - fint for mig ;) Endnu dog op i en lille Chevrolet SUV af en eller anden art. Hold nu k.... den kører kedeligt. Men det var den eneste de havde tilbage i klassen og ville ikke opgradere uden ekstra betaling.

    Endeligt fremme i Camden, hvor vi tilbringer den næste uge med BBQ, 4th of July fejring og ikke mindst nogle lokale bryg på terassen i dette hus:

    HouseMaine.jpg

    Nu går turen til havnen for at købe lobsters og så et smut forbi farmers market senere idag. Er allerede vild med dette sted :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side