En weekend her der formentlig kommer til at forløbe med Premier League på skærmen, og en genopstart på min tidligere nebengeschäft, nemlig som ekspert på Flightfox.com (som jeg også på ubeskeden vis reklamerer for herunder).
Hejsa, Jeg har godt luret din autosignatur om Flightfox. Kunne du lave en lille tråd om dette som forklarer det du gør som ekspert og hvad vi måske kunne bruge det til her på Bonusfeber. Det kunne være nogle medlemmer ville kunne have samme behov som du kan svarer på og fortælle dem hvordan man opretter sig som spørger og ekspert? Sådanne artikel ville jeg meget gerne se lavet God weekend Hilsen Henrik
God weekend til alle LINK: http://politiken.dk/forbrugogliv/EC...vingummi-og-flyveture-dig-til-at-prutte-mere/
Weekend snart... - Den skal stå på fødselsdag, god mad, rødvin og ondt i hovedet - og selvfølgelig nye afsnit af House of Cards...
God weekend og god Påske fra en campingplads syd for Amsterdam. Her har solen skinnet i dag og snapsen har været kold. Så max hygge på udendørs livet når denne ellers normalt flyvende er i 100% civilt Efter påske bydes der på en uges tid i USA hvor Flemming og jeg blandt andet skal mødes med EuroBonus bossen Nils Lindhe. Med under armen har vi hele EuroBonus tråden igen og vil trække lidt flere svar ud af ham Hvad byder jeres Påske på?
Rigtig god påske til alle her fra også Torsdag gik med lidt havearbejde og fredag/lørdag i sommerhus med svigerfamilien. Så rart med lidt afslapning. Søndag går med Egg Hunt for ungerne hos nogle venner samt en hel del arbejde søndag eftermiddag. Mandag slipper jeg nok ikke for lidt mere arbejde i haven med at forårsklargøre, men regner med at kunne bruge arbejdet som en undskyldning for at slippe for en del af det. Ret så meget at se til inden afrejse til USA og Freddie Awards på onsdag. Al det her påskeferie-sjov passer ikke specielt godt ind i planen, men på den anden side så kimer telefonen da ikke så meget som normalt. Ellers bliver det en super spændende uge forude set med Bonusfeber.dk-brillerne. Freddie Awards, Frequent Flyer University samt en masse spændende møder "over there". Forhåbentligt bliver der også tid til et besøg på Boeing fabrikkerne når vi er i Seattle. Afventer stadig en mail fra SAS/Optiontown i indbakken der fortæller at vi er opgraderet til Business på udrejsen, men der sker jo nok ikke noget før påsken er overstået.... Håber alle har en rigtig god påske
Af en mindre aviation nørd så er den camping plads ikke så dårligt valgt af mine forældre. Den ligger lige på den normale indflyvningsrute til AMS og sidder i dag i solen og nyder en god kold øl og med min padde der "spiller" flightradar24 og kigger på lidt tungt metal komme forbi
Her er påsken gået med arbejde...og det kommer resten af påsken også til at gå med. Ser frem til at kunne holde lidt weekend om en 4 ugers tid...hvis alt går som det skal! Har brugt de sidste par timer på at forsøge på at komme på internettet...og læse bonusfeber.dk. Internet via satellit er simpelthen noget rod en gang i mellem! Håber ikke at internettet går ned igen de næste par timer...så man lige kan blive en smule opdateret på hvad der foregår i resten af verden. Ønsker alle en god påske...i det der er tilbage af den af den.
weekwnd weekend... - den står på bøffer på grillen med tilbehør, vinos og GT... - og imorgen søndag står den på bookinger til Dubai, lad os se om EK eller Star allince vinder den her gang, samt om det nye Hilton DoubleTree i Dubai skulle afprøves.. - Vejret i København K er jo fantastisk for tiden...
Sidder lige nu og høre lidt om booking af bonusrejser ved årets Frequent Traveler University i Seattle. Det er en rar weekend nu efter forberedelserne til dette. Så prøver nu at se om ikke kan lære noget nyt omkring miles and points Søndag er det flyttedag til Denver og Colorado Springs med møder i House of Miles og Randy Petersen. Mon ikke også vi skal finde et eller andet bøfskur mens vi er herover.
Godnat her fra Seattle efter en interessant dag på FTU. Imorgen tidlig bliver det rundtur på Boeing samt Alaska Airlines til Denver.
Weekenden blev lidt bedre (måske) da SAS fik mig opgraderet til SAS Diamond: Så håber på at mærke dette nye niveau på turen hjem fra Chicago på tirsdag. Også det med at der ikke er udløb for ens point er interessant - dog ikke super brugbart da jeg ikke har haft point der ikke er blevet brugt inden for 5 år. Men OK - nu er der et nyt medlem her på Bonusfeber som er opgraderet til Diamond. Har nogen fået velkomst pakken endnu? Hilsen Henrik
Godaften her fra Colorado Spring og House of Miles, hvor dagen er gået i selskab med Mr. Frequent Flyer, Randy Petersen. En ualmindelig spændende dag og en masse interessante ting med hjem i rygsækken, som kommer til at komme alle her på Bonusfeber.dk tilgode...
Weekenden sig kommer nærmere... - MR i weekenden.. en tur til Athen og der kommer lidt point ind på kontoen! Lørdag aften med Græsk rødvin? - lad os se hvordan det spænder af... - Søndag afslapning og husk, det er mors dag, så vi må nok få fingeren ud og købe noget til mor - og mandag en tur til Dubai igen igen... - og så skal der vel også lige blive tid til tøjvask, kuffertpakning og hvad ved jeg Hvad med jer?
Også god weekend her fra. Der bliver fuldt program for mit vedkommende. Lørdagen går til Oslo og møde med vores Bonusfeber-venner deroppe. Lørdag aften besøg hos venner og familie-besøg søndag. Så her er der fuldt booket