God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredag og dermed snart weekend... - og dermed også ferie :)

    Så skal se fodbold i dag, nu bliver det jo endeligt spændende med kampene! Men mon nu ikke tyskerne tager den franske skalp idag? - Søndag og en uges tid går det til Venedig, leje af bil og bare dase på stranden, og har luret på 2 vinhuse jeg godt vil besøge og så skal vi selvfølgelig til Venedig itself... kom nu, bliv nu fredag eftermiddag !!
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Roskilde Festival = jeg er træt..... godt at en ny arbejdsuge venter så man kan få slappet af :)
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God weekend her fra.

    Denne weekend kommer nok primært til at stå i arbejdets tegn - og måske lidt BBQ og øl ;)

    Efter ferie er der en del på to-do-listen som skal kigges på - primært i Bonusfeber-regi.

    Håber I alle får en rigtig god, varm og solrig weekend.
     
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nu er det fredag, og jeg er stadig træt efter Roskilde!!!
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Er du blevet gammel? ;)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så er det blevet weekend - og denne weekend betyder også ferie. Så væk med jakkesættet og frem med fritidstøjet og fleecejakken og ud i naturen. Turen står på camping i 14 dage og lidt i mod de normale lyster så er der ingen flyvninger involveret. Dog tager vi lige et par hotelovernatninger på ud og hjemturen for lige at sikre at Club Carlson kontoen ikke går helt i stå :)

    Så ellers er det grill, øl og G&T'er de næste 14 dage fra om eftermiddagen når vi har været aktive i løbet af dagen :)

    Har aftalt med fruen at jeg har 1 time om dagen til at checke mails og lidt forfalden arbejde og lidt Bonusfeber så helt uden for land og ret er jeg ikke. Længe leve 4G netværket og en mobile 4G router med lave roaming takster (takket være firmaet) :)

    Alt godt og skål i en tyvstart G&T'er.

    Hilsen
    Henrik
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,517
    Point:
    113
    En hilsen fra Valence i Frankrig, hvor jeg endelig er indkvarteret på hotellet. De kunne ikke finde min reservation, fordi jeg havde kvajet mig og reserveret i 2015!!! Sørme om jeg ikke har lavet samme fejl i morgen i Genève - og dén reservation kan ikke refunderes. Jeg skælder ud på mig selv lige nu...
     
    Schwert, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Flyver DY ikke til Geneve næste år :eek::eek::eek:o_Oo_O;);)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredag!!! Weekend.. endelig hjem fra arbejdet og nu skal grillen fyres op og der skal noget kød til :)

    Lørdag står i solens tegn, hvis det bliver så godt som der siges, så skal der soles, slappes og senere på eftermiddag ud at spise fødselsdagsmiddag med familien! Slet ikke dårligt og søndagen.. - tror sku vi nupper en solskinsdag mere, så man kan blive lidt brun den her sommer også!!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Fredag og tillykke til Kristian - og vi takker for det gode vejr ;-)

    1 uge af ferien er gået og det har været meget afslapning og mere end planlagt da bilen røg til bildoktoren i mandags og forsat er der:

    image.jpg

    Ovenstående er de fejl som viste sig da jeg kørte med den. Læg mærke til gode omdrejninger men ingen hastighed - så speedometeret døde også sammen med mange andre elsystemer.

    Så ingen bil lig med god mad og afslapning på stedet. Ikke skidt bytte med det gode vejr vi har haft. Fik af biludlejningsfirmaet leveret en bil til døren i dag så vi kan komme ud og køre lidt, så tak for god service der.

    Alt godt fra campinglivet :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God lørdag her fra Skåne.

    Stadig en del arbejde idag med at arrangerer Emirates Inaugural flighten fra OSL - forhåbenligt bliver der også tid til nogle timer på liggestolene i haven for at hvile kroppen lidt efter et par øl for meget igår. Ellers ingen planer. Søndag afslapning med junior og lidt mere arbejde inden turen går til Jylland mandag for at aflevere junior der skal på 6 dages ferie hos bedsteforældrene.

    God weekend til alle - nyd det gode vejr
     
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekend i Spanien, skal til Alicante i eftermiddag! Selvom det jo ikke lige er fordi man savner varmen eller solen, men mon nu ikke det bliver godt med Tapas og Vinos? Skal ned og besøge en ven hvor familien har et sommerhus, så det er jo super praktisk at blive hente og bragt til lufthavnen og der der vist fuldt program med, Byfest i aften, lokalt marked imorgen, vinsmagning eftermiddagen og generel afslapning søndag og hjem mandag... jov og så kommer der da lidt over 10K på SAS EB kontoen, men hov så er man jo allerede guld igen til næste år.. så skal man gå efter Diamond eller ? - fredagens spørgsmål :)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    En uge på arbejde med over 30 grader udenfor er egentlig helt ok. For man orker ikke at være ude så længe af gangen i en sådan varme.
    Det er heller svært at sove med 28 grader indendørs. Selv med alle vinduer åbne.
    Men det er nå ikke sikkert det varer så længe.
    Fik erfare at selv med diamond virker det ikke til at tilgængeligheden på EB rejser er blevet så meget bedre. Ville til Berlin i neste uge, og det eneste som man kunne få var KRS-OSL-CPH-GOT-TXL.......... Istedet for KRS-CPH-TXL
    Fint det diamond kortet ja....
    Hvad ellers kan man bruge det til.............................

    Det er nok derfor jeg drikker......

    Hæppi weekend! ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Bizflyer - lige meget hvad, så kommer du jo til Berlin og hvis man kan lide at flyve såååå :)
     
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God weekend herfra også. Stadig i fuld gang med at arbejde med Bonusfeber - både nogle spændende projekter vi kan byde på i fremtiden og ikke mindst at forberede vores tur fra Norge, hvor vi skal med på Emirates Inaugural Flight fra OSL til DXB i september.

    Spændende, men ret så meget gang i den lige nu ;) Dagens sidste telefonsamtale med USA om lidt og så er der vist weekend....

    Skål og nyd det gode vejr ;)
     
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Endnu en fredag er igang og dermed en ny weekend lurer om snart.

    Weekenden bliver brugt hjemme på at flytte - vi skal være ude af vores lejlighed om 14 dage og flytte ind i en midlertidig lejlighed indtil vi får vores nye hytte til november. Så weekenden byder på sved og flytteøl (og det er kvali-mikrobry-øl) :)

    De sidste bookinger skal laves - jeg mangler forsat at finde hjem fra SYD som jeg skal til i Oktober og kun har en billet på en udrejse der lyder CPH-MXP-IST-BKK-SYD (i business class fra MXP med TK og TG). Ellers er der lidt småting der skal laves og artikler til Bonusfeber til kommende uge.

    Ser frem til næste uge i flytterod og Bonusfeber :)

    Alt godt og god weekend.

    Hilsen
    Henrik
     
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Også god weekend her fra. Fruen på job det meste af tiden, så junior og senior har drengeweekend.

    Lidt arbejde at gøre, men ellers hovedsageligt afslapning og hygge med junior.
     
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Weekenden er ved at være overstået. Jeg har været på roadtrip i et af kontinentets mest oversete hjørner. Lagde ud med en nat i Bukarest, derefter en nat i nattog til Chisinau, efterfulgt af en nat i Chisinau. Derfra 60 km med "taxa" til Tiraspol (€20, Toyota Previa). En nat i Tiraspol og derfra 100 km med "taxa" til Odessa ($65, BMW X5 på transnistriske nummerplader!). Nu er det så anden dag i Odessa, og mine venner er fløjet hjem til hhv CPH og NYC. Jeg lander i CPH i morgen aften engang. Men først vil jeg gå på stranden i Sortehavet...

    Hvis I skulle undre jer over, hvad Transnistrien er for en størrelse, så læs mere her.

    PS Der skal nok komme nogle udførlige hotelreviews og rejseberetninger i artikelformat snart!
     
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Har fulgt lidt med på fjæsbogen og det ser bestemt meget interessant ud med et besøg i denne del af Europa. Glæder mig til rejsebeksrivelserne :)

    Hvordan fandt i på at besøge de lande (inkl nogle som der har gang i noget ballade)?

    Hilsen
    Henrik
     
  20. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    En weekend der har budt på en kort og ganske begivenhedsløs flyvning med SAS til Aalborg for at komme til familiefødselsdag. Dog faldt jeg lige over dette på en bygning uden for lufthavnen i Aalborg:
    SAS_reklame_AAL.jpg

    Jow jow, fordommene trives stadig i bedste velgående ;)
     
    Bizflyer, Schwert, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side