God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredag Fredag... - den står på PL opstart på Ørsteds Ølbar imorgen, nu laver jeg lidt reklame, som serverer udmærket øl her i København og har flere tv til observation af folk der løber efter en bold... - har fortsat min cykelture fra hjem til arbejde, ca. 11km hver vej, så cykel i eftermiddag, spise grillmad fra egen gasgrill (skal måske også have en gas vs kul diskussion snart?), GT, rødvin fra min rødvinspushers udsalg - lørdag - hovedpine, PL kampe, flere øl og måske finde en god burger pusher i byen, søndag ud at se et hus med en kammerat der lurer (ved ikke hvorfor han tror jeg ved noget om det :) ) og generel afslapning... - hmm, ser allerede stresset ud med det program..

goood weekend...

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Snart også god weekend her fra.

Stadig en del at gøre ifm. næste uges launch party i Sverige og Randy Petersens besøg i Europa. Desuden lægges sidste hånd på det nye design i Norge også. Ellers en del planlægning af Dubai-turen i starten af september, hvor der er mange tråde der skal holdes styr på. Desuden skal der jo skrives lidt artikler til Bonusfeber også.

Bryllup hele dagen imorgen, forældre på besøg i weekenden også - og så står den ellers på fuld fart på igen fra mandag - hvor der lige er dukket en prøvefilmning op til et nyt tv-program - inden turen går til Stockholm, Oslo og Amsterdam i næste uge også.

Så fuld fart på.

God weekend til jer alle...

3. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Ingen FCK fodbold????

GOD WEEKEND!!!

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Holder du nu også med FCM :(:mad::cool:

Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    He he ;););)

6. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Ahhhh weekend står for døren, efter en travl uge der har budt på både OSL, TOS, ARN og SVG pyyyyy bliver helt svedt!! Skal lige have "lukket af" på kontoret og så en STILLE og ROLIG weekend i Hr. Schwerts eget tegn, fruen er sendt med veninderne....

HVAD skal man dog forkæle sig selv med??? En fredag aften med en god flaske vin til hjembragt luxux tapas, og senere en enkelt (eller to) fadød med den ældste knægt ved åen. En lørdag med en LAAAANG løbetur i Marselisborg skovene, og efterfølgende frokost på Drudenfuss

Og søndag hmmm ja midt på dage er freden forbi :confused::confused::confused:

God weekend til alle - særligt til de svensk/sjællandske kræmmere!!!! ;);)

Christian Løn og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    God weekend her fra Sheraton på Schiphol. Snart går turen mod byen og lidt party samt overnatning på Renaissance - inden næsen vendes hjemad imorgen formiddag.

Ugen har stået på besøg i Oslo og Stockholm sammen med Randy Petersen og Tommy777 - ganske busy, men sjovt og interessant.

Weekenden starter først for alvor imorgen eftermiddag med lidt vino etc. hos nogle gode venner.

Søndag skal vist tilbringes på sofaen inden det går løs igen mandag.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekend i Ørestad er programmet denne weekend. Der er øl på køl og kød klar til grillen. Så denne weekenden er afslapning hjemme modsat sidste weekend som var besøg på endnu en Club Carlson hotel (Park Inn Lund) for at sikre endnu et hak på listen over at have besøg alle i Norden :)

Søndag er nok med MiniO og Fruen et eller andet sted ude og kigge på noget Zoo eller sager - om vejret arter sig.

9. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Hva' skete der lige med den uge?? Den sluttede før den kom rigtigt igang!

Denne fredag er jo første fredag i Aarhus Festuge, så i dag står den på fadøl og pølser til den store åbningskoncert med Thomas helmig, TV2 nåååh ja og så lige Dronningen, i Mindeparken (lige neden for majestætens kolonihavehus)

Resten af weekend står på diverse kulturelle oplevelser (så som folkemusik og øl, hyggemusik og øl, 80'er musik og øl etc. etc.) Det er synd og skam at nogen af i "Kjøwenhavner snuder " ikke kommer en tur til "Smilets By" MEN - måske i kommer den dag vi får en lufthavn der ikke ligger halvvejs i Aalborg ??? Ugens gode nyhed på den front er ihvertfald at Aarhus byråd med stemmerne 26/6 har bevilliget de penge der skal til for at få undersøgt placeringsmuligheder. I alle de år der har været talt "Ny Lufthavn til Aarhus" er dette by far det længste skridt der er taget rent politisk......

TOMMELFINGEREN OP TIL DE UKUELIGE ILDSJÆLE FRA: https://da-dk.facebook.com/LufthavnTilAarhus

Fra Aarhus ønskes i alle en dejlig weekend!!!

/Schwert :cool::cool::cool:

obs, Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om dette"
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Ugen har været stressende, så nu må det gerne blive weekend, men det gode er, at jeg får et lidt mere varieret rejsemønster i fremtiden, så det er positivt på rejsepointkontoen, desværre med længere destinationer og mere tidsforskel.. - nå, men vi tager udfordringerne som de kommer!

Der er indkøbt øl idag, så mon nu ikke der ikke også skal smages lidt øl idag?? Ellers står weekenden i praktisk tegn med oprydning og lidt festivitas (børnefødselsdag..)

Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Nå vil også ønske god weekend omend fra BA loungen i LHR T5. Endte med at opgradere fra Y til J på AUS-LHR igår for den nette sum af $1,050 ved check-in. Hvis nogle er interesseret poster jeg gerne lidt billeder og tanker om deres Club World på 787'eren.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hej

Det ville være super om du kunne lave en lille trip report hertil og om jeg må vil jeg gerne sætte den på forsiden også?

God tur og håber at se noget fra loungen og Club World :)

13. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Denne weekenden åbner op for et travlt efterår med meget mere rejseri end de forrige par måneder. Det GLÆDER JEG MIG til :)

Vi starter med Bonusfeber turen med Emirates fra Oslo til Dubai her på tirsdag og med inside tours ved Emirates. 60 personer er samlet som rejser afsted på første afgang i både business class og økonomi - fedt arrangeret og godt arbejde af primært @Flemming Poulsen :)

Desuden super at vi ser ud til at august bliver endnu en måned hvor vi set en ny rekord i antallet af besøg og visninger af siden. Det er fedt at se at fællesskabet og alle de input der kommer hver dag bare bliver ved med at skabe positiv opmærksomhed og at siden spreder sig til nye personer som ønsker at blive medlem og skrive herinde på forum og også på forsiden. FLOT ARBEJDE TIL ALLE :)

Sidst på måneden er det så USA der kalder og en tur til conference i Vegas - aldrig et skidt sted at komme - det er bare så mærkeligt et sted at det er sjovt at været et par dage.

Start oktober min rejse over 5 dages tid for at være 1½ dag i Sydney :)

Så denne weekend burde være afslapning men starter her lørdag med bryllup ved et vennepar og søndagen så bliver afslapningen :)

God weekend til alle.

Hilsen
    Henrik

jefi99 "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Med British Airways til Austin

Det var min første tur/retur på en af British Airways nyeste ruter: London <-> Austin, Texas. Jeg har været bosat i Austin de seneste år så det her var min første tur tilbage til Austin efter at være flyttet hjem til Danmark for et par måneder siden. Min tur var en hurtig en af slagsen: ud onsdag morgen, hjem fredag aften. Det kan egentligt ikke anbefales og vil da opfordre til at hvis man får muligheden så at blive og se noget af Texas som er et fantastisk sted. Nå -- men det er jo flyvningen det handler om her!

Flyet er et 787 "Dreamliner" med 35 Club World sæder, 25 World Traveller+ sæder og 154 World Traveller sæder.

Udturen på World Traveller Plus
    På udturen valgte jeg at opgradere mit økonomi sæde (World Traveller) til et økonomi plus sæde (World Traveller Plus) med 12,500 avios. Som det vist typisk sker hos BA er det ikke noget de helt har styr på og pt har jeg hverken optjent avois eller ej heller fået trukket de 12,500 avios. Jeg ringer nok ikke ind og brokker mig. British Airways tillader ikke at man bruger points til at opgradere mere end én klasse. I bagklogskabens klare lys var det dog netop på denne rejse formentligt ikke pointsene værd da flyet var 1/3 fyldt og da armlænene på World Traveller Plus er faste og massive. I økonomi så jeg en del bare ligge på tværs af de 3 sæder... Nå men derudover var WT+ såmænd fint nok. God benplads, flyet emmer af at være nyt, de nye vinduer er coole, lydniveauet er lavt og entertainment systemet er glimrende. Jeg synes dog sædet er relativt fast i det og jeg fandt ihvertfald ikke nogen fantastisk sovestilling.

Hjemturen på Club World
    48 timer efter landing stod jeg igen i Austin Bergstrom International Airport og spurgte ved check-in hvad situationen på denne tur var. Der havde ikke været upgrade availability da jeg opgraderede udturen så frygtede det værste... og ganske rigtigt var WP+ overbooket og economy også helt booket. Så spurgte jeg om der var opgradering til business og det var der... for $1,050. Efter først at have takket nej, stået i kø i security lidt ombestemte jeg mig, gik retur og købte opgraderingen. Modsat SAS Optiontown optjenes der kun standard Avios.

Club World på 787’eren er opsat i en fremad/bagud konfiguration (der er utvivlsomt bedre billeder på nettet end dem jeg tog, men det skal jo være autentisk for helvede!) og jeg havde fået et sæde i sidste række på 7D. Glimrende sæde da det er længst fra køkken/toilet og der ikke er (megen) gennemgang pga. opdelingen til WP+. Konfigurationen er der nok delte meninger om... når folk ligger ned er det svært fra vinduet eller midtersædet at komme ind/ud til gangen. Club World sædet er smalt synes jeg -- blot 20 inches bredt -- men det kunne ligge helt ned og jeg fik da også noget søvn. Maden var ikke noget at skrive hjem om efter min mening. Servicen var fin nok, men jeg (halv)sov nu det meste af turen så ik det store jeg udnyttede det.

For nu at helt ærlig synes jeg der er plads til forbedring når man tager i betragtning at vi taler om et helt nyt fly. Layoutet er lidt mærkeligt hele vejen rundt og det er helt klart et business produkt og ikke et mix af business og first. Det føles som om at det er indrettet i en krisetid hvor business skal være mere tilgængeligt og billigere fremfor højeste komfort. Til sammenligning fløj jeg tidligere på året Amsterdam - Houston med United på deres Boeing 777-200 v5 med deres nyindrettede BusinessFirst (vinklede sæder som fungerer som mix af business og first) og det var LANGT bedre. Længere og bredere sæder og bare mere luksuriøst fra ende til ande.

Nå lidt billeder vedhæftet -- sig til hvis der er spørgsmål!

upload_2014-8-30_11-55-53.png upload_2014-8-30_11-56-17.png

upload_2014-8-30_11-56-45.png upload_2014-8-30_11-57-19.png

Attached Files:

THammer, jefi99, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hej,

Kunne du sende mig det hele i et word dokument med billeder i oprindelige format så vil jeg prøve at sende den på forsiden om jeg må dette :)

Hilsen
    Henrik

Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Så kom der endnu en weekend. Denne weekenden er ventet efter en travl uge på arbejdet og et besøg i Terminal 2 i Heathrow. Dette er virkelig en terminal jeg kan anbefale andre at besøge. Det vil gøre det til en fornøjelse at skifte fly når alle Star A selskaberne er samlet. Det bliver en helt anden Heathrow oplevelse end den man er vant til.

Weekenden står på sidste planlægning til USA turen sidst i næste uge hvor Flemming og jeg skal til Las Vegas til en stor Travel Blogger event som Boardingarea.com afholder. Der skal vi over og lære tips, tricks og netværke lidt.

Så afslapning og aften bliver til lidt kød på grillen og et glas rødvin og så bliver den vist ikke meget bedre.

Hilsen
    Henrik

17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Go tur @Henrik Olsen og @Flemming Poulsen! Jeg nåede 18-huller på golfbanen i morges med et par kammerater (rædselsfuld runde jeg havde og hvor fanden blev solen af?) og i morgen eftermiddag går turen så til USA for mit vedkommende.

Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Simon Toft

Simon Toft Guest

Lige afsluttet en uge med 5 hoteller på 5 dage. Så har lige lørdag hjemme også af sted igen søndag til Bornholm på en endags tur... Ak ja.. Lange uge!

Flemming Poulsen, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  19. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    Så er weekenden forbi for mig i denne omgang. Sidder i JNB og skal videre til WVB. Så står den på arbejde de næste par uger...eller mere!
    Håber alle kommer til at nyde deres weekend...som starter lige om lidt!

20. Flemming Poulsen

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Her starter weekenden i morgen - dvs. en arbejdsweekend i Las Vegas.

Stor blogger-konference og forhåbentligt en masse gode inputs og værktøjer med hjem i bagagen.

Og så tænkte jeg måske også lige at smide hele pensionsopsparingen på sort og se om det kan blive til en lidt tidlig pension eller jeg bare skal fortsætte som nu til den bitre ende ;)

Flemming

Christian Løn og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side