rød sort sort rød hvis der skal 16-dobbles. Jeg tager ikke ansvar for tab, men til gengæld er 10% af gevinsten nok hvis(når) du vinder. Det kræver selvfølgelig at du vælger det rigtige tidspunkt at starte på Held og lykke og god tur!
skal jeg våge pelsen og sige der er FCK kamp idag og den er jeg på vej ind at se... - uden børn, for det er for voksne - så @Schwert jeg er sikker på, at du hepper på de rigtige idag... Ellers været et stille og rolig weekend med en masse småsysler fået fra hånden.. - og så alligevel meget tilbage på listen...
TILLYKKE!! (Mon ikke @Kristian NÆSTEN følte det var fødselsdag i går, den ene gang om året der deles milde gaver ud ) FORZA HOBRO
klasseforskel.. - det er vel det eneste der er at sige.. - og Hobro snød EfB... - så alle er glade...
Jeg vil bare ønske god weekend. Selv sidder jeg på kontoret et par timer endnu, og så går turen ellers til London i morgen (med Norwegian 07.30... gisp) med et par venner for at se NFL søndag aften på Wembley.
Endelig weekend efter en kort uge i DK. Kom hjem fra den fedeste blogger konference onsdag morgen med SAS fra EWR, hvilket var en af de bedste ture jeg længe har haft med SAS på Business. Først og fremmest var servicen helt i top og maden ligeså. Så kunne jeg også smage et par af de nye Mikeller øl - Sky High - på turen over dammen. Så alt i alt bare godt Weekenden står på afslapning med famillien og søndag er det NFL. Dejligt at sæsonen er begyndt igen, så man ved hvad søndag aften skal bruges på @jakobv84 -> God tur til Wembly - det skal nok blive en god oplevelse
Fredag aften gik med hjemmelavet pizza og faldt selvfølgelig ikke i drengenes smag, så jeg måtte få et gad rødvin mere for at tage den og ungerne mere slik Lørdag gik med at køre den ene til fødselsdag, andre til farmor og hygge udenfor når solen nu vil være fremme, FCK kamp i tv... - jaja, vi fik ikke hele stikket, men ved ikke hvorfor Synnejyske altid har krammet på os.. - gode bøffer med familien og hygge med noget IT (NAS Server der er ikke vil som jeg vil ikke..) og i dag søndag, hedder det svømmehal, endnu en fødselsdag og hjemmesysler... - god weekend...
Endnu en hektisk uge er ved at være forbi! Weekenden skal tilbringes i vores sommerhus, hvor det ser ud til at blive løvfalds sommer (med lidt held) så kan vi få pakket haven ned og klargjort til vinterhalvårs brug af huset..... ER vel i bund og grund sikkert også nødt til at slå græs en enkelt gang mere.... Nå pyt - imens lukker fruen vel en god flaske rødvin op Næste uge byder på både OSL, TOS og ARN
Weekend, afslapning.. - Fodbold mod Torino er ikke noget der skal dvæles ved, men havde ikke sat næsen op der til noget... - fredag hedder den rødvin og bøf!! Imorgen, fodboldsturnering 09:40 til 13:00, så masser af frisk luft og solsking... - Om aftenen er der Housewarming hos ovenboen, så har fundet alternativt overnatningssted.. - det holder jeg ikke lige ud, at der ankommer 40-50 mennesker, der danser, larmer til klokken lort.. - søndag, svømmehal, hygge og grill Ja, næste uge står den på eksotiske steder som BKK, HAN og SIN.. - så håber i får det skide koldt herhjemme
I aften står den på bøf og bernaise. Rødvin eller cola afhængigt af humøret I morgen står den på bryllup (uden min 9 uger gamle baby!) for mit vedkommende. Skal være toastmaster. Kender gommen godt og ellers kun ganske få andre. Kunne ikke udpege forældrene (gommens eller brudens) i en lineup -- kender gommens andre venner fra polterabend! Jo det skal nok blive spændende især da det vist bliver relativt fornemt, men så må jeg jo skubbe noget alkohol i gæsterne så skal det sgu nok gå... Ingen rejser for mig næste uge heller (whoop whoop), men så tager vi et par uger i streg den ene og anden vej derefter.
God weekend her fra også. Hjemmearbejde idag og forberedelse af artikler m.v. til weekenden samt en del andre ting vi arbejder på til fremtiden. Nok at gøre i denne uge, så ser frem til weekend. Ingen større planer - udover en tur i svømmehal med junior og så med ham til fodboldstævne søndag....
UPDATE: Hvor meget bedre kan weekenden starte, når vores kantine leverandør er gået "ALL IN" og leverer det dejligste sprøde stegt flæsk med persillesovs og "hele svineriet", sammen med en besked om at: "Jeg vidste du var i huset i dag" SÅ KAN EN WEEKEND BARE IKKE STARTE BEDRE!!! (hvordan i hede hulen skal jeg nu få lavet noget som helst resten af dagen, vil heller ind og have en lur......)
Sov godt! Vores frokost var elendig (noget oksekøds ragout... påstod de). Sidste onsdag fejrede vores kantine 3 mdr. til juleaften med and, flæskesteg, medister, æbleskiver og hele svineriet -- den var også strid de første par timer bagefter. Ellers håber jeg de laver Thanksgiving mad med kalkun, sweet potatoes, osv. osv.... mmmmm...
Endelig ro på og weekend her efter en travl uge. Fruen ude til fest og junior sover. Så nu er det vist tid for far at skænke sig et glas velfortjent Ron Zacapa XO inden han skal i kurven
En noget forsinket "god weekend" - men heller lidt sent end aldrig Weekenden har været planlægning af den kommende uges "monster crazy mileage run og test af 5 forskellige selskaber på en uge til Sydney og retur igen". Sidste ben var at lave lidt om i bookingen så det blev til en dag i Sydney og en dag i Singapore for at skabe lidt luft i tilfælde af forsinkelser/aflysninger. Så nu er den 22.000 miles tur på plads med Turkish, Thai og SriLankian i business class. SAS som feeder til Milano i Plus og hjem fra London i Go. Og så et nyt selskab jeg ikke har prøvet før, nem Fly Scoot som er et lavprisselskab hvis hovedrute går mellem Sydney og Singapore (TZ1). Denne bliver i økonomi og har kostet under dkk 1.000,-. Spændende at prøve dem. Ruteoversigt: Så i min verden er årets mest vilde tur sat sammen - gad vide hvordan jeg har det når jeg kommer hjem igen
weekend i Singapore... - sh** hvad skal man da gøre? - valgte at tømme minibaren, happy hour på hotellet og nu må jeg vist i seng... men imorgen står den vist på Sentosa, Marina Bay og shopping centret under vandet samt en god aftensmad med en gammel kollega... søndag... chili crabs med en anden kollega ude ved Changi/motorvejen derud... tjah det var den weekend... - næste uge står den på Hong Kong, ZhuHai, Bangkok og hjem....
God weekend her fra også. Fruen som sædvanligt på job og junior til fødselsdagsfest, så lige nu er der halvanden times ro. Imorgen skal hjemmebryggeriet startes op sammen med en kammerat. Så skal vi prøve at starte vores første bryg af en eller anden Ale. Om ikke andet er det en undskyldning for at smage på et par andre øl-bajere. 14 dage til ferie, hvor turen går til Miami, Bahamas, St. Thomas, Puerto Rico, Grand Turk, Miami og Washington DC på 12 dage. Glæder mig rigtigt meget til at komme afsted igen
Cool. Her er jeg stadigt på telefon med mit team i US og venter på dagen er ovre. I morgen er der fødselsdag og søndag drager jeg til Bangalore i nogle dage. God weekend hele vejen rundt. @Flemming Poulsen glæder os til at høre om og se billeder af øllen!