God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen så sin weekend tråd før den her.. Er her begge dage... Vi tager en øl

2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    @Kristian - super - send mig lige i en PB din mobil nummer. Så sender jeg en SMS når jeg er landet. Planlagt lander jeg kl 18:50. Så det er vel lige i tiden til at komme direkte en en kop øl.

Jeg bo her - ikke så centralt - men billigt: Copthorne Kings Singapore

Ses - det tror jeg nok vi gør - siger aldrig nej tak til en øl - noget sted i verden :)

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God "bag" weekend til alle - eller god søndag aften....

Jeg sidder nu i sofaen efter at være flyttet fra vores - nu - tidligere lejlighed, til et rækkehus. Det har været en hidsig weekend med malerarbejde, nedpakning, flytning og udpakning - men nu er opgaven løst i første omgang. Det har kostet et par gode flytteøl - blandt andet en af de 2 SAS øl jeg fik fra dem på min sidste tur hen over dammen. Det er faktisk en ganske udemærket øl Mikkeller har fået skruet sammen.

I kommende uge er det bare arbejde i DK og så forsat renovering og indflytning. Der er næsten 180 kvm at gøre i stand.....

Alt godt og god søndag.

Hilsen
    Henrik

Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - til lykke, det var hurtigt i flyttede ind, men kan forstå renoveringen kommer fortløbende..

Weekenden her stod i børnenes tegn.. og en enkelt vinsmagning igår.. trak ud, så er lidt træt her til morgen og pungen blev også lige brugt, men hvad, det er gode sager man får med hjem :)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Ahhhh næsten weekend... - FCK videre i Pokalen @Schwert - vist mere end AGF kunne klare...

Nå, men fredag bliver travl, drenge til fodbold og så aftensmad med god rødvin, bøf indkøbt.. rødvinen er fra MR til Madrid!!

Lørdag står i oprydningens tegn, der kommer gæster til forsinket fødselsdag med hindbærsnitter og theboller samt grillen bliver varmet op og der skal gumles en steg til de voksne og pølser til de børn der går efter det.. - og endnu en gang rødvin!! Søndag bliver vist i svømmehallen og pleje af tømmermænd.. måske :) - der skal også bestilles tur til Dubai, direkte med EK eller *alliance og nå nærmere sit mål som Diamant.. - store tanker en søndag der skal gøres.. :)

6. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Ankom til HKG for et halvt døgn siden. Med heftig jetlag. Fik testet BA's A380'er (mere om det senere).
    Videre til BKK om 7-8 timer med CX i Premium economy (mere om det senere).
    Fredag til søndag i Bangkok, derefter videre til Chiang Mai og Loi Krathong-festival. I skal nok få billeder senere... ;)

Ekeren, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - vi mangler jo også øl billeder.. nice nice.. - god tur videre!! Heftig jetlag??

8. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Ja jeg fik kun sovet en times tid på flyveren. Så jeg sov fra kl 19-01 lokal tid, og har så været vågen siden. Den er 5 om morgenen lige nu.
    Skal flyve kl 12:00 lokal tid.

Har ikke drukket nogen øl endnu. Det bliver først i Thailand.

9. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Aahhh ja, nu er det jo næsten weekend.

Stille og rolig uge, men tirsdag går det mod sandkassen igen (denne gang ud af HAM)

Først 4 hektiske arbejdsdage (2 i Oman og 2 i Dubai) og derefter vil jeg nyde en tre dage med min medbragte hustru på Sheraton Dubai Creek. (frygter lidt hvad hun får tiden til at gå med mens jeg jobber...... men har en bange anelse :confused::confused: )

@Kristian - vil du nu snakke fodbold IGEN??? Du ved det har det med at give bagslag ;););)

Derudover går undertegnede forhåbentligt et par S P Æ N D E N D E uger i møde :cool::cool:

TAKE CARE! Der kommer en post i øltråden fra "The Village" men med noget så kedeligt som en "UnderChilled Heinecken" DET går man ikke galt af på de breddegrader o_Oo_O

jefi99 "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert - vi forstår at koordinere vores ture.. - var faktisk meget tæt på Dubai i den her uge, men har konference i Paris næste uge og så til Saudi og Dubai ugen efter.. - så vi mødes i Dubai mandag d.9.11?

Det giver ikke bagslag da, men tæt på, skrev jo da FCK var foran 3-0.. blev da lige liiidt irriteret da den pludselig stod 3-2.. nå, men FC Roskilde.. - burde være bedre end GF eller på samme højde!!

Vi X'er fingre for de næste par uger så...

Uhh, Heineken der er kold, det er slet ikke tosset! Tager du konen med til "the village"? *smil* :)

11. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Så blev det nemlig weekend tid, og jeg tænkte at jeg for en gangs skyld ville være med på tråden her :)

Denne weekend byder ikke på en kæmpe rejse, men tværtimod 2 dages kursus i det mørke jylland.
    Det bliver sikkert spændene nok, men det virker lidt tungt lige nu. Jeg ville i princippet hellere sidde et eksotisk sted, med en kold øl i hånden... Men hvem ville ikke det?

Så weekend i arbejdets tegn, og tilbage på gym igen Mandag ;-)

Kristian "Synes godt om" dette.
  12. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    ...og er ankommet til BKK. Op-up'ed fra E+ til C hos CX. Mere om det senere ;)

Schwert, jakobv84, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    D. 9. er en søndag ?? MEN det er da en mulighed, jeg flyver først retur med EK059 tirsdag d. 11 (SÅ skal jeg bare lige have en friaften fra fruen :eek::eek::eek: ) MEN MEN - hvis hun har fået lov til at købe sig glad

14. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert - lander nok med EK direkte der klokken 23... - så det må blive mandag vi kan mødes!

16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert - ser ud til at være nogle dejlige jysker derbys også.. - men ja, det er da dejlige "Greve" der er kendt for... - hmm, ikke engang stadionpølser tror jeg.. muahhaaa

17. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Jeg sender dig lige en besked i "vores private tråd" med mine mobilnumre. (min private og mit UAE nummer)

18. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    Også god weekend herfra. Sidder i LAD og skal med LH mod FRA senere i aften. Sidder lige og nyder er par kolde Cristal inden jeg senere skifter til Warsteiner!
    Glæder mig f..... meget til at lande i CPH i morgen!
    God weekend derude ;-)

Ps: hvor er det dejligt at TAAG Loungen meget sjældent skifter Password...og de fleste ting kan købes for $$$

19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @THammer - Måtte sku lige se hvad LAD var.. Luanda i Angola, det er godt nok et eksotisk sted :) - god tur hjem til civilisationen.. vi skal da vist have ølbilleder derfra

20. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Heh jeg kunne heller ik prale af at kende LAD. Kendte troldmanden den på rygraden??

Del denne side