God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    "Synes godt om" modtaget:
    2,168
    Point:
    113
    Jeg startede weekenden tidligt, og tog toget til KBH da jeg fik fri torsdag - fredag havde jeg nemlig af uforklarlige årsager fri... Så jeg tog en overnatning på Wakeup Copenhagen, lige ved siden af banegården, og startede så fredagen med Black Friday shopping, før der kom mange mennesker ind til centrum. Lørdag/Søndag står så på arbejde - Der er svømmestævne, og træner peter er på posten. Holdet tog de første mange medaljer med hjem i dag, og jeg regner da med at vi holder stilen i morgen! Fortsat god weekend til jer alle :)

Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden står på renovering af vores hytte. Det er lidt svært at få det hele til at hænge sammen, når man i den ene weekend laver renovering og i den anden rejser rundt med Bonusfeber. Forrige weekend af FTU i Amsterdam og i næste weekend er det FTU Advanced i Washington.

Så efter at have leget med 1.000 kg gipsplader i går og i dag, så skal der i morgen varmes op til at spartle :)

Næste weekend er det så min premiere med min nye bedste ven - nemlig British Airways Executive Club - hvor jeg vil ende med at have Sølv i april. Så turen til Washington er i World Traveler Plus for at opnå de nødvendige Tier Points. Efter denne uges bekræftelse af at SAS har valgt at ødelægge det meste af EuroBonus, så er mit valg med at skifte til en ny ven et godt valg.

Dog skal det siges at jeg får EBD til april igen og dermed har jeg sikret mig 2 år med Star Alliance Gold (grundet soft landing) og dertil har jeg været EuroBonus Guld i over 11 år i træk og vupti - life time guld til mig når jeg om 20 års tid runder de 60 år...... (om butikken er tilstede på dette tidspunkt).

Forsat god lørdag fra en med trætte lange arme og med en kold øl i hånden (Jakobsen er det denne aften).

Hilsen
    Henrik

Kristian, jefi99, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Jamen, så også en hilsen fra Mendoza, Argentina. I morgen tager jeg bussen tilbage til Santiago og tager en enkelt overnatning på Holiday Inn ved lufthavnen. Så går turen hjem over Madrid og Berlin.

Det har været lidt af en tur med forskellige valg på grund af bonus:
    - Flybilletten fik jeg billigt - under 2.000 kroner fra Berlin til Santiago. Avios og tier points hos British Airways. Iberia, som jeg flyver med, forsøgte at sælge mig en business-upgrade fra SCL til MAD for 500 euro, men det var uden ekstra Avios og tier points, så det blev et nej.
    - Billig flytur fra København til Berlin med Airberlin. Point ryger også til One World-partneren British Airways.
    - Flytur Berlin til København med SAS. Venter på svar fra Optiontown. Her ryger nok de sidste point ind på EuroBonus-kontoen.
    - Hotel i Santiago booket gennem Rocketmiles giver 550 Cashpoints til Norwegian. 1 Cashpoint er en norsk kroner, så det svarer vel til cirka 500 danske kroner.
    - Hotel i Mendoza og den sidste nat Santiago er gennem IHG. Jeg kan ikke huske, hvad det giver, men det var en del af en kampagne, hvor jeg skulle bo på to forskellige IHG-kæder.

Tirsdag sen aften lander jeg i CPH og tager direkte på arbejde et par timer. Så når jeg lige at sove et par timer, inden turen går til Odense på et andet arbejde :)

Næste 'rigtige' ferie bliver i januar til US Virgin Islands - vores tidligere slave-koloni.

Frequie, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Lige kommet hjem fra Cairo, lang og kedelig flyvetur.. nu lige arbejde lidt og slappe af og så står den på julefrokost med arbejdet 18:30 på restaurant i Indre By og mon ikke en øl eller 2 bagefter?

Lørdag, lit de parade... - ikke helt, for har gutterne tl den halvårlige ølsmagning, så det skal nok blive godt og med dertilhørende julemad... - så søndag hedder den vist ZZZZzzzz og så ikke helt, for jeg skal jo have afhentet min nye iPad der er under special delivery fra Autralien.. - jaja.. - hårdt program og vejret.. det regner og er koldt :-(

5. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden byder på en pause fra renoveringen og efter godt 1.000 kilo gipsplader, som er påsat 1. salen er det også rart.

Turen i weekenden er med min nye bedste ven British Airways til Washington. Udturen er i Club World og hjemturen er i World Traveler Plus. Det skal nok blive godt. Det bliver også til en første tur med BA's Airbus A380'er på hjemturen.

Besøget i Washington er til FTU Advanced som løber af stablen. Så ud at snuse efter gode fif - især nu når jeg skal til at være klog på British Airways Executive Club og få noget status der.

Sidder lige nu i BA's Lounge i London Heathrow og denne er stor og gør at det ikke er så svært at ikke skulle have SAS som sit primære selskab den næste tid.

Alt godt og bobbler er på vej i 30.000 fod om et par timer :)

God weekend.

Hilsen
    Henrik

jakobv84 "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    God tur! Fløj selv med kone og datter til Paris i morges og bor på Park Hyatt Vendome. Meget lækkert men når nu prisen i rede penge er små 1000 euro per nat bør det vel også være det. Skal nok anmelde når vi er rejst igen i Hyatt tråden. Turen går hjem igen søndag eftermiddag og så afsted til US mandag (OT tilbagemelding afventes...)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Ja, god tur med BA. Fik engang en gratis upgrade med flatbed og champagne. Det var sgu i orden!

For mit eget vedkommende bliver der travlt. Arbejde tre forskellige steder de næste to-tre uger og to arbejdssteder om dagen.

Det går nok, og julefreden er heldigvis lige rundt om hjørnet.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    jeg var bare ude og se lidt old boys fodbold i aften...

IMAG0410.jpg IMAG0405.jpg IMAG0406.jpg

Attached Files:

Henrik Olsen, THammer og jakobv84 "Synes godt om dette"
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
  10. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Kampen endte 8-5, så ja, ret underholdende.

Den blev spillet på SCG Stadium ude ved den gamle Don Muaeng lufthavn (DMK)

11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Budget, budget, tal, tal, 2015, 2015... - argghhh bliver tosset!!!

Nå, men snart weekend og må lige lave den her overspringshandling!!! weekenden byder på afslutningsturnering med den ældste til fodbold, lørdag morgen klokken meget tidligt!! Derefter hedder det vist hjem og hygge.. aftenen står på hvidvin (til far) og sushi til alle.. - det bliver godt!! Søndag, Tivoli igen igen, men når nu vi kan gå derned og har kortet til alle forlystelserne, må det vist bruges!! Søndag aften vinsmagning, dammit, så er dne weekend forbi og man kan tælle ned til julefri..

Tror i der kommer andre tilbud fra SAS forresten?

Frequie "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Weekenden byder på afslapning - en tur i IKEA med en ven, og endnu mere afslapning. Når jeg så begynder ugen forfra på mandag, kan jeg tælle ned til juleferie fra på næste lørdag :) det bliver en stille jul, ingen rejseaktivitet (med mindre der opstår et knaldtilbud på en smuttur her i europa - hold mig opdateret!) men bare en stille og hyggelig jul her i lille odense, med massere af julekager, hygge og... poker :)

13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Come on.. afslapning i IKEA @Peter Krogh Frausing ?

Det er lidt som "hell on earth"... men måske i Odense der er færre folk..

Jaa.. skal ikke noget heller fra 27. December til 4. Januar. .. så lad os finde et tilbud..

14. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Hvorfor er du dog så ikke hoppet på et TP run til HNL????

15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 - Set i bagklogskabens klare lys... men måske jeg også er lidt naiv, jeg er Diamant og jeg tror SAS på en eller anden måde besinder sig eller de laver ændringer der gør optjeningen mere smart end det nye tiltag...

Men hvis ikke det sker, så er der jo så en masse der ved noget om BA.. - du måtte jo heller ikke MR? for fruen, så hvad vil du gøre nu?

jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Peter Krogh Frausing

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Ok, måske lidt misformuleret, det var ment som: Afslapning, så IKEA, og så afslapning igen. IKEA bliver nærmere sjovt :) det er altid underholdene at tage et par mexicanere med ud i byen ;-)

Hvis der af en eller anden uforklarlig grund skulle dukke en lille smuttur op til billige penge, kunne vi da tage den sammen :D

Kristian "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Optjene status på den naturlige måde. Har 220 TP pt og har planlagt (via alm. arbejde):
    CPH-LHR-AUS-LHR-CPH (lange stræk i WTP) = 220 TP (slut jan)
    CPH-LHR-BLR-LHR-CPH (lange stræk i WTP) = 220 TP (midt feb)
    Det skubber mig op på 660 og dermed lounge osv. per medio februar.

Senest redigeret: 19/12/14
  18. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Skønt med julemad i cph gold loungen i dag. Sild m karrysalat, frikadeller og medister m rødkål samt risalamande!

jakobv84, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  19. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Så er der Glühwein og brændte kastanjer i München inden videre til Wien.

Kristian "Synes godt om" dette.
  20. Nicki Lolk Sørensen

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Herfra skal der lyde et glædelig jul til alle på Bonusfeber.

Jeg selv har fri i dag og de næste to dage, så det bliver ikke til så meget ferie. Men julestemningen har angrebet mig hårdt, så det skal bare nydes.

Peter Krogh Frausing, asf og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side