God weekend her fra. Her er der ikke de store planer efter en travl uge. Lidt muslinger til aftensmad og Disney-Sjov med junior er overstået. Nu bliver det til et par kapitler i De5 inde junior bliver smidt i seng og jeg skal se et par afsnit af Suits på Netflix. Lørdag skal der brygges et par nye batch øl besøges gode venner. Søndag har jeg tænkt mig at lave absolut mindst muligt og have et tæt og kærligt forhold til min sofa inden det går løs igen mandag. God weekend....
Dette er jeg bestemt ikke glad for at høre..... Det er jo der jeg får udbetalt min løn fra..... Så vi skal nok lige have et par alvorsord God weekend ;-)
Weekenden herfra blev ikke så uplanlagt som sidste weekend - ingen ringede og godt det samme for sidste weekends planer skal laves. Så igang med renovering og et besøg på rejsemesse i forum på søndag. Ellers så skal jeg bruge et par timer på at lægge strategien for 2015 på hotel og fly programsfronten. Skal blandt andet beslutte mig for om jeg skal gå efter British Airways Executive Gold og ikke Silver som først var planen. Det er mere princip - og deres lounge/opgraderingschancer der tæller - end egentlig behov. Men alle gode weekender starter med en god øl - denne ligeså - det var en af årets juleøl som blev taget frem God weekend til alle
Efter et par kolde dage i Hanoi tilbringes weekenden og noget af næste uge i Bangkok. Selv turen med Air Asia var rimelig behagelig. Livet kunne være værre Kold Singha venter forude. God weekend.
Så blev det endelig weekend efter en lang, men også begivenhedsrig uge. Besøg hos Erik Viking og en masse arbejde med artikler og det tekniske på Bonusfeber. Junior og senior er alene hjemme i aften, så tror helt sikkert vi planlægger at se bort fra at senior er på diæt og kører forbi en burgerrestaurant inden længe. Herefter Disney Sjov og lidt læsning af DE5. Altså en rigtig far og søn aften... Imorgen er der ikke de store planer - og medmindre fruen har lavet en aftale jeg ikke har hørt om - eller hørt efter når hun har fortalt mig om (hvilket absolut er muligt), så står søndagen også mest i afslapningens tegn. Junior skal dog spille en fodboldkamp om eftermiddagen. Rigtig god weekend til jer alle...
Jeg sidder på kontoret et par timer endnu. Så afsted til Simgolf og et par timers hygge med et par venner og en hvid lille bold. Weekenden er familietid... Mandag morgen går turen til AUS med BA på W som giver nogle TP og sikrer at BAEC Silver snart bliver nået.
Rolig weekend her - måneden har hidtil været alkoholfri, men det slutter snart. For søndag går turen til Paris (med BA via LHR, selvfølgelig). Og efter en nat i byernes by, så skal TG's A380 testes. Det bliver fra sæde 2K, og mon ikke vi skal se om de kan drikkes "ud af huset" i Dom Perignon 2004.
God søndag morgen fra Aviator Lounge @CPH - det er den der hed Novia i gamle dage. En gruppe svenskere lige bag mig lagde ud med noget der lignede tredobbelte Gl. Dansk for 20 minutter siden. Nu er de i gang med cognac'en. Morgenmaden består af nogle kedelige rundstykker, rugbrød og franskbrød i skiver, og et begrænset udvalg af pålæg. Kaffen er den værste, jeg har smagt længe, men udsigten slår SAS-loungen med stort forspring. Lige i dag er der her mellem A og B-gates er der dog ikke så meget at kigge på. Der er en SAS Airbus og en Air Berlin-maskine ved gate, og det er det. Længere væk kan man holde øje med deicingen. Lufthansa er ved at få sprøjtet vingerne ind i kemikalier, en SK CRJ900 holder i kø, og nu er en KLM 737 på vej hen bagerst i køen. Så lidt skal der til at underholde en flynørd
Nå men så blev det da langt om længe weekend. 4 dage senere end planlagt! Sidder i TAP Loungen i LIS på vej mod CPH om et par timer. Landede fra LAD tidligt i morges på et halvtomt TAP fly. Senere i dag står den på afhentning af min nye iPhone Den 10 Feb går turen mod Singapore...indtil da er ser dømt afslapning krydret med et par byturer. Forsat god weekend...eller mandag ;-)
Nu er det NÆSTEN weekend.. - den bliver stresset og næste uge også! Imorgen hedder den afslapning og pakke kuffert, så afsted lørdag aften til Istanbul og derfra kort stop og så til singapore, hvor jeg så er d.1.2 - dejligt, for der starter mit nye optjeningsår! Så en flyver der stater d.1.2 00:40 der giver 5.400 miles, det er vel optimeret... - så en uge i asien, der byder på Singapore, Jakarta, Hong Kong, Shenzhen, ZhuHai og nok også Guangdong.. - og så hjem til CPH fra Hong Kong... - lidt nye hoteller kommer der også i tasken, så alt i alt ok... - god weekend!
Hej alle Så blev det for mit vedkommende weekend, og turen går om få timer til det mørke jylland i Bonusfeber regi - mere følger i løbet af de næste par uger
Nå så blev det også weekend her. Sidder i LHR og venter på flyet til CPH. Var heldig (eller BA status der slog til?) og havde det eneste tomme sæde i WTP ved siden af mig på AUS-LHR flyet. Gør nu ikke den store forskel, men giver da lidt mere ro på turen trods alt. Ellers skal jeg bare nå at lave lidt points (pun intended) på hjemmefronten inden den står på Super Bowl søndag nat!
Så blev det weekend! Sidder i et tog på vej til CPH, hvorfra jeg flyver videre til AMS, og tilbringer et par dage af ferien. OT til Plus hjalp en del på min dag, da jeg dermed kan springe ferierush-køerne over, og sidde i (en dog sandsynligvis lidt fyldt) lounge!
Weekend indeed. Jeg er oppe med den lille mens moren sover videre. Ingen store planer i dag og imorgen går turen så til Indien. Ser desværre sort ud med opgradering fra WTP til CW -- glæder mig til flere award sæder bliver frigivet efter 28. april! Men bliver da sølv efter denne tur så det er vel trods alt et lyspunkt
Weekenden bliver lidt som de andre dage. Arbejde om dagen, prøve at komme lidt i form med at løbe igen (og cykle) efter nogle måneder med knæskade, men højdepunktet denne weekend bliver Tottenham vs Arsenal om tre kvarter! Jeg holder selvfølgelig med hjemmeholdet!