God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,019
    Point:
    113
    Sidst jeg tjekkede, havde booking.com den irriterende 'feature', at diverse tillæg bliver lagt på et stykke inde i processen, hvor hotels.com viser den reelle pris fra starten. Jeg foretrækker klart det sidste!

Og de få gange, jeg har skullet have hjælp fra hotels.coms kundeservice, er det altid gået smertefrit.

2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Bummelum, ja det er weekend... - men hov, der er Superliga igen og der er "House of Cards" Premiere og ParadIS giver gratis is imorgen imellem 12-16... - hold da op, bare jeg kan nå at sove i weekenden og frisk til næste uges tur til BCN..

God weekend!

3. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg er i Udon Thani lige nu. Røvkedelig by, men mange skandinaviske pensionister, især fjeldaber :D
    Stødte dog på det her menukort sidst jeg var her:
    dra.jpg

I morgen tidlig går turen til Bangkok, og så er det på med badebukserne og afsted til det her...:

dru.jpg

THammer og clager "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    "Drunken Monkeys" siger vist alt om det pool party.. -lyder som om det stopper tidligt 10PM, come on...

Ved ikke hvad der frister mest.. Frikadeller med surt eller Fisk med remoulade?

5. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Det er nogle folk, der holder sådan nogle pop-up fester rundt omkring. Jeg kender en af dem. Sidst var det på Nest, og det var nu ret sjovt.
    Se https://www.facebook.com/drunkenmonkeys1?fref=ts

Jeg spiste ikke noget af det. Men det kan godt være at jeg snart skal på "Stalden" aka Stable Lodge, der er den danske restaurant (og hotel) på Sukhumvit soi 8. Der er weekendbuffet. Mmmmm. Tror faktisk måske jeg skal derover på søndag :D

THammer, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra Paris og endnu et Radisson Blu hotel som skal testes - det bliver faktisk til 2 i denne weekend. Et nyt år er jo begyndt og man skal jo ikke kede sig. Det bliver faktisk ophold 11 og 12 dette år i Club Carlson regi :)

Det er med familien og vi er på rigtig turist ferie. Kærestens søster har aldrig været i Paris, så vi skal igennem top 10 på listen over attraktioner vi skal se. Dog lærte jeg et par fif i dag af Conciergen på hotellet. Adgangen til Louvre skal ikke gøres via hovedindgangen, men via den ene fløj ved "lions gate" fra havesiden. Der er der ikke så lang kø, da det er en "hemmelig" og mindre kendt indgang. Så man går bare ud af hovedindgangen for at se den flotte pyramide.... Kendte i den og er der andre fif til at gøre Paris lettere for turisterne?

Bliver også EBD efter denne tur, 2 måneder før tid. Har under 400 Tier Points til at kunne få BAEC Guld (inden 8. maj). Så alt i alt går det der med status vist meget godt lige nu - skal - skal ikke gå efter BAEC Guld - skal nok blot have en enkelt god tur inden maj der giver de sidste point til den rigtige pris for at gøre det - er jo lidt en prostitueret på det der med guldfarvede kort (og så de lidt ekstra goder de giver....). Nogle gode forslag til et godt og billigt TP run på 400 TP?

Alt godt - og weekenden betyder så en del rødvin og bobler tror jeg :)

God weekend :)

Peter Krogh Frausing, asf, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Du kunne jo starte en Paris-tråd med tips?

Henrik Olsen, asf, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Hold da op, det var 3 af os der var i Paris denne weekend? Det vrimler også med danskere hernede :p

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekend... :) - den står på fodbold med den ældste, indkøb af kagemand til fødselsdag senere i dag lørdag samt efterfølgende og dertilhørende god mad og rødvine! Så bliver en hel god lørdag, dog tidligt oppe.. uforskammet ;-) - søndag, er der lovet sol og godt vejr, i så fald må det henregnes til udendørsaktiviteter... og mon nu ikke klokken 15, der skal være ro, for far skal se fodbold...

10. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Tilbringer weekend i KBH mens BF holder træf i Paris - surt !
    Hvis nogen af jer mangler et godt og sjovt restaurant tip.
    Nos Ancestres les Gaulois på Ile Saint Louis midt I Seinen.
    Spis som gallerne og Asterix/Obelix for €40/person . Et bordserveret kødorgie (og masser af grønt)- og åbent om søndagen hvilket kan være en sjældenhed i byernes by.
    http://www.nosancetreslesgaulois.com

Henrik Olsen, tbh, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Første weekend i år i København uden fly hverken fredag, lørdag, søndag eller mandag. Så nu ved jeg ikke hvad tiden dog skal gå med... Helt uvirkeligt!

Henrik Olsen, Kristian og Frequie "Synes godt om dette"
  12. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Henrik Olsen, tbh, Baadsgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    God weekend fra BA loungen i T5 i Heathrow. Det kan meget vel blive min nr. 2 lounge efter SAS i Kbh. Ret godt udvalg til morgenmaden, og en endnu vildere udvalg af spiritus og vine. Der kan SAS lære noget. Omvendt er der godt nok crowded her.

Jeg er ved at afslutte en ferie der var kombineret med MR deal, så jeg er BA Silver når jeg er landet i Kbh. Inden da bruger jeg min status matchede Air Berlin guld kort til at få adgang. Man er vel en krejler ;-)

Christian Løn, Henrik Olsen, Ekeren og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Loungen? Der er jo to, og vi skal vel også have gennemgået forskellene på de to (North og South). Jeg er ikke eksperten på området, men har læst lidt rundt omkring. Nogen hævder at der er mere roligt, og mere plads i den ene. Og at der også skulle være Häagen-Dazs is i den ene, men ikke den anden...

Og jojo, der er godt nok mange forskellige rødvine, men de fleste er nu ikke noget at skrive hjem om. Jeg har skrevet en lille smule om det i vin-tråden, men det kunne være fedt hvis andre kunne dele lidt ud af erfaringerne (altså: hvad er værd at drikke, og hvad er ikke).

15. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Weekenden er godt i gang her i Odense!

For en gangs skyld slapper jeg bare helt af, og nårgh ja, så kunne jeg jo ikke modstå fristelsen, for at se årets Bernstorffsminde efterskole-opvisning :) Det er altid en oplevelse!

16. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    @jefi99 - nu er jeg jo en Oneworld/BA nybegynder. Er gået fra ingen status til Silver på 1 måned. Så det var mit første BA lounge besøg og må indrømme at jeg ikke har sat mig ind i det :)

Nu kan jeg se at der er TRE BA lounges i Heathrow t5. Der er også en ved B-Gates. Så der skal klart udforskes lidt, inkl mere vinsmagning ;)

Henrik Olsen, jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Der er også masser af plads til tråde i det "nye BA forum" : http://forum.bonusfeber.dk/forums/ba-avios.19/

Fik selv besøgt Lounge North og Lounge South i Terminal 5 i sidste uge. Så vi skal da have bygget noget op omkring det der Executive Club og Lounge nu hvor der er flere "små spirer" til Executive Club Gold :)

Jeg er selv overrasket over hvor hurtigt og "let" det var at få Sølv. Så det er bestemt noget der er til at anbefale. Glæder mig til at se om Sølv overhovedet giver noget ud over loungeadgang, fast track og priority board (som alle 3 bestemt er noget jeg sætter høj pris på).

Frequie "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Fredag morgen i Chicago.. Weekenden kommer og der skal vel bare leges turist, drikkes en øl eller 2, i dag vandres der rundt på the Chicago Loop og i parken. Shopping skal der vel også til, men 7kr for 1 USD gør det ikke mega interessant.

I morgen "Paddy Day", så der er masser af parader og floden bliver farvet grøn, så noget at se på..

clager og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Endnu en weekend i København uden rejseplaner. Crazy, crazy. Men denne weekend er der dømt golfrunde i morgen, date night om aftenen og fodbold søndag formiddag. Næste uge er vinterferie for vores hovedkontor så der bliver meget stille på kontoret -- dvs. mere tid på golfbanen hvis vejret holder.

Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    What? Det er da først den 17. marts?

jakobv84 "Synes godt om" dette.

Del denne side