God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er altid lørdag før ævlede de noget om, her er meget grønt og masser af mennesker.. Tror det bliver lidt sjovt at se på!

2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Efter fire nætter i Hue rykker jeg teltpløkkerne op og drager til Hoi An i dag!

tbh og Christian Løn "Synes godt om" dette.
  3. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Netop vågnet her i Hamborg, næste stop bliver Airbus A380 assembly line!

God weekend til jer derude! :)

tbh, Henrik Olsen, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden bliver brugt til at holde 2 års fødselsdag for hele familien over 2 dage....

Så der bliver nok kage og rødvin om aften - vi startede lørdagen med et par gode flasker Barolo :)

I morgen venter et sæt Amarone - det er godt nok en hård weekend :)

jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Barolo til morgenmad? I går da til den ☺

Stakkels barn (og andre) rødvin og kage...

jefi99 og tbh "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Han er 2 år nu så han skal vel lære det :)

jefi99, Kristian, Peter Krogh Frausing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    By the way.... Vi fik bøf til aften ;-)

Kristian og tbh "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Var der dessert? :D:p

Ali Taran "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    ;-)

asf "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    FRIDAYYYYYYYY - skal ikke det store, men samme trummerum, fodbold imorgen lørdag morgen, spise hos bedsteforældre om aftenen, rødvin, Svømmehal og samle garderobeskabe samt pakke kuffert til mandag, hvor turen går med EK 152 til DXB

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    EK hva? Du er en loyal *A mand det må man give dig. Her regner jeg med at slå nogle golfbolde i morgen (og måske i aften på rangen) og søndag er der noget frokost tam tam hos bedsteforældre. Så meget stille og roligt tror jeg -- næste weekend går turen til Austin i et par uger med fruen og ungen.

12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 - *A og deres natteroderi (på hjemturen) kunne jeg ikke helt lige overskue og EK er billigst på den direkte og så har jeg snart point nok til en BC upgrade...

13. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Fredag formiddag blev brugt på en tur til My Son (jeg kunne ikke lade være at joke på fb med på engelsk at jeg skulle se my son for the first time...). Eftermiddagen hos skrædderen til fitting, og så fandt jeg faktisk en restaurant her i Hoi An med danske indslag på menuen. De reklamerede med et kæmpe skilt ud til vejen med hotdogs med rå løg og remoulade, og da jeg skulle have stillet min sult alligevel, standsede jeg ved biksen, der hed Vi-Cafe. Det viste sig at de havde tre danske indslag på menuen, nemlig hotdog'en, frikadeller og fiskefilet med remoulade. Jeg valgte det sidste, men spurgte først hvad det var for en fisk - om den var fra havet eller fra floden. "Den er fra supermarkedet" svarede servitricen og grinede. Hun mente dog at den var fra havet, så jeg slog til. Men nøøøj hvor blev jeg skuffet! Den restaurant er svært overvurderet på Tripadvisor.

Nå men i morgen lørdag havde jeg øjnet en booking, der skulle flyve mig fra Da Nang til Saigon, og så søndag fra Saigon til Phnom Penh i Cambodia. Første stræk med Vietnam Airlines, og andet under VN flynummer men med Cambodia Angkor Airways. Og med lidt over 23 timer i Saigon. Men da jeg så i dag skulle til at booke, var den sgu udsolgt. Faktisk er næsten alle fly i morgen fra DAD til SGN udsolgt, eller relativt dyre. Nå men efter en del søgning (lurede også på at flyve til REP - der er @tommy777 lige nu, og det kunne jo være han gav en øl, hvis jeg stødte ind i ham). Men jeg endte i stedet med at booke en businessbillet (kostede kr 1450 vs 1150 i eco oprindeligt). Altså DAD-SGN-REP. Det er A321 på begge stræk.
    Booket en nat på IC Asiana Saigon med IHG point til 25000. Kunne have fået søsterhotellet med "recidences" til samme pris, men reviews af Asiana Saigon er ret gode. Søndag til onsdag er det så IC Pnhom Penh på point breaks til 5k/nat. Og derefter går turen onsdag tilbage til Bangkok, hvor hele tre andre Flightfox-folk lander efter en SFO-DXB-BKK tur i EK F.

Senest redigeret: 20/3/15
    mhsalv, Flemming Poulsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Damn. Det lyder som en god tur.

15. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Ja, BKK er faktisk kun stopover. Efter 3 dage flyver de til HKG (og bliver der i tre nætter), hvorefter de kommer tilbage til Thailand i en måneds tid.

16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    En hjemmeweekend som jeg ser frem til. Der er en række vigtige opgaver såsom at drikke 5 øl i en gavepakke fra Amager Bryggeri og sætte mit nye (brugte) vinkøleskab op og i gang.

Så lidt arbejde skal der også være plads til og så fokus på familiehygge med søndagstur ud i det blå :)

I næste uge er der ingen rejser på programmet men ugen efter kommer en tur til eksotiske Vilnius og nok også til Zürich.

jefi99 "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Ville dælme gerne på sådan en EK F tur - det er 2 lange A380 flyvninger så man rigtigt kan nyde servicen og produktet. Tænk at spise et godt måltid. Sove og vågne op med søvn i øjnene, tage et bad og så få lidt god morgenmad.... Lidt pause i DXB og så en tur mere. Dette er nok på min top 1 liste over ting der skal findes en løsning på.

18. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    De har faktisk et døgn i Dubai...

19. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Endnu bedre da det så er med limo transfer - me want me want :)

20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Senest redigeret: 22/3/15
    THammer og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side