God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    "Synes godt om" modtaget:
    5,820
    Point:
    113
    Synes bestemt det er value for money - giver 30000 pts for 7 nætter (og selvom jeg betalte for standard værelse har de givet et fint deluxe-værelse med flot udsigt over rødehavet). Dog tror jeg at jeg er det eneste HHonors-medlem på hele hotellet da alle er på All-inclusive ferier hernede - dog gør dette at der er konkurrence om priserne og vi spiser os fint mætte i Room service til 50kr pr næse til aften ;)
    Dog er området omkring hotellet fyldt med turistfælder og scams - så forlader næsten ikke resortet. Men med koralrev 100 m fra værelset og 22 grader i skyggen så behøver man det heller ikke :)
    God weekend herfra

asf og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekend, det bliver tiltrængt... - alt for meget at lave og for få timer til, at gøre det i...

i aften, fredag, står den på røde bøffer fra grillen og god vin... - måske en fadøl i Nyhavn og nyde solen... - lørdag i motionens dag og endelig søndag, er der vinsmagning i vinklubben, så kan man komme træt på arbejde på mandag.. :)

alexanderln "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Er i Japan (for første gang). Landede i morges med natflyveren fra BKK. JL business. Ikke superimponeret. Et døgn i Osaka og et døgn i Kyoto bliver det til.

alexanderln, jakobv84, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Fredag, så weekend... - skal med den store på "fædretur" i dag/nat/morgen, hvor vi skal sejle kano, det skal nok blive sjovt, selvom jeg ikke er den store "outdoor" mand, men der er lovet sol, vi har lånt et telt og er vel bare parat... - så mon ikke man er lidt træt lørdag eftermiddag af at sove i telt, sovepose og frosset/regn? (det sidste må ikke ske..) - så lørdag må stå i afslapningens tegne og søndag ligeså, husk det er mors dag (fået så mange mails fra Interflora, at det glemmer jeg ikke...) - mandag, en tur til Dubai igen igen.. - men ikke direkte

tbh og clager "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Fredagen starter med reception (der er lovet Mikkeller øl - dog ikke SAS-øllene ;) ) - og senere med SK597 (Go) til BRU for at besøge en god ven.
    Så det er bestemt en weekend i øllens tegn - så mon ikke der kommer nogle posts til øl-tråden ;)

jefi99, mhsalv, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Var vist en af de få der var på arbejde i går, havde børnene med et par timer og fik ordnet det jeg skulle.. Bagefter indkøb af Flødeboller og øl, lidt til børn og lidt til far! :cool: Men weekenden går med grill og godt vejr fredag og lørdag, fodbold med den ældste, Tivoli (var der i torsdags.. Sammen med en million andre..fik kun prøvet 1 ting)

Søndag... Ikke planlagt, men mon ikke det bliver at sove længe? Synes jeg er tit oppe for tidligt for tit ...

clager og jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekend i Singapore, kom alt for sent fra kontoret, ca. 19 og en fredag aften, men der var ikke andet end at følge med den lokale chef ud i byens natteliv, vi tog hen på Club Street/Ann Siang Hill - klokken lukker de et par gader ned og de pubs/restauranter der er der rykker ud på den lukkede gade. Så det blev pænt sent inden aftenen ar ovre. Billedet i øltråden stammer fra en "go' natter" på hotellet..

Vågnede lidt i 06, det tordnede og bragede og styrtede ned i en times tid, men også det kan man vænne sig til og sov længere end morgenmaden på hotellet var åbent til. Så vadede lidt rundt og fandt et shopping mall med nogle muligheder for brunch/morgenmad. Vejret er stadigvæk ret ustadigt med lidt silende regn. Så nu tilbage på hotellet og slappe lidt og måske overveje muligheden for at motionere lidt.

Imorgen står den på turistmuligheder og sidder og overvejer noget, så hvis nogen har forslag eller ideer til, hvad der kunne være spændende kom glad.. - lurer lidt på Bintan, men på den anden side, jeg skal til Indonesien senere på ugen.. og ellers måske Sentosa, mange år siden jeg har været der! Skal jo også bestille flybilletter til resten af ugen, så lidt har jeg da at se til og mon ikke jeg også kan hjælpe til på øltråden senere!

jefi99, tbh, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg åbner ballet; sidder og er så småt færdig med at arbejde. Weekenden står på barnedåb i Aalborg i morgen og det bliver køre op i morgen tidlig og hjem i morgen aften. Der er ingen morgen eller aften fly (hvor fanden er konkurrencen?) og heller ingen tidlig færge. Latterligt. Og jeg var ikke i humør til 2 overnatninger med det ringe udbud af points hoteller der er :)

Søndag ud og spille noget fodbold og så er den weekend nok ovre. Næste weekend går turen til Texas hvor jeg håber regnvejret er stilnet lidt af og solen brudt igennem -- det ser sådan ud på vejrudsigten så jeg krydser fingre for det holder

Kristian, jefi99 og clager "Synes godt om dette"
  9. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Min weekend består af en meget utraditionel weekend. Jeg skal på kursus og tage et truck certifikat :)

Det er til det frivillige arbejde jeg laver på Roskilde Festival, så nu er jeg forberedelserne startet.

Der er ikke lige nogle rejser på programmet før den 19. juni hvor den står på La Compagnie fra Luton til New York. Dette er med fruen og efter at de aflyste min første afgang for 2 uger siden, så glæder vi os virkelig til at se om vi kommer afsted denne gang :)

Ulrik, Kristian, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 er du i Houston næste weekend? Så kan vi lave NA BF beer meet?

11. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Nej jeg lander først søndag og går udfra du flyver hjem da? (og jeg flyver til AUS)

12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Lang tid siden vi har brugt denne tråd.. - så, hvad står weekenden på, ingen Superliga, det er jo ligesom overstået med Sølv... - nå, men der kan da vist ikke være tvivl om, at der skal spenderes noget tid udenfor med den (længe ventede "sommer"), så fredag står den på hygge i kolonihaven, lørdag fodbold tidligt om morgenen og nok en lille Tivolitur (jo når man har et "Wildcard" skal det bruges) og lidt god mad (der er indkøbt til hjemmelavet is, chokolade is a la Claus Meyer), rødvin og grill på altanen.. - søndag står den på familiedag med onkel og afslapning...

Og så er der lidt flyrelateret og lidt god musik... - trallallaaaa, goood weekend..

jefi99, Henrik Olsen og clager "Synes godt om dette"
  13. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Sidste eksamen blev afsluttet i dag, og så skulle jeg gerne være dimmiteret Pre-IB (ved man jo ikke før man har karaktererne :p)
    Så står weekenden nok på druk med (ex)skolekammerater, og ellers start på det nye sommerferiejob (go´kombi ik?) :cool:
    Hvordan ser weekenden ud for jer andre?

tbh, Henrik Olsen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg boarder et fly om 4timer som så flyver AUS-IAH-LHR-CPH og bringer mig til Danmark sidst på eftermiddagen (forhåbentligt). Så er jeg grillmester hos min mor om aftenen og søndag fejrer vi min kone's fødselsdag (i mandags; jeg var ikke hjemme...) til brunch på Nimb.

tbh, jefi99, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden startede med at se Swoop Challenge ved Peblinge Søen i Københavnstrup. Dette var virkelig en aktionpræget sport og meget tilskuervenlig. Fredag aften er stilhed før stormen til en familieweekend.

Jeg skal lørdag før middag sætte godt 15 gipsplader op i vores trapperum og 1 salen gangen. Det skal så spartles lørdag og så glasvæv op søndag (males mandag og tirsdag efter arbejde). Så er den opgave i det store renoveringsprojekt klaret :)

Lørdag eftermiddag er det fødselsdagshygge ved lillebroren og der er grill og rødvin om aften. Søndag er brunch hygge med familien.

Mandag skal vi heldigvis på arbejde igen, så jeg kan slappe lidt af. Fredagen i kommende uge byder på La Compagnie flyvningen med fruen (med mindre de aflyser den igen...) til New York. Det bliver første rejse i 2½ år alene og uden MiniO. Det skal nok blive svært.... Ikke for mig, men for fruen, som ikke har rejst uden MiniO før :)

Så en travl weekend og håber at vejret arter sig :)

tbh, alexanderln, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Har La Compagnie nogle partnere (bonuspoints??) og sørger de fra transport fra DK?

17. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    La Compagnie er en selskab uden for nogen alliancer og har ikke eget program. Det er vel hvad man kan kalde et "Business Class Lavpris Koncept". Du får ældre Business Class sæder i et all Business Class layout og servicen er nedtonet. Til gængæld kan du flyve til New York fra London Luton eller Paris Orly for godt 5.000,- per person/rundtur. Så det er bedre service end SAS Plus og lignede sæder som de gamle SAS sæder, som nu er ved at blive udskiftet til samme pris som SAS Go....

Så i mit tilfælde skal jeg selv finde til London Luton og hjem igen. Jeg købte et 2-1 tilbud fra dem til godt 4.000,- per person og jeg ville gerne prøve dem, da det er et nyt selskab. Så jeg har fruen med. Men reelt er det et selskab, hvor jeg har svært ved at se det økonomiske gå op med prisen per billet i snit og så den driftomkostning de har ved at flyve. Men mere om det i min trip report :)

alexanderln og clager "Synes godt om" dette.
  18. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Weekend? Narh.. Men det er ramadan i morgen!
    Og jeg er i IS-TAN-BUL. TK CIP lounge. Og ikke bare et kort øjeblik. Men i 15 timer. Nå, men skal du så bo på Holiday Inn eller Radisson ved lufthavnen? Nej, jeg skal bo i loungen!
    Og skulle nogen være i samme nabolag inden kl 12 i morgen - så siger I bare til ;)

Kristian, tbh og Christian Løn "Synes godt om dette"
  19. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    229
    391
    Point:
    63
    Gad vide hvor mange runder man kan køre på racerbanen på 15 timer:)

jefi99, Kristian, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg har holdt mig strategisk til grillhjørnet, tæt ved trappen indtil videre.

Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side