God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nede ved klaveret i det fjerneste hjørne kan man godt ligge lidt ned på deres sofa, smid nogle puder og slap af... Vist også et hotel (TAV hotel) i underetagen af lounge, ved udgangen, måske du kan få et billigt rum?

Senest redigeret: 18/6/15
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    OK, Update. Sidder samme sted. De har lukket ned for grillstationen. De fjernede først den nærmeste vin-station, og lidt senere den næst-nærmeste. Men sprutstationerne (gin, whisky, vodka) er her stadig, og øl også. Nu skrider jeg!

Henrik Olsen, Christian Løn og clager "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Kommer der et review af dette "hotel besøg"? :)

clager "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra New York.

Fruen og jeg havde en god tur med La Compagnie. Til prisen er det rigtigt godt og flyet var godt 85% fyldt ud af London.

Klokken er 07:30 her så vi starter på morgenmaden og så ud og "tulle rundt". Frokosten bliver burgers - så en jagt efter de bedste burgers forsætter (nogen forslag?).

Det skulle regne en del i morgen så lad os se hvordan weekenden er. I nat skal vi bo på Conrad New York, så det skal nok blive godt.

Nicki Lolk Sørensen, clager og Kristian "Synes godt om dette"
  5. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Hej Henrik tak for sidst, NYC er fed! prøv The Burger Joint på Le Parker Meridien W 56th tæt ved Carnagie Hall. Det er måske ikke den bedste burger, men det mest populære sted. Pakket med mennesker og gemt godt væk i lobbyen og gennem et forhæng. Husk cash. Berlingeren havde en artikel : http://www.b.dk/mad/fed-fastfood-bag-forhaenget.

Skal i gå en tur over Brooklyn Bridge på prøv Grimaldi's pizza på Brooklyn siden på hjørnet af Old Fulton St. og Front St lige under broen. Fik det anbefalet en min datters veninde som bor derover og stedet var proppet og folk stod i kø ud på gaden i sne og 5 graders frost (Februar). Vi sad ved siden af et ungt par fra Montana som havde hørt om stedet. Det er som taget ud af en ganster film fra 30'erne med bossen i Al Capone hat og italiensk accent. Pizza'erne helt er klart gode men de er set bedre, så hvorfor stedet er hipt ved jeg ikke - men sådan er det jo med så meget. Husk cash - jeg mener der er en ATM i foyeren.

jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Simon Toft

Simon Toft Guest

Forsinket god weekend herfra. Lige hjemvendt efter en 4 dags tur til London. Blev til masser af pints og flere pints. Nu skal jeg bare sove inden den står på en fodbold kamp i morgen. :)

jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Lader op oven på en 52 timers arbejdsuge, og gør mig klar til en til.
    Er dog stadig helt høj oven på vores super fede BF event i onsdags :D

Kristian "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    God weekend folkens. Kan se der er massere af studenter ude at køre i dag; det var tider... For mit vedkommende står den på firmafest i aften i Tivoli (mad efterfulgt af TV2 på Plænen) og søndag formiddag drager jeg til Bangalore. Min WTP+ til CW avios opgradering lykkedes på udturen så det gør det lidt nemmere at se frem til.

Kristian og clager "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Ja, det er allerede weekend, skoleferie, så i den ældstes klasse var der morgenmad, teater og så kunne man vimse på arbejde der ved 9 tiden.. - nice sent for en gang skyld, indkøbt øl hos min ølpusher her i Herlev, solen skinner, grillen kalder... - men imorgen klokken 08:30 er der fodboldafslutning, så nok kun få øl... - ellers står den på, at krydse fingre for, at solen bliver ved med at skinne resten af weekenden og man kan lave ting der har noget med udendørsaktiviteter, at gøre...

jakobv84 og clager "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    I guld-loungen, hvor turen hedder CPH-FRA-SIN
    Det bliver første tur med LH A380 :) og glæder mig
    God weekend herfra

Henrik Olsen, tbh, PeterA og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Studentergilde i går aftes; kl 05:30 afgang med Far's taxa til RV '15 fyldt med unge mænd med deres vægt i rammer øl - spurgte om de ikke lidt mad med - f,eks lækker makrel i tomat, Faaborgs dåseleverpostej. Svaret fra sønnikke: ved du ikke at der i to øl er ligeså mange kalorier som i et mellemmåltid? Det vidste jeg så ikke, men kan dog godt huske 25 år tilbage at det var ikke meget fast føde man indtog til festivaler.

I aften har jeg overtalt min bedre halvdel til at prøve et par øl og lidt mandemad på Mikkeller/ WarPigs i Kødbyen. Til gengæld frygter jeg at der er en to-do liste søndag :)

jefi99, Kristian, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Lørdag aften - en god øl i sofaen og afslapning - Sommerferien er begyndt rent rejsemæssigt, der er ikke noget i kalenderen før til august. Mon det går :)

Har været i haven hele dagen og her til aften var det så panelerne der skulle sætte på væggene på førstesalen. Det er nu dejligt at at lave gør-det-selv :)

I kommende uge er det jo Roskilde der starter og jeg har første vagt på Orange Scene på onsdag morgen. Der skal der gøres klar til showstart... Så næste weekend byder kun på Tuborg øl for mine drinkskuponer :)

Ulrik, Kristian, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Drinkskuponer? :eek::eek::eek::eek:

bertil storr "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Får lidt for kuponer for mit slavearbejde :)

bertil storr og jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Dem glæder jeg til at hjælpe dig med at bruge. Jeg regner med at være der fra onsdag ved middagstid ;)

bertil storr og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det skal da være en aftale og det er vel en slags rejse, så vi kan da poste det i øltråden - eller hvad siger overdommeren?

Ulrik, bertil storr og jefi99 "Synes godt om dette"
  17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    1435479604150-1523841752.jpg Søndagstur...

1435479604150-1523841752.jpg

Christian Løn, jefi99 og bertil storr "Synes godt om dette"
  18. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
  19. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    @jefi99 er jo overdommer men det er jo en mangfoldig, anderledes, beskidt verden I skal ud I så det er jo rimeligt eksotisk og dermed en slags rejse uanset hvad...

jefi99 "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Jo da.. @Henrik Olsen vi måtte jo tæt på... Så det kom vi..

image.jpg

Christian Løn, jefi99, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side