Bor lige ved siden af LLR, så efter en tur på Amalienborg så vi hans bil og så kom han ud, vi sagde til lykke, han gik over og gav os begge hånden. Spurgte om han lige havde været hjemme og få en lille en, men nej, han havde skiftet tøj. Spurgte om vi måtte tage et billede, selvfølgelig og så knips..
Jojo... Men lad os nu se - sidste år lovede @Henrik Olsen også øl på RF. Og det blev ved snakken PS Jeg har været i Roskilde i dag. Rendte rundt inde ved Orange scene - men kunne ikke se HerrO nogen steder
Mit arbejde begynder først onsdag når musikken spiller - jeg er ikke med til at sætte op eller pille ned. Det er for hårdt fysisk arbejde for en kontormus som mig
Noget med musiker, der kommer med store tunge ting - som fx. et 2 tons trommesæt, som var forbi sidste år....
God fredag aften og weekend her fra SAS Gold Loungen i Kastrup. Sidder lige og venter på den sidste "bus" til AAL hvor lidt samvær med familien venter i morgen. Nyd sommervejret
kan kun råde dig til, at se på denne tråd: http://forum.bonusfeber.dk/threads/venedig-hoteller-oplevelser-og-bileleje.102/#post-14493 Ingen regn her da... - selvom jeg fik et lille chok, da jeg skrev lidt med det italienske hotel og hun sagde hun glædede sig til den 24.7... - ups, jeg havde da vidst bestilt fra d.14.7... bide negle og så ringede jeg, og hun mente da bestemt at hun mente dd.14.7 - jov jov, men du skrev til mig, at det var den 24.7.. - anyway, ingen sved, kun en fejl og hun var ked af det og jeg fik nu mit rum til 180€ per nat... så nej, ikke dansk strandvejr...
...og lidt forsinket, så var det her "udsigten" inde i Tuborg-baren. Det var bare at forsyne sig fra et af de mange kar. Men @Henrik Olsen og jeg nåede da at få en fadøl ude i det "almindelige" backstageområde. Dagbogen er ikke helt færdig endnu, men her er lidt at underholde sig med i mellemtiden- især for hanhundene: http://connery.dk/roskilde-babes.126089.html
Kønne modeller du mødte i den danske tropevarme - synes din Balkan beretning sluttede noget pludseligt i Albanien Var resten af turen kedelig eller var det RF15 der trak
God weekend her fra efterårsvejret i Skåne.... Netop hjemkommet efter en super tur til Thailand med 11 dage på Hyatt Regency i Hua Hin - hvoraf de 7 var i en Regency suite... Et intet mindre end fantastisk hotel, som varmt kan anbefales. Standard og Club rummene var også super gode, men vil dog anbefale et Club rum fordi deres Lounge/Club er i absolut topklasse... Mere følger snart når jeg anmelder hotellet her på Bonusfeber.dk Turen ud og hjem gik med Qatar på economy. Et helt kurant produkt, men de smalle sæder, begrænset udvalg IFE og kæmpe store IFE-bokse under sæderne på Dreamlineren giver lidt meget charterfølelse... 777 og A380 var betydeligt bedre produkter. Men men - hverdagen kalder fra på mandag igen... Nu krydses fingre for bare lidt bedre vej i weekenden, som byder på bøffer på grillen og god rødvin... God weekend til alle....
Så blev det endelig ferie...2 dage forsinket! Sidder i Soyo og nyder et par kolde fra kassen. I morgen hedder turen så SZA-LAD-LHR-CPH, med ankomst CPH søndag overmiddag...