Hmm, det findes da flere steder. Sågar i Frankfurt, og hvis jeg ikke tager meget fejl også i Las Vegas...
Nå, men weekenden bliver forhåbentlig god med sol.. - ikke det store fredag her, men imorgen kommer "gutterne" til ølsmagning og der vil komme fra min del, som følger: og så ved jeg ikke, om vi skal åbne den... og menuen, det er jo "boys" bliver en dejlig hjemmelavet flæskestegssandwich: tror det bliver en fin lørdag aften... og søndag bliver nok lidt mere a la ZZZzzzz
Min weekend står på en kamp i sundby idrætspark, se noget familie og lidt venner i løbet af weekenden. Mandag står på en 1-dags trip til ARN.
Min weekend bruges hjemme i lejligheden med oprydning i kælderrum og alt det der. Har haft en meget berejst sommer (er allerede på 25 segmenter og 43k pts på min nye EB-periode som startede i maj :S ) så det er rart at være hjemme og "grounded" - og så i godt vejr
@alexanderln der er ingen vej uden om diamant... Jeg skal lege i weekenden: Måtte give $10 extra per dag i forhold til min bestilte fullsize der kostede $117 ved 3 repricing i går morges. Ved ikke om der var pengene værd, men lidt sjov skal man vel have!
@tbh "Welcome to America!" god fornøjelse Har tid til at overveje det! Ved dog ikke om EBD er det værd.. og har ikke nogen rejseplaner i efterår/vinter/forår (endnu). det er dog rart snart at være genkvalificeret
Velkommen til Texas @tbh. Selv har jeg jo cruiset i en Chevrolet Camaro Convertible den her uge pt sidder jeg i AUS og skal lige nå en AUS-DFW-AUS i F inden arbejde og så AUS-LHR-CPH i C efter arbejde. Så ikke meget monkey-snask i dag. Det giver tilgengæld nok til at jeg får BA Gold så det kan jeg så glæde mig til. Har det stadigt lidt akavet med at være på MR... Håber bare det hele klapper hertil morgen.
Står og venter på at boarde i DFW. 7-9-13 så er der et fly ved gaten og umiddelbart ingen fare på færde... Men man ved jo aldrig!
Update: Landede 15min før og sad jo første række så det gik perfekt. Så er jeg først tilbage i lufthavnen om 7t igen!
Så kom lørdag aften og nyder en weekend hjemme. Næste 2 weekender er til Houston og New York. Så det er vin hygge @Kristian - kan anbefale denne flaske. Den er super god, dog lidt dyr! Næste lørdag skal jeg gå efter steak i Houston, så det ender nok med en kop lokal øl
Har fået et par VIP biletter til Roskilde Airshow i morgen. Nogen der ligeså har planer om at komme til Tune i morgen?