God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Typisk at vågne inden kl. 7 på den første dag i lang tid, hvor det er muligt at sove lidt længe.

Nå, men må igang med kaffe, æg og bacon.

Weekenden står på en del job i løbet af lørdagen og barnedåb søndag.

Har planer om en del timer på sofaen foran Netflix i aften.

Forslag til gode serier a la Suits, NCIS, White Collar, Blacklist etc. modtages gerne ;)

Beaglen og DrDreier "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Lidt ideer i den kategori: Fargo, Homeland, How To Get Away With Murder, House M.D., Lie To Me, Prison Break, The Americans, The Mentalist, True Detective, Twin Peaks

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Tilføjer lige house of lies til listen

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    "Stener" også i dag, antibiotika gør en godt nok træt, eller måske (håber) det er mere processen med, at få bugt med betændelen der gør det, så intet lavet i dag andet end at spise yoghurt, for det fik jeg strenge ordrer om og så opdatere diveres ting (min lille QNAP ad flere omgange) og mon ikke man skulle overveje, at se lidt tv i dag også... - eller vove sig udenfor..

Beaglen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    Homeland, house of cards og sons of anarcy er mine Netflix favoritter

Flemming Poulsen og Beaglen "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,601
    6,846
    Point:
    113
    Godmorgen fra Washington DC. En tidlig morgenslentren hele vejen rundt om Det Hvide Hus, derefter stor morgenbuffet paa mit hotel JW Marriott lige ved af the presidents house. Nu afsted til Arlington, har medbragt en lille parasol, her er 32 grader. Da jeg er en female traveller, er det naesten et must at dagen afsluttes med lidt shopping, ude i Pentagen City Fashion Mall. (Dagen igaar blev brugt paa Capitol, baade udvendig og indvendig, interessant).

Rikke Haugen Olsen, Simon Toft, Thor Hartz og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Washington er bestemt en rigtig fin destination og må ikke undervurderes - hverken som voksen eller med børn. Det gode er at størstedelen af attraktionerne er gratis at komme ind at se - noget som ikke ses så tid i USA.

Nyd det gode vejr - jeg har også 3o+ i New York lige nu....

clager, Beaglen og Kristian "Synes godt om dette"
  8. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Weekend i Houston. I aften går turen hjemad med SAS biz jetten til SVG og senere CPH . Flyet i aften ser forresten ud til at være fully booked - bare der også er nogen der betaler fuld pris og ikke allesammen er bonus/tilbudsrejsende!

Flemming Poulsen, Henrik Olsen, Beaglen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Beaglen

Beaglen VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,890
    Point:
    93
    God eftermiddag. Weekenden for mit vedkommende bliver nok tilbragt meget på landevejene motorvejen. Har lige været til Kolding og retur (212 km. pr. vej) til en venindes 40 års fødselsdagsbrunch og i morgen går turen så igen til det sydjyske, nærmere bestemt Varde, hvor min ene Beagle-hund skal udstilles. Jo jo, min kære VW Touran får rullet nogle kilometer må man sige. Kan bestemt også godt lide at hygge mig med gode serier som Suits, Outlander og Strike Back (mest på ViaPlay), men holder også meget af dokumentarudsendelser om lufthavne og rejser, f.eks. CPH Lufthavnen, Airport (om Heathrow Airport) m.v.

God weekend til alle - og god bedring til dig, @Kristian :)

Frequie og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Thor Hartz

Thor Hartz Medlem

Beskeder:
    35
    95
    Point:
    18
    30+ grader lyder ikke dårligt - her i Kangerlussuaq er der 12 grader, skyet og let regn. Weekenden skal alligevel bruges på arbejde, lufttrafikken stopper jo ikke blot fordi det er weekend.

God weekend alle sammen!

Ulrik, Flemming Poulsen, bertil storr og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    @Thor Hartz Er Naviar ikke flyttet til Nuuk? Du er måske ikke i Naviar eller er det kun dele af Naviar der er flyttet the New Nuuk?

12. Thor Hartz

Thor Hartz Medlem

Beskeder:
    35
    95
    Point:
    18
    Jo Naviair (Flight Information Center) er flyttet til Nuuk det gjorde de for et lille år siden. Jeg arbejder som flyvemeteorolog er er dermed ansat af DMI - vi har kontor ved siden af det gamle Naviair. Til oktober finder vi ud af om DMI også skal rykke til Nuuk.

Ulrik, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  13. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Godmorgen her fra østkysten. Sidste dag med ferie før uni starter igen i morgen.
    Der skal løbes en tur og slappes lidt af før turen går med LX23 mod GVA og derfra til CPH (begge i C)
    Glæder mig til at prøve Swiss. Har også været heldig at nappe et "throne seat" som frigives 24h før afgang (normalt kun ledigt for HON/Senators), så kommer ikke til at mangle armplads :)

bertil storr og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    @Thor Hartz Hvad siger du til det? I Nuuk er det mere at lave, butikker, biograf etc, men jeg kan forstille mig at Kangerlussuaq er et sted man entet elsker at bo med naturoplevelserne, jagt etc eller hader at bo. Siden du har boet der i tre år hører du vel til i den første kategori. Jeg har haft et par stop-overs og ville gå nuts over at skulle bo der.

15. Thor Hartz

Thor Hartz Medlem

Beskeder:
    35
    95
    Point:
    18
    @Ulrik Har boet her i lidt over 2 år, dermed i gang med mit 3. år heroppe. Som du selv er inde på elsker man at være her, eller også hader du det. Der findes ikke rigtig en mellem ting :) Jeg er rigtig glad for at være her, men man skal kunne lide naturen og sit arbejde. Arbejder meget da vi kun er 4 til at holde tjenesten igang døgnet rundt. Især vinteren er jeg rigtig glad for (heldigt nu da den er så lang). Her bruger jeg meget tid med langrend, snescooter osv.

Kan godt lide at vandre i naturen og synes det er utroligt flot heroppe. Vil dog også i tillæg sige at man også har brug for at se noget andet engang i mellem og det har vi heldigvis også mulighed for. Jeg skal ikke være i Grønland for evigt, men lige nu passer det godt i mit liv og nyder det.

Personligt har jeg ikke noget imod at prøve at komme til Nuuk (selvom vejret ofte er dårligt) en periode, som jo er meget anderledes. Vil sige der både er fordele og ulemper ved begge dele.

Kristian og Ulrik "Synes godt om" dette.
  16. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    @Thor Hartz Har prøvet at sidde "vejr fast" i Nuuk et par gange!

17. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Godmorgen fra et regnfyldt Bergen. Fra klokken 10 skal det ellers holde tørt en hel uge frem!

Men jeg er stået op klokken 03.00 for at undgå alt for meget jetlag, når jeg søndag ankommer til Hong Kong. Først går det klokken 11.30 til London, og jeg har allerede fået besked via WorldMate om, at afgangen er 11 minutter forsinket, men vil ankomme 5 minutter for tidligt.

Nu: Røræg og bacon!

Beaglen, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Nåå, det er på den måde man ikke får jetlag, man står bare tidlig op.. - få dig nogle børn, det er sku det samme @Nicki Lolk Sørensen :p

Ok, hvad sker der lige, lo***vejr med regn og bare sort, sig ikke at det er efterår allerede! Weekenden står/stod ellers på tivolitur blandt andet, men ender nok op med 3 børn med hver deres iPad... - nå, så galt går det nok ikke.. - kan oplyse alle, at mine tænder ikke gør ondt, så hende tandlægen var måske alligevel god nok...

Er faktisk lidt irriteret, at jeg kom hjem så sent i torsdags, at jeg ikke fik købt nogle "Now or Never" ture, for det var helt gode tilbud til destinationer der var noget værd, mer' "Now or Never"

Beaglen, DrDreier, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekend - eller lørdag i Hong Kong med godt vejr. 30 grader og ok fugtighed.

Planerne er løse i efter jeg fik leget guide i går for et par Bonusrødder :)

Klokken 1400 er det dog meet up på baren på Mandarin Orientals. Så derfra er det ud at finde noget Dim Sum som afslutning på 52 timer i Hong Hong :)

AMJ, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Sidder i metroen på vej til lufthavnen! 14 grader og lidt kedeligt vejr, men bliver vist bedre her i DK og for mit vedkommende sydpå..

Nå, men faktisk første gang på GO, som Diamant, så lad os se om personalet er opmærksomme og ikke opkræver penge.. i et ellers stopfyldt fly er sæde 4B stadigvæk ledigt.. måske det virker...

God weekend derude..

AMJ, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side