God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    "Synes godt om" modtaget:
    26,801
    Point:
    113
    Min dag er at hygge med familien og så mod Berlin kl 1500 i dag med SAS. Det bliver en laaaang flyvning i 17A på deres CRJ900 - så mon ikke det bliver til en smoothie eller to - har jo et vist forbrug jeg skal nå per måned (ref vores Hong Kong tur med @Kenneth K og @frankbrix - hvor de simpelthen løb tør for smoothies midtvejs...)

Skal bo på Hotel De Rome (https://www.roccofortehotels.com/hotels-and-resorts/hotel-de-rome/) og det er vist noget fornemt noget. Så det bliver spændende.

@Kristian - Velkommen hjem og det lyder jo som en god dag - lige bortset fra det er FCK noget..... :)

2. frankbrix

frankbrix Priority member

Beskeder:
    577
    1,488
    Point:
    93
    Så er weekenden slut. På vej til CPH for at flyve til Helsinki. Nogen i loungen fra 11 til 11.30?

3. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    godmorgen. Eftermiddagen står på FCK-Hobro i Parken (endnu en omgang gratis aktionærbilletter ;) ) og håber at de fortsætter de gode tendenser.
    Ellers står dagen på forberedelse på præsentation mandag morgen, samt på at ærgre sig over at man missede AC error fare med et par minutter i fredags!

tbh og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    @Henrik Olsen, er du sikker på Smoothies til Berlin? Er det ikke bare et stykke chokolade på den rute i go?

Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Er du sikker på at du kan få serveret fra menuen p.g.a den korte flyning? Normalt er det den tyrkiske brik juice på GO til Berlin, med mindre det er finnerne (Blue1) som flyver da de har opgivet at finde ud af det indviklede koncept. God tur til en af mine top 5 byer.

6. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg er ret sikker på det - men kommer retur om det ikke er tilfældet :)

Og ja - det er en dejlig by :)

7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Eftersom turen er under 80 minutter falder den ikke under servicen for Europa, men de Nordiske lande. Og her er der også den fine frugtdrik :)

image.jpg

Det kan også blive til en Mikkeller øl om det skal være mere kornagtigt :)

8. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Men der står også at der er variationer pga korte flytider - spændende

9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Vupti :)

image.jpg

Servering fra menuen i Plus, men jeg fik som Diamant fint udleveret lidt flyende frugt :)

alexanderln, Kristian, Peter Krogh Frausing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Jeg gjorde dem uret!

11. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg var i hvert fald positivt overrasket - men det var en lidt overraskende spørgsmål den kære stewardesse fik, da jeg bad om 2 smoothies kort efter de lige havde sagt "ingen salg ombord i Go pga. den kort flyvetur". Men op foran hun gik og kom retur med dem.

Fin service på blot 55 minutter - ingen grund til at være i SAS Plus der, da det slet ikke giver værdi - ud over lidt flere EuroBonus point (som bestemt ikke er at foragte)

Kristian, asf og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Go' lørdag fra ARN loungen. Fremragende champignonsuppe, elendig rødvin. Var lige ved at komme til at tage en alkoholfri Carlsberg.
    Nymoderniseret lounge, en væsentlig forbedring ift den gamle.
    Turen til MMX er lidt længere, end jeg havde regnet med. Sparede cirka 600 kr ift at flyve fra CPH (tak for tippet @PeterA ), men så koster det 89 kr med tog til Malmö Central, og SEK105 med bussen. Man får dog 105 EB point.
    Og de dér lufthavnsbusser - de kører altså ikke særligt tit i weekenden! Tog en bus, der skulle ankomme i lufthavnen 40min før, hvilket gjorde mig en smule nervøs. Vi holdt foran terminalen 37 min før,men det er mere end rigeligt i MMX.
    Om lidt går turen til HKG...

AMJ, Kristian, tbh og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Fredag eftermiddag gik med frisør og @PeterA lokkede med sensommerøl på Charlies. @jefi99 har nu haft 2 chancer, for at være med til arrangement.. Ak ja :D:cool:o_O - det var hyggeligt og lidt røverhistorier, måtte dog bryde op i nogenlunde tid, havde jo et hårdt program lørdag.. En endagstur til Dublin.. Tror den er dokumenteret rigeligt.. Som man kan se, valgte vi ingen af Tripadvisor top 5, sikke noget :D

image.png

Søndagen her skal nok gå med afslapning, vaskemaskinens igang, lidt oprydning, FCK kamp og nyde solen..

AMJ og Ulrik "Synes godt om" dette.
  14. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Måske skulle I hellere have været på kirkegårdsbesøg end i Temple Bar området - så var tømmermændene måske undgået forårsaget af jeres blandingsmisbrug. Spøg til side - lyder til et fremtidigt BF do godt kunne være i Dublin nu da man udover SAS også kan kommer derover med FR for et par hundrede kroner.

Senest redigeret: 27/9/15
    tbh og Kristian "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hey hov.. Ingen t-fætre her.. Lidt mat er man vel, men ellers ok.. Skal til søndagsfrokost senere, så mon ikke der kommer et glas rød eller hvidvin på bordet...

clager "Synes godt om" dette.
  16. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Det lyder some reparation! Bonusfeber do lyder godt, dog uden FR for mig!

Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    God morgen!
    Søndagen står på fødselsdags grill med vennerne, hvilket helt sikkert bliver mega hygge. Min rigtige fødselsdag er egentlig i morgen, men Søndage er bare bedre til fest :D

tbh, AMJ, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg kunne også være klar på en forårstur til Dublin, men det bliver nok også uden FR, som en del af programmet :)

Weekenden ændrede sig en smule til ren hjemmehygge, da MiniO fik feber lørdag eftermiddag og det ændre jo alle planer fra ude af huset til alt hjemme :)

Heldigvis ingen rejseplaner de næste uger :)

19. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    182
    446
    Point:
    63
    tillykke med fødselsdagen @Peter Krogh Frausing

god bedring med mini o @Henrik Olsen

Jeg har brugt en pæn sjat af søndagen på at forberede facts således at jeg fik de flyvninger jeg ønskede mig! sagen er den at vi bruger CWT til at booke firmarejser og det kan være lidt som at løbe spidsrod på booking tidspunktet... men det ser nu ud til at være lykkedes at komme med SAS til kampagnepriser over SFO ud og ORD hjem. Ved senere logon til SAS for at vise sædevalg støder jeg igen - som på min private marts rejse til ORD i marts på et noget sært kabine layout.

På CPH-SFO begynder eco ved række 23 ligesom seatguru også rapporterer:

http://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A340.php

men på ORD-CPH begynder eco (iflg. SAS på række 12) seatguru rapporterer LAN a340 til at have eco fra række 16

http://www.seatguru.com/airlines/LAN_Airlines/LAN_Airlines_Airbus_A340.php

Er der en 3. a340 konfiguration hos SAS? jeg kan ikke få det til at gå op, new cabin er vel ikke ankommet i til a340 allerede i december? Jeg må hvae overset et eller andet.
    God søndag

EDIT
    Tror jeg kom frem til at det er EX-LAN har eco fra række 16 igennem lidt søgen på forum

Senest redigeret: 27/9/15
  20. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113

Del denne side