@AMJ Det burde være ex-Lan. De har ikke Plus på denne kabine, hvilket kan være årsag til den går helt til række 12. Min weekend stod på besøg fra venner fra studietiden på UC Berkeley inkl. rundtur på Rosenborg og Carlsberg (ps. MC uden gebyr ) Strålende at være turist i sin hjemby i sådan et dejligt weekendvejr
FR = ryanair Et af de 3 selskaber der udover SAS og Aer Lingus beflyver ruten CPH-DUB og hvor normalt FR er de billigste med returbilletter ned til 200kr og weekendbilletter til ca 300kr.
Nemlig. Omend det er lidt freaky det hele med nyt layout... Ser ud til conversations siden nye indlæg holdt op med at være tilladt ikke er kommet med over, men det var vel forventet.
Endelig tilbage og i nyt design og navn. Længe ventet og lad os håbe IF bliver ligeså interessant som BF. Tillykke til d´herrer redaktører og mr. Randy Petersen Godt fest/party i aften i Oslo - går ud i fejrer skiftet fra BF til IF godt og grundigt
Skønt at være tilbage! Hver gang jeg skifter side får jeg et pop-up vindue med Window Security hvor inside server beder om brugernavn og password. Hvis jeg indtaste får jeg der samme po-up vindue. Er det mig eller er det en fejl?
Men jeg kan ligge ud med God Weekend. I morgen 1 års jubilæumsløb i MRC (Mikkeller Running Club) hvor der pit-stop på flere af hans beværtninger. Om aftenen gæster og søndag eftermiddag til Dublin med SK og forhåbentlig en Mikkeller øl.
Kiggede lige på velkomsttilbuddet med lifemiles og overvejede fluks at købe indtil jeg læste nærmere på to regler. Er ikke sikker på jeg lige vil bruge 25000,- på det! Rule #2 You must purchase between 100,000 & 150,000 LifeMiles. Rule #6 100,000 LifeMiles will cost $3,894.00 USD. *some country exceptions apply
Jeg registrede mig, men *A discount reglerne kunne jeg ikke få frem. Og nej, jeg bruger næppe 25.000 kroner heller... men da fint initiativ.
*A discount raterne er her: https://www.lifemiles.com/eng/tra/pro/promillredstaralltbl.aspx Hvis man køber 150.000 miles får man 375.000 til 1,56 cent pr mile. Så koster en billet i J til USA ~$1600 eller i F $2200. Hvilket vel egentlig er OK. Men det er et stort udlæg
Får man ikke 150.000 + 225.000 = 375.000 Jeg læser det som man får 150% i bonus + man derudover kan anvende dem på bonusrejser med 50% rabat.
Jo, fik lige regnet lidt forkert - har rettet til nu. "Op til 50%" vist - f.eks. er EU-USA normalt 126.000 miles i Business og 174.000 i First. Og med rabatten 105.000 og 145.000 hhv.