God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    "Synes godt om" modtaget:
    5,820
    Point:
    113
    God weekend som skal tilbringes i det dejlige vejr og så en tur på Louisiana!

OT:
    Tager LifeMiles YQ for bonusrejser?

2. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Nej det gør de ikke.

alexanderln "Synes godt om" dette.
  3. DrDreier

DrDreier Aktivt medlem

Beskeder:
    103
    114
    Point:
    43
    God weekend her fra Delhi. Fik sneget mig ind i Lufthansa Gold Loungen med mit sølvkort/Premium Economy :)

Hører at vejret viser sig fra sin gode side i DK. I Pune fik de noget længe ventet regn.
    Skal ud og stå på skøjter på søndag. Noget af en kontrast til hedebølgen i Pune...

Nyder lige en GT inden afgang...

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Nå ja, søndag morgen, så stadigvæk weekend. Men weekenden stod/står på Svømmehal (DGI Byen), Loppemarked for børn (hold op, der var meget ragelse og mange gange man måtte sige stop.. :cool: - onde far), hjemmelavet pasta med hjemmelavet pesto/tomatketchup, Jamie Olivers Kylling på grill, Sol over København, legepladser og meget lidt Bonusfeber, når nej, Insideflyer.. - Aii, seriøst, så er det nye layout ikke optimalt, serveren kører for langsomt og nærmest kun på PC det virker.. så man gider ikke være så aktiv, som man plejer.. kryderser fingre for hurtig resolution samt at jeg har "mistet" overblikket over siderne/indlæg.. jaja..

DrDreier, jefi99, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hej Kristian,

Jeg er bestemt ikke uenig i at det ikke helt er optimalt - og slet ikke på en iPad eller en smartphone. Dette forsøger vi at få adresseret ved udviklerne....

Aktivitet er vigtigt og letheden skal også være på plads - så det er virkeligt noget der er i fokus lige nu at se hvordan vi kan fixe dette.

Lyder godt med hjemmelavet pesto/tomatketchup og J.O. kylling på grill - god lørdagskylling vil jeg gætte på :)

Hilsen
    Henrik

Kristian, Ulrik og asf "Synes godt om dette"
  6. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Af frygt for at lyde lidt modtagelig for ændringer samt måske have misset formålet, hvorfor lavede en side om som fungerede godt. Man kunne jo bare ændre navnet til Inside Flyer. Det virker som om at stammen i designet læner sig meget op omkring den gamle side?

Senest redigeret: 4/10/15
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hej Ulrik,
    Det er bestemt et godt spørgsmål hvorfor vi ændre noget der virker ganske godt :)

Svaret er at det var et ønske at få et fælles navn og det gav også opgaven fælles design.

Selve det visuelle er i samme stil men teknikken bagved er den store forskel. Ønsket var et single sign on univers med forside, forum, oversigt over rejser osv. Dette krævede et stort arbejde i maskinrummet. Det er også hvad vi desværre ser nu at det driller for os alle. Det var ikke planen :-(

Håber det giver lidt mere info om baggrunden - ellers bare spørg mere :)

alexanderln, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  8. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Tak for baggrundsinformation. Jeg sætter stor pris på jeres arbejde og jeg ved at alt nyt driller.

9. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Som andetstedsnævnt fløj jeg i dag hjemad med SK964 og skulle have været den sidste bid med sk1425 kl 16:15. Jeg kom tidligt til gate, fordi jeg havde set på expertflyer at flyet var totaltudsolgt. Ved boarding nævnte de så også at de gerne ville have 4 frivillige til at tage enten en flyvning senere end en nat i Stockholm for 300€ i vouchers/150€ i cash. Det var jeg egentlig frisk nok på og blev tilbage. Det havde de så misforstået eller ikke forstået, for lige pludseligt læste de mit navn op og så skulle jeg boarde. Ind i flyet og ind til vinduet i en propfyldt flyver. Så kom der gate personale ind i flyet, og de spurgte om der var nogle frivillige til en flyvning senere på aftenen for 500€ vouchers/250€ cash... Jeg meldte mig igen og denne gang lykkedes det, endda med sikkerhed for at komme med SK1429, selvom de gerne havde set at jeg var blevet til i morgen
    2t15min senere for 500€, plus min baggage var ved ankomstservice allerede da jeg havde spænet derned fra gaten, så nok 15 min sparet der. Timeløn på 250€ i vouchers kan jeg godt leve med, det bliver svært med rigtigt arbejde i morgen :)

THammer, jefi99, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra Oslo :)

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Michaelolesen, jefi99, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Michaelolesen, tbh, alexanderln og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det er godt set :)

Vi havde en døv deltager med, så alle indlæg blev simultan tolket til hende :) hun havde selv arrangeret det og var forøvrigt EBG :)

Baadsgaard, THammer, Michaelolesen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Er nysgerrig på hvordan 'double open jaw' og 'fuel dump' oversættes :)

Michaelolesen, Peter Krogh Frausing, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Var forbi SAS Oslo Loungen i dag og den har også fået en omgang nyt betræk :)

image.jpeg

Gad vide om København også bliver så ny og pæn :)

AMJ, jefi99, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hmm, ikke særlig skandinavisk? Meget mørkt ser det ud til.. Jo lidt det der hidtil har kendetegnet SAS loungen... Samme laks, agurkestave samt fiskedeller dog :D:eek:

THammer "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Udvalget var faktisk bedre end i København.

Designet var ganske flot syntes jeg og også Skandinavisk.

jefi99 "Synes godt om" dette.
  17. Michaelolesen

Michaelolesen Aktivt medlem

Beskeder:
    104
    208
    Point:
    43
    Kan i hvert fald oplyse, at det kan man sagtens :) Når det er engelske ord/udtryk, kan man bruge tegn fra British Sign Language, og ellers går jeg ud fra at det var norsk tegnsprog der blev oversat til...

18. alexanderln

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God weekend..
    Havde i går fornøjelsen at tage Metroen til Kastrup til en vens housewarming, lige ved siden af en bodega med det hyggelige navn "Air Pub". Og nøj hvor brændte rejsefeberen i en, når man ser metroen fyldt med rejsende og kufferter og man selv skal stå af en gang "for tidligt".
    Godt der ikke er lang tid igen før turen med metroen igen går mod lufthavnen :)

AMJ, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Fredag blev lidt længere end beregnet, fik øl/vin hos naboen. Nice.. Arbejdsdag i andelsforeningen lørdag, 6 timer med fuld fart på og alle vores små projekterblev fikset. Fedt. Resten af lørdagen var man lidt busted..

Søndag, tidligt op, det er jo vintertid nu. Afslappet dag i vaske/rydde op/ fikse ting dag og i aften vinsmagning hos sin vinpusher... Imorgen hjemme indtil tage i lufthavnen..

AMJ, clager, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    God weekend herfra, aftenen igår gik med semifinale i den brasilianske D serie i fodbold.

River vandt 2-0, så alt er godt!

image.jpeg

PENSIONISTEN, tbh, AMJ og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side