God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Endelig hjemme efter en rimelig hård tur, og jeg er selvfølgelig blevet syg oven i hatter, fået en gang halsbetændelse, men heldigvis kan man på antibiotika i kina på deres apoteker, men det var sku en lang tur hjem, der ville man gerne "transmogriffes" hjem og ligge i sin seng og være ynkelig... - har nu fløjt Turkish lidt for meget, der må gå et stykke tid inden jeg flyver dem igen! var positivt overrasket over deres Premium Economy, selvom jeg sov :)

weekenden står på start på vinterferien med børnene og komme ovenpå igen...

2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    OG VI VANDT. Helt fortjent i øvrigt. De fik et offside mål tidligt i kampen, men det slog os ikke ud. Harry Kane from the Lane is the man,

asf, clager og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Vinterferie hele ugen, så weekenden glider man jo "bare" ind i... - men nu ikke, at man kommer til, at drikke en øl eller 2 der? - skal absolut intet, lidt fodbold med den ældste imorgen lørdag, hvorfor er det altid lørdag morgen klokken 9 de skal spille? :eek: - nå, men det er vel sådan nogle Speltforældre vil have det...

Ellers lege lidt med min Chromecast :) - lørdag kunne man nok overveje, at se lidt Premier League..

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Rigtig god weekend og vinterferie her fra.

Imorgen går turen med BA til LAX, hvor der venter to uger i lidt varmere klima end her. Planen er nogle dage i LA først, hvor vi helt sikkert skal forbi Disney. Derefter op ad kysten til Santa Cruz, hvor vi har lejet et hus i en uges tid. Vi skal nok også en tur forbi San Francisco og se Alcatraz m.v. Der sluttes af med et par dage i Santa Barbara inden turen går hjem igen.

Selv med en uges lejebolig, så skulle det også lykkedes at få gennemført IHG's set your sights kampagne og få 50.000 point på kontoen. Kan dog ikke få bekræftet at alt er korrekt tilmeldt fra kundeservice. Stadig ingen point på kontoen for at logge ind på app efter 5 uger - og bare goddag-mand-økseskaft-svar fra kundeservice.

Nå men ha' en god weekend og vinterferie....

5. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg sidder i LHR lettere forsinket så ombooket til flyet et par timer senere. Kan så nå en øl og burger. Valgte i går at ombooke mit fly fra lørdag til i dag og få lidt mere weekend ud af det. Mistede godt nok lidt TP da jeg måtte nedgradere fra WTP til WT men stadigt nok til at runde 600 og så gør det ikke så meget. Værre for mine amerikanske kollegaer som mistede deres forbindelse til US så de ender nok med enten at spendere natten her eller i EWR/ORD/etc.

6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekend i Warszava med børnene...

7. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Så starter mit Tier Point run med afgang til London i en proppet A320. Ellers er det LHR-EWR-DCA-LOS-LAS der venter forude. I alt får jeg 500+ Tier Points ud af dette (tak til @jefi99 for et par gode råd).

Rart at man allerede med BAEC Bronze kan benytte prioritets boarding når flyet er fuldt til bristepunktet.

Happy Days :)

THammer, jefi99, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    229
    391
    Point:
    63
    Er det korrekt at du flyver til LOS i Nigeria som en del af turen? Det er en ordenlig tur:)

mhsalv, THammer, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    God weekend her fra Santa Cruz, CA.

Ikke de store planer her - udover lidt god mad og lidt flere øl fra Kona Brewery.

Fredag går med afslapning og måske en gåtur på stranden for at lufte ungerne. Lørdag er der Clam Chowder cook off på boardwalken, så skal da nok ned og smage lidt på det.

Ellers kommer der en del folk forbi vores (lejede) strandhus i weekenden til BBQ og kolde øl.

Mandag går turen nok til Alcatraz

God weekend til alle :)

clager, tbh og jefi99 "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Lyder som en god weekend Flemming. Har du billetter til Alcatraz? Da jeg var i SF sidst var de udsolgt langt ud i fremtiden...

Jeg er i Aalborg (Nordens Paris) for at besøge min søster og nyfødte nevø. Er indlogeret i en suite på First Hotel Europa og... tja... jeg er ikke meget for danske (konference)hoteller. Så er det sagt. Hvorfor kan der ikke bare være et SPG/Hilton/Hyatt/Marriott hotel her!? Morgenmads anmeldelse følger i morgen... Købte det da cleartrip.ae havde spar 500 AED så i det mindste er prisen rimeligt skarp.

Opdatering: Morgenmaden var en positiv overraskelse. Men okay er også tripadvisors #1 hotel i byen.
    upload_2015-2-20_17-39-56.png

Senest redigeret: 21/2/15
    Henrik Olsen, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Ups - gik vist lidt stærkt på den der mobifon :)

jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. Flemming Poulsen

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Vi har ikke billetter endnu, men der er stadig ledigt til mandag. Iflg "de lokale" skulle det ikke være noget problem at bestille et par dage i forvejen - specielt ikke på hverdage

13. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    OK god fornøjelse. Vi var der også i juli så måske det spillede ind.

14. mhsalv

mhsalv VIP medlem

Beskeder:
    144
    355
    Point:
    63
    Da jeg besøkte SF i november, blev jeg fortalt, at hvis man ikke får forhåndsbestilt Alcatraz-billetter kan man møde op tidligt (07-ish) ved billetlugen på pieren, og købe billeter på dagen. Måske en sidste udvej, og jeg har altså ikke prøvet det selv. Vi tog til Yosemite istedet:) God ferie!

15. Flemming Poulsen

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Vi har bestilt idag. Der var ledigt på næsten alle tidspunkter i løbet af mandagen stadigvæk :)

mhsalv "Synes godt om" dette.
  16. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Prøver at holde skruen i vandet her...

IMAG0626.jpg

THammer, asf, Nicki Lolk Sørensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg sidder i SAS loungen courtesy af Swiss på vej på skiweekend til Geneve med deres tilbud på C de kørte i efteråret. Som ventet ingen problemer (selvom vi havde rigtigt meget) med bagagen og det uden jeg benyttede min *A status. Hyg jer folkens!

tbh, clager, mhsalv og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg lavede en fatal rookie-fejl tidligere i dag. Skulle booke et hotel i Udon Thani, kigger på Tripadvisor, ser at Centara kan bookes, men kun via booking.com. Jeg går først til Centaras hjemmeside (så får jeg nemlig 10 PG-point), de siger fuldt booket, så går jeg via Topcashback til booking.com - de siger not available. Nå men så booker jeg bare via tripadvisor, tænker jeg, og skynder mig at booke (prepaid, not cancellable).
    Da jeg så har booket det hele, og checker at datoer er korrekt, så viser det sig at jeg har booket Centara Khon Kaen. Jeg kigger selvfølgelig igen på Tripadvisor (se billede), og det er ikke mig der er morgenfuld eller noget. Nå men jeg ringer til Booking.com i Thailand (jeg var i Laos, må så tæt på grænsen, at jeg kunne roame), og får fat i en supersød dame, der spørger om jeg lige kan vente på linien, for så forsøger hun at ringe til Centara Khon Kaen. Efter et par minutter er hun tilbage, og siger at deres bookingafdeling først åbner kl 10:30 (det her var kl 7), men hun lover at vende tilbage. Ved 11-tiden får jeg en email, at alt er i orden, og de har cancelled uden at tage betaling.
    Superservice, og det er helt på linie med hvad jeg har hørt om booking.com's service generelt. De er fra nu af min default booking-kanal, hvis priserne er den samme som hos de andre OTA's.

uth.png

asf, Ekeren, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Er enig med dig.
    De steder rundt omkring i verden hvor jeg booker hoteller giver booking.com bedre priser og meget bedre service end hotels.com eller agoda.com eller de 100vis af andre OTAS

20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - Booking.com har virkelig en god service, havde et hotel der lavede om på raten mens jeg boede der (Dubai Shopping Festival priser = 200% surcharge) og det var ikke før ved udchecking jeg fandt ud af det. Betalte og var sur, men ringede alligevel til booking.com og fik fat i en sød dansk pige og det tog et par minutter og så var pengene ført tilbage på kreditkort - så ja, hvis ikke "kæde" hoteller, så er det også min preferred side

jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side