Jeg lavede en fatal rookie-fejl tidligere i dag. Skulle booke et hotel i Udon Thani, kigger på Tripadvisor, ser at Centara kan bookes, men kun via booking.com. Jeg går først til Centaras hjemmeside (så får jeg nemlig 10 PG-point), de siger fuldt booket, så går jeg via
Topcashback til booking.com - de siger not available. Nå men så booker jeg bare via tripadvisor, tænker jeg, og skynder mig at booke (prepaid, not cancellable).
Da jeg så har booket det hele, og checker at datoer er korrekt, så viser det sig at jeg har booket Centara Khon Kaen. Jeg kigger selvfølgelig igen på Tripadvisor (se billede), og det er ikke mig der er morgenfuld eller noget. Nå men jeg ringer til Booking.com i Thailand (jeg var i Laos, må så tæt på grænsen, at jeg kunne roame), og får fat i en supersød dame, der spørger om jeg lige kan vente på linien, for så forsøger hun at ringe til Centara Khon Kaen. Efter et par minutter er hun tilbage, og siger at deres bookingafdeling først åbner kl 10:30 (det her var kl 7), men hun lover at vende tilbage. Ved 11-tiden får jeg en email, at alt er i orden, og de har cancelled uden at tage betaling.
Superservice, og det er helt på linie med hvad jeg har hørt om booking.com's service generelt. De er fra nu af min default booking-kanal, hvis priserne er den samme som hos de andre OTA's.
View attachment 1671
Click to expand...