God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så nærmer det sig snart afslutningen på denne 1-dags arbejdsuge. Det kunne jeg godt vænne mig til ;)

Weekenden skal stå i afslapningens tegn samt lidt klargøring til mandagens rejse til Doha, hvor jeg skal ned og se Qatars nye A350-fly. Det bliver absolut spændende. Har netop modtaget billetter og har fået midtersæde på economy på vej derned - uden mulighed for at ændre det online eller indtaste mit OneWorld Sapphire nummer :-( Ser lige nu ud til at Economy er overbooket, så havde været fint at få et statusnummer tastet ind på bookingen. Nå, men må prøve når online check-in åbner.

Håber opholdet bliver bedre end flyturen tegner til ;)

Følg med på Bonusfeber.dk og se billederne fra flyet. Iflg. planen er det onsdag vi skal se det og ikke mindst møde "His Excellency" -- ved ikke hvad der bliver mest "farvestrålende" - det må tiden vise ;)

Rigtig god weekend til alle.

Peter Krogh Frausing og jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Weekend.. - hmm, er ved at komme ovenpå igen efter en hurtig operation i lørdags, blindtarmen fjernet, så nu gad jeg godt bare arbejde ;-) - men ok, weekenden bliver hyggelig nok i venners lag og arbejdet starter på mandag og har luret lidt på mails, at det bliver en lang dag... - men ok, også haft fri...

@Flemming Poulsen - wauv, spændende tur ned til varmen og se det nye fly, god tur...

3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    @Kristan - Dejligt at du er kommet ovenpå igen - vi skylder jo at mødes til en kold gang humle :)

Weekenden forløber som planlagt med at renovere rækkehuset på vestegnen (den falske af dem). Er lige gået i gang med værelse nummer 3 og lige om hjørnet venter et bryggers :)

Næste uge er hårdt arbejde med en 2 dages workshop, som forhindre mig i at lave noget som helst "sjovt" - så det er rent arbejde :)

Sidder og laver strategi for rejser og status for 2015 og det ender nok med at blive Hilton Guld og Club Carlson Concierge på hotelfronten - selvom den Hyatt Challenge til Diamon trækker en del.

På Fly fronten er det SAS EBD som er sikret og så minimum BA Sølv.

Hvad med I andre?

Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    yiiihaaaa... - weekend!! Nå, men ser ud til at det bliver en lidt blæsende en af slagsen... - nå, men børnemad her til aften... - men mon ikke far her, kunne klemme nogle hotdogs ned :) - jov da...

Imorgen fodbold med den ældste, så tidligt op... og så står den jo nok på indendørsaktiviteter når nu Dagmar og Egon synes de skal forbi os her i weekenden... - lyder noget fra en olsen banden film...

5. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Dagmar er ikke kun skidt. I går hjalp den BA fra JFK til LHR på 5t 16min: http://www.dailymail.co.uk/travel/t...rsonic-speeds-745mph.html?ito=social-facebook

Nicki Lolk Sørensen, jakobv84 og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    for dælen jeg ville være sur, man kunne jo hverken nå at sove eller spise sin aftensmad... :eek:

Henrik Olsen, tbh og jefi99 "Synes godt om dette"
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Især hvis man var på C eller F :)

jakobv84 "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Nå - min weekend startede i ro og mag - men så kl 1900 blev den anderledes.

Er nu på vej til CPH og skal til Baltimore i fin stil.

Her er min ride:

image.jpg

More to come later :)

jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - fedt, det vil vi glæde os til at hør, men du skulle da også have lagt et billede op af hvordan den ser ud indenfor...

th_1e992d67305e8875721fa1c010ba0258_027-20x30.jpg

- spændende weekend..

10. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Hvorfor får jeg aldrig sådan nogle "booty calls"? :(

Senest redigeret: 9/1/15
    Ali Taran, jakobv84 og Kristian "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113

Fordi jeg ville tage mit eget billede :)

"Mit fly" over dammen:

image.jpg

obs, Nielspg, LN-FHU og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Fik en mindre rystetur af "Egon" på vej op og ned med "middagsbussen" til Aalborg i dag. Men oppe i de højere luftlag var der ikke rigtigt noget at mærke fra dagens storm :) Jeg skal dog love for at det er blæst op heroppe nu til aften, og håber da at stormen er blæst væk i morgen så jeg kan komme tilbage til "Djævleøen" igen.

13. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Junior bliver 8 imorgen, så hele weekenden er booket op med familie- og børnefødselsdag. 20 unger og hele den pukkelryggede er lidt mere udmattende end ønsket. Men så bliver det jo godt at komme på arbejde og slappe af på mandag.

God weekend til alle.

Kristian og jefi99 "Synes godt om" dette.
  14. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Jeg skulle fra CPH til LHR med SAS (booket for EB-massakren). Først var den 40 minutter forsinket, men på grund af modvind landede vi 70 minutter forsinket. Rimelig voldsomt på så kort en strækning.

Frequie, Peter Krogh Frausing og jefi99 "Synes godt om dette"
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hjemme igen efter en meget god weekend. 14 timer i USA blev det til inden jeg i går aftes to BA retur fra Washington via London. Det var en helt speciel oplevelse at prøve en Private Jet - meget mærkeligt at være grunden til at den fløj (eller reelt var det pakken jeg skulle levere, der var grunden - jeg fulgte jo blot med). Immigration i US var let. Sidde i flyet og vente på at en Immigration Officer kom ombord og klarede papirarbejdet. Vupti ind i VIP terminalen og sådan - Velkommen til US og kan du have en god dag.... Der er virkeligt nogle der har det lettere - og mange flere penge....

Sidder og fundere over en trip report for turen, da den er lidt anderledes end dem jeg typisk laver :)

Lidt billeder kan ses her:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152925539284299.1073741832.540154298&type=1&l=5a038e96eb

Kristian "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Men... Fik du points på udturen?? :) ej ok det ser ret fedt ud. Må have været en pænt vigtig pakke du havde med!

Senest redigeret: 12/1/15
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Er det bare mig der har lyst til weekend? - nå, men fredag bliver "let", aflevere pas så kan få visa til Kina snart, købe lidt ind til en god bøf i aften og hygge! Imorgen står den på, sighhhh, generel oprydning og ordne lejligheden, MEN så klokken 16 hedder den Ørsted Ølbar og se Aston Villa vs Liverpool :) - så mon ikke man kan finde en kamp senere også.. - søndag er sumpe dag og så forberede til næste uges mellemøst tur...

ok, så kom rejsen hus, CPH-IST møder i Istanbul, videre med natexpressen til Dubai tirsdagen og så der indtil fredag morgen og så hjem DXB-IST-CPH...

Senest redigeret: 16/1/15
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    God weekend fra Park Hyatt Maldives. Her er fantastisk. Medina er her iøvrigt også (kunne min søster fortælle... jeg genkendte hende ikke men hun følger med på instagram) -- om det tæller op eller ned må I selv vurdere. Uanset hvad er her helt vild luksus. Skal nok poste anmeldelse når vi vender hjem om et par dage. Her er solen ved at gå ned og vi skal til at spise aftensmad når drinksne fra baren er tømt!

Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  19. Simon Toft

Simon Toft Guest

.

Senest redigeret af redaktør: 20/1/15
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - du må vist have en snak med @Simon Toft :) - god weekend!

Henrik Olsen, Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om dette"

Del denne side