God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    494
    "Synes godt om" modtaget:
    1,089
    Point:
    93
    Noteret som et problem, vi må behandle i en artikel om kreditkort :)

Schwert "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden er med total non travel og nyt hus renovering....

Fra 1972 til 2014 er opgaven:
    image.jpg

Det gode er at man ofte må få en renoveringsøl :)

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Ahhh snart weekend, har været en hård uge på konference i Paris med dertilhørende underholdning med kunder.. - jeg er busted!! Nå, men i dag står den på røde bøffer og rødvin og mon ikke lidt rødvinssauce?? og en enkelt GT!!

Lørdag er der dømt oprydning, vask og afslapning og om aftenen er der forældrefest i skolen, jaja, det er en ny dimension af voksenlivet efter at have fået skolesøgende børn... - søndag klokken 14 er det så med Emirates 151 til Dubai og være der i hele næste uge...

4. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden begyndte i morges med en tur til Geneve med familien. Det var ud fra det tilbud Swiss havde for lidt tid siden med at rejse på business for lige over 600,- per person.

Så ren afslapning og kigge på alt det guld og dollars der er samlet i den her by....

Kristian "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    @Henrik Olsen hvad er dommen så med bagage jf. vores tidligere debat og forskellig info? Og hvor bor I?

jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    @jakobv84 - udturen uden problemer med en trolley og en klapvogn med i flyet plus en trolley.

Afventer lige i morgen på turen hjem er på samme fine måde. Mit men er om min EBD status gør en forskel.

Bor på Hotel Suisse lige ved Banegårdspladsen og det var prisbilligt og inklusiv morgenmad og internet. Desuden fik vi også gratis transport med offentlig busser/tog fra hotellet. Hotellet har små værelser, men alt virker og vi sov der kun, da alt dagslys var brugt udenfor :)

Der er gratis transport med tog fra lufthavnen til centrum. Få billet i en automat i bagageområdet.

8. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Tja jeg har jo også *A gold så går jo nok uanset hvad. Var mest nysgerrig! Jeg har booket Intercontinental Geneve

9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    @jakobv84 - status er at der ingen problemer var med at lave check in af 2 stykker bagage på hjemturen.

Intercontinental ligger tæt på UN bygningen mener jeg så det er lidt vej fra centrum, vandet og den gamle bydel. Jeg husker måske galt.

En del af denne tur var også shopping for fruen hvor jeg blot følger med ;-)

10. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Fyldte hun to kufferter med chokolade og kuk-ure?

Schwert, Kristian, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Så blev det langt om længe fredag. Endnu en travlt uge er overstået. Sådan er par ugers ferie gør altså ikke noget godt for stakkene på skrivebordet :eek:

Junior har insisteret på at aftensmenuen står på spareribs og så må jeg jo bare makke ret og tænde grillen ;)

Weekenden går med familiebesøg lørdag samt nogle venner til lidt god vin - og de første smagsprøver på vores hjemmebryggede øl lørdag aften.

Søndag skal jo holdes hellig, så den vil jeg såvidt muligt forsøge at tilbringe på sofaen foran Netflix.

Rigtig god weekend til alle.

jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Trænger i den grad til weekend, har været meget væk hjemmefra... - så fredag var hård, børn mad, rødvin og jeg putter børnene.. ZZZZzzz - så må tilstå at jeg var i fiseposen før 21... - anyway, havde ikke høje håb til Landsholdet, så havde jeg vidst vi var bagud efter 5 minuttet, tjah, så var det sket alligevel, som resultatet jo blev helt ok..

Lørdag, tidligt op i gang, til fodbold, indkøb, op til Illum og se på julemanden og afvente hans kommen, få en lille julegave, Fona2000 og købe QC25 og nu slappe af! Resten af dagen skal gå med absolut ingenting..

Søndag, svømning og Tivoli og smøre madpakke om aftenen.. mon ikke der ryger noget rødvin ned og en god bøf i løbet af weekenden? Så man kan være i form til på tirsdag... :)

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    WEEKEND... Yes sir :)

Dolph-forfra-koelle.png

Så den skal tilbringes i venners lag i aften, så mon ikke der ryger lidt god rødvin og GT ned senere? - så dertilhørende Tømrefætre, så må Dolph gerne blive udenfor med sin kølle :)

Søndag, ja so traditionen foreskriver (nåh nej, det plejer at være sidste søndag i måneden er der vinsmagning fra 18 til ?).. - hov, det var den weekend..

PS, @Schwert - så starter Suppen igen, mon vi kan overkomme SIF? i dag?

Attached Files:

jefi99 og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg er i Amsterdam (sammen med Flemming) for at deltage i det første Frequent Travel University i Europa (http://ftuniversity.com/). Dette er et spændende skridt om at lære andre om forskellige bonusprogrammer inden for fly, hotel, billeje, samt masser af tips, tricks og især strategier for at opnå status bedst - og især hvilken status der er den bedste passenden til ens rejsemønster.

Lidt tip fra i går og British Airways sessionen:

- Den bedste måde at bruge Avios på er på upgrades fra World Traveler til World Traveler Plus
    - At Flytte Avios fra British Airways til Iberia hvis man vil spare de store afgifter som der bruges af British Airways
    - En billigere måde at opleve British Airways First Class er at flyve fra LHR til DME (Moskva). Det koster "kun" 60.000 Avios og GBP 27,- i afgifter.

Derudover flere gode snakke med de over 50 personer som deltager og et par af de gode øl der findes hernede.

Hjem i aften søndag med SAS og tilbage til virkeligheden igen.

God søndag til alle.

Hilsen
    Henrik

Nicki Lolk Sørensen, THammer og jefi99 "Synes godt om dette"
  15. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93

Jeg ville meget meget gerne ha været med til det arrangement. Trist.... kunne bare ikke den her weekend. Så ærgerligt.

Ved i om de holder flere af dem??

Håber i skriver flere gode tip som i hører fra arrangementet.

16. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Hmm, jeg ville egentlig antage at det ville være bedre at bruge dem på upgrades fra WTP til Club World, eller fra Club World til First?
    Ja men det er jo kun en 4 timers flyvning...

17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Enig. Selvom jeg endnu har til gode at finde availability koster det kun 12.500 avios at opgradere fra WTP til Club World på f.eks. LHR-AUS på Dreamlineren!

18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men nu er det vel officielt weekend... - måtte knappe en ekstra god vin op. sådan for at komme i stemning... - jo lidt præget af gårsdagens nyhed, Black Thursday (http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Thursday - nogen burde bede om en opdatering). Byen var kaos idag, biler alle vegne, folk er gået Black Friday amok. Men handlet ind til weekenden, grillet og bagt pizza blev gjort.

imorgen lørdag står den på mini fodbold, hvis han liver rask og ellers bare håbe på solen titter frem, jov, min NAS skal lige have en opgradering så den kan blive redundant og andet nørdet. Skal vel også få set på et hotel i Cairo i næste uge. Men først tage en "4 stays" challenge og den står lidt om jeg skal være Siemens ansat eller MVP challenge. ja de valg... Hvis vejret bliver bedre, så er det tivoli tur med familien. Der skal spises og drikkes med andre voksne der kommer på besøg!!

Søndag, Tivoli og familiefrokost.. - samt en tur på enten post & telegraf museet eller Nationalmuseet og lege på deres gode legepladser. AAB-FCK om aftenen.

Så mandag en tur ned til varmen og weekenden er vorbei...

God weekend.. trods alt!

Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  19. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    God lørdag formiddag fra Crowne Plaza, Lumpini Park, Bangkok. Ankom over en time forsinket fra KUL i går aftes, så selvom jeg ellers havde gearet lidt op til en tur i baren, så var klokken pludselig mange, og jeg var småtræt, så jeg blev på værelset. I aften går turen via KUL til TPE. Og efter 36t i Taiwan (der sikkert hed Formosa, da de ældste af jer gik i skole), tilbage til BKK.

Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    ..og nu landet i KUL. Kl er 23.30 og jeg går mod loungen i main terminal. "Sorry, Sir, we are closed". Nå, spørger jeg, hvad tid lukker I? "Kl 24" - nå men det er jo først om en halv time. Ja, men vi skal "fumigate". Nå nå. Men jeg får at vide, at loungen i satellite terminal er døgnåbent. Perfekt, tænker jeg. Efter at glas champagne efterfulgt af fire glas fremragende rødvin fra BKK til KUL, så skal der jo holdes ved lige. Der er intet værre end en faldende promille.
    Nå men i satellite terminal erfarer jeg så, at baren lukker kl 23. :mad::(:confused::oops::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
    Der skal nok komme en udførlig reportage fra mine otte flyvninger i MH C. Men lad mig bare allerede nu konkludere: Der bliver ikke uddelt 13-taller...
    Skål i Pepsi!

Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side