God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er da helt fin reklame stil - for sådan omtaler vi jo den der ø - også selvom jeg har boet der i over 10 år nu :)

    Det sjove er så at det rent faktisk er noget der sælger.... det kan man jo tænke lidt over....

    Hilsen
    Henrik
     
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ja, er selv eksil-jyde fra Aalborg og nu på 17. år bosat i København. Så den der kan jeg sagtens nikke genkendende til ;)

    Men hva', man skal jo kunne tåle lidt røg, og det får man jo også så rigeligt af som jyde i København... :D
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Målet er egentlig at besøge så mange lande, som muligt. Kombineret med en "kærlighed" for det tidl. Østeuropa. Næste tur med drengene går formentlig til Armenien, Georgien og Nagorno-Karabakh!
     
    Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Er det for tidligt at skrive om weekend? :) Jeg holder weekend torsdag og fredag i Jylland og prøver en tur med Alsie Express. Når det er under 100 kroner dyrere end toget, er det for fristende for mig.
     
    Schwert, jefi99, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Glæder mig til en beskrivelse af dette og en skam at det ikke var en fredagsafgang da de jo servere lokal øl på turen :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekend... vi starter jo lidt senere end @Nicki Lolk Sørensen her i DK... - Weekenden står på, Kolonihave, pandekager, grill og forhåbentligt godt vejr... - vi må da ikke gå ned på "vejret" og overvejer om jeg ikke skulle ind med drengene og se FCK mod storholdet fra Hobro....
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Tja - en hel uge på kontoret efter ferien lakker mod enden (en ferie der blev brugt på at male sommerhus :confused::confused: og så ser Tour De France jo ikke sig selv :rolleyes::rolleyes: )

    Denne weekend skal bruges på grill og rødvin i aften (i gode venners selskab) og i morgen? Grill og rødvin (i andre gode venners selskab, på vores egen tagterasse) så jeg håber f... at vejret bare arter sig nogenlunde, så bliver dette nemlig en weekend HELT efter min smag.

    @Kristian - hils i parken når lilleputterne fra Hobro lammetæver "løverne" ;););)

    GOD WEEKEND TILL ALLE!!!

    /Schwert
     
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert når nu AGF ikke er med i Superligaen må i jo derovre i det mørke holde med det i kan... - tror så ikke at der bliver lammetævet FCK i Parken, nok tværtimod...
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :eek::eek::confused::confused: HA - DER ramte man en øm plet ;););) går i bund og grund ikke meget op i fodbold (og da slet ikke i AGF, har i mange år betragtet dem som nogle selvfede tosser på Fredensvang) men syntes da underholdningsværdien i superligaen stiger til uanede højder, når BIF tager ud på en pløjemark i Jylland og bliver rundbarberet (hvilket du som FCK fan jo sikkert er helt enig i ;) ) Og tro mig min ven - HVIS - der skulle ske det utrolige at noget tilsvarende sker på søndag, så vil du ikke være i tvivl om det her inde på mandag :p:p:p

    HUSK NU: Brombassen kan heller ikke flyve til himmels, det er der bare ikke nogen der har fortalt den o_Oo_Oo_O
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der er en som håber på noget sker i weekenden for at kunne læse et spændende indlæg på mandag....

    Derudover for at sprede lidt hygge og god debat så er jeg af sammen holdning angående AGF (og kommer fra byen) - og holder med folket fra Vestegnen og har gjort det i mange år - også i nedgangstiderne.... og det gør relativt ondt at se den form for resultat.... minder meget om noget i Skagen i fordomstid....
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er sgu da op af bakke Henrik - AGF og Bundby... Du ved godt fodbold går ud på at vinde, ikke? ;)

    Nå, men god fodboldfri weekend her fra efter en crazy uge. Efter en uge med 14 timers dage - med launch af Bonusfeber.se og en masse fremtidig planlægning er der så absolut dømt afslapning herhjemme.

    Har tænkt mig at få fuld valuta ud af mit Netflix abonnement og min sofa.

    Fruen arbejder heldigvis det meste af weekenden, så der skulle være en reel chance for at det lykkes. Mangler bare at arrangere et par legeaftaler for junior :)
     
    Kristian og Schwert "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fodboldfri her også, regner med FCK vinder det hele uden jeg behøver tænkte over det.
    Startede weekenden med at blive rykket 15 rækker bagud fra CDG-CPH, kedeligt på den sidste flyvning som EBS, men håber der er bedre tider forude :)
    Tid til lidt oprydning herhjemme samt planlægnign af næste uges lange weekend i det svenske og måske kigge lidt på efterårets tur til 'merica
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Forstår ikke problemet!! :p:D:cool::D:p:eek:o_O;):):confused::p:D

    God fredag aften her fra Blokhus hvor dagen har blivet tilbragt i Fårup Sommerland med de håbefulde!
    En super dag med dejligt vejr, bad og sjov. Nu er der øl til far, og ungerne er i seng.
    I morgen meldes masser af vand fra oven. Så da bliver det nok til at blive indendørs i Danlands badeland. Man ville jo nødigt blive våd.....

    Det er nok derfor jeg drikker......

    Hæppi vikend!:D
     
    Henrik Olsen, Schwert, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ahhhhh - sidder og brygger på en rigtig nedrig tekst, nu hvor der er spillet 25 min. Og "løverne" er bagud 0-1

    @Kristian - vi kan jo også kalde dem killingerne (weekenden bliver da også bare bedre og bedre)
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    2-0.... Ikke meget mere at sige....

    Men det er en meget farlig føring...
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hey - der var mere at sige.... "3-0" :)
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p

    TJA - nu ved jeg ikke hvad en ærke Kjøwenhavner definere som "lammetæv" MEN jeg vil med vanlig jysk besindighed tillade mig at kalde 3-0 på udebane i "killingernes hule" for LAMMETÆV!!!!

    :D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D

    Hvordan et halvprofessionelt hold kan rundbarbere hovedstadens to topklubber inden for et par spillerunder fortæller jo alt. Jeg EEEEEEELSKER når de små vinder, uanset om de er fra Hobro, Thy eller Møn.......

    @Kristian - Jeg kan kun tilføje en enkelt ting: "GOOOOOO TUUUUUUR HJEEEEEEM"
    (Der er jo heldigvis ikke så langt fra en hjemmebane kamp o_Oo_O;);) )

    Fra Jylland
    OVER & OUT (hvilket i jo er)

    /Schwert
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hold nu op, det er voksenmobning..Nøj, det var en kedelig familietur i dag - de kloge narrer de mindre kloge...
    Killingens hule - i hygger sku...

    Kan dog hygge mig med AGF nederlag
     
    jefi99, Henrik Olsen og Schwert "Synes godt om dette"
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Men jeg kan så tilføje at det var en skam at OB lige fik listet et mål ind mod drengene fra vestegnen.... så den endte 1-1 - ellers var det tæt på en perfekt aften :)

    Men dejligt at se så mange online her til aften:

    upload_2014-8-10_21-25-2.png

    Forsat god søndag i fair "voksenmobning" stil :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Netop hjemvendt fra Smukfest i Skanderborg. Det blev kun til en light-version i år (fredag-søndag) med heftigt alkoholindtag fredag og lørdag.

    Og mht Suppeligaen, så er livet altså for kort til dansk fodbold. Men jeg morer mig nu alligevel lidt over Hobros sejr i Parken. Og grinte også da jeg på P3 hørte kommentatoren minuttet før OB's scoring mente, af hvis Brøndby smed sejren, så ville BIF-spillerne være nødsaget til at slå hinanden i ansigtet med meget tykke telefonbøger...
     
    Kristian, Schwert og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"

Del denne side