@Henrik Olsen Desværre ingen billeder - jeg købte ellers en Microsoft Lumia 950 lige før jeg tog afsted, netop aht billeder til Insideflyer ... men ak, gamle jeg kan ikke finde ud af at bruge sådan en. Der var ellers en oplevelse, som jeg kunne have tænkt mig at vise : Donald Trump himself (han ejer det store Doral resort og har postet mange penge i det med ny anlagte baner på Blue Monster) han kom pludselig dalende ned fra himlen med helicopter og var rundt for at hilse på nogle af golfspillerne, stemningen blandt tilskuerne var fuldstændig euforisk. Jeg må på skolebænken med den Lumia.
@alexanderln Du må hellere end gerne kalde mig gammel, jo ældre jeg bliver jo mere nyder jeg mine ture.
Ville have rettet det til ældre - men gammel er et vidt begreb fra en 24-årigs relativt lille perspektiv
God weekend fra Bergen. Næste tur går til Stavanger eller Trondheim inden for den kommende måned - kan ikke lige huske det Jeg har WorldMate og fik i dag denne her på mailen: Det er nu ret smart. Selvfølgelig er det reklame, men de ved hvilke fly jeg har rejst med og om de er forsinkede, og så tilbyder de mig at skaffe erstatning. Nu mangler de så at være lidt hurtigere ude end to måneder, men god idé alligevel...
God weekend fra hjemmefronten. Var i går til Novo Nordisks årsmøde i BellaCenter som altid er en fornøjelse som aktionær. Snakkede også sammen med en god ven fra Californien, der valgte at flyve SK940 i ny A330E til Stockholm... "I like SAS, so much better than UA..." - Altid noget at SK er bedre end laveste fællesnævner I morgen har kæresten og jeg booket et 1-dags ophold på Hilton Copenhagen, købt til særdeles god Flash-sale rate! Bliver dejligt med noget Nimat-spa og pampering - og så er vi allerede nu opgraderet til Exec. room og har valgt værelse næsten lige overfor loungen nogen vil nok synes det er vanvittigt at booke et hotel i den by man bor i (medmindre man laver ting man ikke må).. men mon ikke IF kan se en mening i vanviddet..
@alexanderln Det er skam ikke vanvittigt. Når jeg rejser på langruter booker jeg en nat på Hilton CPH, godt veludhvilet til rejsedagen, og bilen parkeret på underste etage i P7 lige ved elevatoren op til hotellets lobby.
Jeg syntes det er helt rigtigt. Det er godt at komme væk og nyde pampering og at man ikke skal lave morgenmad og rydde op. Så giv gas
Jeg er nu ankommet til Marathon, Texas. Det er pææænt langt ude på landet. 8-9 timers kørsel vest for Houston for at være mere præcist. Der skal jeg deltage i en god vens bryllup lørdag aften. Det skal blive sjovt at prøve Spændende at prøve og kan allerede nu sige at Texas byder på mere end blot Houston og et Space Center. Kræver dog nok at du kan lide natur og masser af den
Nå, men indkøb af bøffer til grillen i sommerhus, bliver fino, måske lidt vino også, af den røde slags.. - ellers bliver det når her er mere ro i aften tid til, Episode 4 og så er det bare 13 afsnit og afsted.. Imorgen står den på kolonihave, frisk luft, Sushi og hvad man ellers laver en søndag! 3 arbejdsdage, så er det Påske
Det er der da overhovedet vandvid @alexanderln Jeg gør skam det samme målet er højere end galskaben Da jeg boede i Singapore var det meget almindelig måde for de lokale at tilbringe en fridag eller to på, hvis de lige ville forkæle sig selv. De kalder det et staycation
Har her i Bangkok besøg af min Flightfox-kollega, Matt, i øjeblikket. Om.lidt går turen til Mikkeller. I morgen kommer @PeterA til byen. Der er meget varmt i øjeblikket, så forbered dig. Læs evt denne guide:https://www.stickboybangkok.com/lif...eaty-sexpats-to-keep-cool-in-boiling-bangkok/
God weekend fra New York og en tur i Central Park tidligere idag. Foråret er kommet. De sorte egern fiser rundt. Kirsebærtræerne ved East 81st blomstrer allerede - det er tidligere end i Tokyo!
God weekend fra Miami. Vejret har været ustabilt i løbet af ugen, dog blevet rigtig varmt her sidst på ugen. Skønt. Flyver hjemad i morgen middag med UA til Chicago og videre til Frankfurt og Billund med Luftwaffe på business med deres 747-8. Mange år siden jeg har fløjet jumbojet, så det bliver godt at prøve igen
Ja N.Y. har vist sig fra sin bedste side denne gang. BA fløj til tiden og CW er helt fint produkt over dammen. Mere følger senere.
God weekend Ser ud til vejret her i DK vil arte sig pænt. Lidt øjenguf til at slutte fredagen med - inspireret af et par skriverier i aprilsnar tråden
Weekend - YAY.. Tidligt i seng, tidligt op! I dag står den på alskens dagligdags ting, lidt øl og burgers i aften med venner... - Søndag, generel hovedpine og Vinsmagning søndag aften! Endvidere skal jeg se, at finde mig en billet til Saudi (Dammam/Riyadh) og UAE til om 10 dages tid...
God weekend fra Ingolstadt ved Muenchen. Saa er der igen et brag af en Hansi Hinterseer koncert i aften med fuldt hus (plads 5. raekke lige midt for scenen). Mit Hotel ENSO ligger knapt 50 skridt fra indgangen til arenaen, det er jo perfekt.
God weekend... Har brugt dagen på at flytte og skal tilbringe de næste par dage i en meget tom lejlighed. Her er pt. 2 stole, en luftmadras, tøj der skal sorteres og pakkes samt generelt rod der skal organiseres! Heldigvis har jeg stadig min computer og internet
Hvis jeg må spole et par dage tilbage, så startede weekenden med SK til Dublin, hvor jeg qua mit EBD fik gratis drikkevarer og (hold fast; et pose nødder med gratis!) Derefter blev jeg hentet af en leverandør og overnattede på Viewmount House i Longford, sådan lidt Downton Abbey sted med himmelseng - ringede til konen og spurgte hvem jeg skulle dele den med - det måtte jeg da selvom! Jeg troede hun blev sur, så gassen gik jo lidt af den ballon. De har også en fabelagtig restaurant - med i Michelin Guide 2015. Faktisk et godt sted for et par dage. Følgende formiddag - arbejde, på vej til Dublin lufthavn, et stop ved en af helligdommene - Tullamore Dew. De fortalte at det globale Whisky salg eksploderer og at de slet ikke kan følge med efterspørgsel. Det må være en fed situation at være i - det har jeg aldrig prøvet :-( I Dublin var flyet en time forsinket fra CPH, og vi ventede 35 minutter ude startbanerne for at komme afsted så den var tæt på midnat og stakkels de folk som skulle til Bergen, Ålborg, Göteborg, Palanga etc, de måtte re-bookes og overnatte i CPH - dyrt for SAS. Dublin er håbløs specielt fredag eftermiddag. Her til formiddag, Mikkeller Running Club med en holdfuld venner startende ved Warpigs, 10 km og en kold øl bagefter. I aften ingenting - catching up på IF og i morgen lidt have arbejde og måske en biftur.