God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    "Synes godt om" modtaget:
    26,801
    Point:
    113
    Sikken en weekend med fuldt program - Fruen reagerede hurtigt på din "Downtown Abbey" kommentar, så der skal vi åbenbart hen :)

Weekenden er gået på renovering og have. Aftalen med fruen hjemme er at jeg bruger tid på familien og huset når jeg ikke rejser. Dette er en helt fint fordeling i min verden :)

Fik lavet god bøf (350g Rib Eye) i går med Bernaise (selvfølgelig hjemmelavet) og en af de gode flasker fra gemmeren. Så MiniO sendt i seng og ellers så en god film og god dansk hygge :)

Næste uge byder, udover arbejdet i transportbutikken, på en præsentation omkring Mobility på et IDC arrangement på onsdag (Hotel D´Angleterre) og så ellers ansøge om visum til Kina, så jeg er klar til at følge min Kina Guide @clager her om 2½ uges tid.

jakobv84, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    God start på weekenden med et godt tilbud endnu en gang fra Skandinavien til Nordamerika. Så udtil der var nogen stykker der hoppede på også denne gang! Ellers var højdepunktet for mit vedkommende nok at min spritnye bil endeligt var klar efter 6mdrs venten!! Så økomien er lidt stram for tiden :D

Audi A6 2.0TDi Avant 190HK
    WP_20160409_09_24_48_Pro (4).jpg

Senest redigeret: 9/4/16
    Peter F., Christian Larsen, Baadsgaard og 10 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Der hvor du bor troede jeg at det var "konebilen" :)

Senest redigeret: 9/4/16
    Baadsgaard, Kristian, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    791
    Point:
    93
    @jakobv84

Tillykke med dytten - godt valg og fed farve. Sikker på at du får tid til så mange ferie-flyrejser? Med den bil skal man da også ud på nogle kør-selv ferier :cool:

PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    God weekend fra en solrig Placa Espanya i centrum af Palma/Mallorca.

Tillykke med bilen @jakobv84 - sikkert velegnet som babytransporter:)

Måske skulle vi have en biltråd så medlemmer der kører Berlingoer&Kangoo kan flashe dem som "konebiler" og så ellers lægge et billede af en Tesla op:p

Kristian, PENSIONISTEN, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    @jakobv84 - teløk med den nye fine Audi. Den er bestemt lækker og ja - den tager et fint hug i privatøkonomien :)

Familien startede med at trille mod Rødby for en lille shoppingtur i Bordershoppen. Der er noget fødselsdag som kommer tættere på og fik turen frem og tilbage for 99,- kroner. Så det er en god deal og lidt point på Scandlines Smile kontoen.

Ellers skal jeg spartle badeværelse og finde hotel til Seattle turen med fruen til oktober. Som @Kristian gjorde opmærksom på er der forsat ekstra Cash Back på Hilton hoteller i denne weekend. Det skal jeg se om ikke kan udnyttes.

Haven kalder jo også i det gode aprilvejr - så der bliver der nok brugt også en time eller to i morgen.

God weekend og tak for en god start fredag med en super deal som InsideFlyer helt sikkert var hurtig med at dele takket være @tbh :)

tbh, Kristian, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    @jakobv84
    WAW, tillykke med en super bil
    Misundelig, ja, for min gamle VW Touran trænger også til udskiftning ...

Kristian, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  8. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    ja det var sådan set en del af planen. Med familieforøgelse til sommer er der grænser for hvor meget jeg gider at flyve med to små børn. Så tanken var unægteligt nogle kør selv ferier de næste par år!

PENSIONISTEN, Frequie, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    God aften fra Doha...
    Var en tur ude at gå i nabolaget i går aftes, her er der jo weekend (hvis man har tid til at holde det) fredag og lørdag, og faldt over reklamen for den Tyrkiske butik. Jeg antager det er en butik, på trods af navnet!

IMG_3685.JPG

Christian Larsen, obs, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    De kunne da også bare have kaldt butikken i Doha Turkish Delight - halvdelen af butikkerne i Ataturk lufthavnen i Istanbul er jo også lokumsbutikker med masser af smagsprøver på
    Lokum ( turkisk delight) - strækkeligt sødt slik synes jeg mens vist elsket af tyrkerne ligesom halva i Grækenland og Mellemøsten;)

11. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God aften fra hjemmefronten

US Masters på skærmen med Søren Kjeldsen på en foreløbig 2. plads. Fantastisk :)
    Kunne forestille mig at @PENSIONISTEN også sidder og ser med?

miri90, PENSIONISTEN og clager "Synes godt om dette"
  12. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    @alexanderln
    Jep
    Spændende - spændende - sidder helt ude på kanten af stolen.
    Jeg checkede billetpriserne for april 2017, helt vildt USD 6.000,- for de 4 spilledage ...

clager, Baadsgaard og alexanderln "Synes godt om dette"
  13. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Har holdt en stille weekend, oven på en uge som på mange måder har været skelsættende og i den grad har været starten på en ny tilværelse hvor intet nogensinde bliver som det var engang.

Ikke nok med at jeg nu har rundet de 40, så er jagten nu gået ind på både et nyt job og et nyt sted at bo. For nylig fik jeg "prikket" på jobbet, og i denne uge blev min bolig så solgt inden jeg nærmest nåede at få set mig om. Det sidste har dog været planlagt et stykke tid så det er ikke sket henover hovedet på mig, men det gik sindsygt stærkt da først der blev trykket på "Til salg" knappen.

Men nu må det være tid til at lukke ned - endnu en mandag truer ret forude ;)

RasmusH, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  14. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    God weekend fra Bergen, hvor dagene kommer til at gå med udfyldelse af en papirudgave af en dansk selvangivelse og en digital udgave af en norsk selvangivelse.

Arbejder også lidt på en noget speciel flyvetur fra Bergen. En af dem, der ikke fremgår af flyselskabernes hjemmesider. Mere info senere :)

asf, Kristian, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg var faktisk på Stalden i lørdags, og varfaktisk ikke videre imponeret.
    Og netop i dag hører jeg så at hotellet og dermed også restauranten er solgt, så mon ikke det er slut med smørrebrød soi 8?

clager "Synes godt om" dette.
  16. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    God weekend fra København. Turen går hjem til Bergen i aften, og mon ikke jeg når en bøf hos MASH i lufthavnen inden afgang?

British Airways hygger sig stadig med fejl på hjemmesiden. Denne her pris er ikke mulig at finde, når man klikker sig videre:
    upload_2016-4-24_13-38-43.png

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  17. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Weekenden hedder langt væk hjemmefra - fik taget dette billede af San Francisco i går eftermiddags med United fra SFO til LAX, hvor jeg i et 99% fyldt fly havde vinduessæde med frit midtersæde.
    Golden Gate er til venstre i billedet og downtown til højre.
    IMG_9365.JPG

Fik også denne under indflyvning til LAX - der er altså godt nok rigtigt mange huse.....og det bliver bare ved og ved og ved....
    IMG_9392.jpg

asf, tbh, Kristian og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God Weekend/Søndag/1. maj :)

Solen kigger frem uden mange skyer på himmelen - så der er dømt havearbejde :)

Men det "sorte" er at 1. maj er mit "årskifte" og derfor starter jeg forfra nu med SAS:

upload_2016-5-1_12-24-44.png

British Airways kommer her om en uges tid også - så vi er tilbage til nul igen :)

Kristian, clager, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Ups - også her. Og det så jeg ikke engang, da jeg i morges var inde at tjekke point.

Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Min er også lige reset'et.
    Om ≈ 3 uger er der heldigvis allerede over 16k basicpoints på optjeningspanelet.. :)

Kristian, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side