Hvis jeg må spole et par dage tilbage, så startede weekenden med SK til Dublin, hvor jeg qua mit EBD fik gratis drikkevarer og (hold fast; et pose nødder med gratis!)
View attachment 6058
Derefter blev jeg hentet af en leverandør og overnattede på Viewmount House i Longford, sådan lidt Downton Abbey sted med himmelseng - ringede til konen og spurgte hvem jeg skulle dele den med - det måtte jeg da selvom! Jeg troede hun blev sur, så gassen gik jo lidt af den ballon. De har også en fabelagtig restaurant - med i Michelin Guide 2015. Faktisk et godt sted for et par dage.
View attachment 6059
Følgende formiddag - arbejde, på vej til Dublin lufthavn, et stop ved en af helligdommene - Tullamore Dew. De fortalte at det globale Whisky salg eksploderer og at de slet ikke kan følge med efterspørgsel. Det må være en fed situation at være i - det har jeg aldrig prøvet :-(
View attachment 6061
View attachment 6062
I Dublin var flyet en time forsinket fra CPH, og vi ventede 35 minutter ude startbanerne for at komme afsted så den var tæt på midnat og stakkels de folk som skulle til Bergen, Ålborg, Göteborg, Palanga etc, de måtte re-bookes og overnatte i CPH - dyrt for SAS. Dublin er håbløs specielt fredag eftermiddag.
Her til formiddag, Mikkeller Running Club med en holdfuld venner startende ved Warpigs, 10 km og en kold øl bagefter. I aften ingenting - catching up på IF og i morgen lidt have arbejde og måske en biftur.
View attachment 6063
Click to expand...