God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,570
    "Synes godt om" modtaget:
    13,150
    Point:
    113
    Kom også forbi IKEA idag (skulle bruge et par af de-der puder til en bærbar, så jeg kan sidde med den på skødet). Den ene er en gave, den anden til mig selv.

Det var i hvert fald planen - og derfor skulle jeg hverken have en indkøbsvogn eller indkøbspose med mig. Det kom naturligvis ikke til at holde. Til gengæld fik jeg en klat point på mit Eurobonuskonto, da jeg betalte med mit mastercard.

Og så fandt jeg ud af, at der er mere trængels på IKEAs parkeringsplads end på motorvejen fra Tirstrup Lufthavn til Aarhus.

PENSIONISTEN, tbh, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
  3. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    Undskyld - stort stort billede.
    God weekend fra én, der sidder med hovedet dybt inde i PC´en, ipad´en og mobilen. Jeg kæmper med de hersens f... billeder, så det er bare en prøve.
    Jeg har synkroniseret mine 3 enheder, så nu er der vist ved at ske noget puha, al den teknik er bestemt ikke noget for en gamling som mig. (Billedet er fra januar på vej til HNL med sk935 lige før vi kommer ind over Vancouver).

Schwert, Henry, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Det kræver da vist heller ikke meget?
    (duk og væk :oops:)

Heldigvis er overkommandoen og selv enige i, at weekendtur til IKEA rangerer på linje med skvalderkål..:mad::confused:

PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God sammenligning :)

SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Det var et lækkert billede der i den grad fortjente stor størrelse! :)

Henry, Erwin Lansing, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    "Det er lørdag aften og jeg har lige fået løn"

Sådan lyder den gamle sang fra Jokeren (Spændt op til lir) og det passer meget godt for mange i dag. I min netværk er der hele 10 som har fødselsdag i dag (@Kristian - tillykke med din) og det skal da fejres.

Selv bliver det med god mad i aften og har et par gode flasker rødvin stående klar. Måske bliver det også til bobler - lad os se.

Denne uge har været super god med møder med nogle af vores samarbejdspartnere. Det kommer der helt sikkert noget godt ud af til os alle her på InsideFlyer.

Ellers god læsning af vores forsideartikel om De Berejstes Klub. Er der andre end mig som overvejer medlemsskab?

Vejret er ikke just optimal men så må jeg jo grille i aften under halvtaget, samt kan skubbe havearbejdet en uge :)

God weekend til jer alle hvorend I er :)

clager, tbh, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Hvem af dem har så haft en hånd i dagens vejr? :)

En grovoptælling nåede lige akurat frem til min alder, skal lige lave en fintælling men det kan da ikke udelukkes der ryger en ansøgning afsted :cool:

Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Dagens artiklen om CX Betsy øl var en fin anledning til at finde en indendørs aktivitet. Der skal brygges en engelsk bitter! Problemet med den slags tiltag er dog altid at man skal vente mere end en måned på at kunne smage resultatet :rolleyes:

Kristian, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det kunne næsten være dem alle ;-)

Kristian, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Yes, det er weekend... lørdag kender jeg intet til med hensyn til vejret, tror faktisk vejret trode det var i går det var min fødselsdag.. :cool:

Nå, men weekenden er i gang, der skal laves mad til gæster i aften, det bliver 3 retters menu.. - så vi får travlt, Hvide Asparges med en lille laksesalat til og hollandaise, derefter slagterens dry aged rib-eye med bearnaise og kartofler (salat behøves ikke, fik vi i første omgang) og endelig en god portion valrhona hjemmelavet is... alt sammen stjålet fra hhv Gastromand og Claus Meyer.. - så tror det bliver godt og alle mætte, der er pølser til børnene, hvis de ikke lige er med på en bøf..

imorgen formiddag står den på Dubai, igen-igen, denne gang via LHR og med BA samt Qantas, bliver en spændende tur, lang tid siden jeg har været med dem...

Vil da lige tilføje følgende, solen er i Kbh K!!

2017-04-29 15.24.18-1.jpg

Senest redigeret: 29/4/17
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Lyder som en
    Fed middag - du forstår at nyde de gode sider af livet og tillykke med fødselsdagen

Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  13. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,570
    13,150
    Point:
    113
    Tillykke med dagen

Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Co-Editor

Beskeder:
    1,287
    2,168
    Point:
    113
    God weekend til alle!

Dagen i dag er gået med oprydning, og opmagasinering af ting i Boxit, indtil jeg flytter ud i min nye lejlighed midt på næste måned.

Her er et billede fra mit "kontor" i torsdags, da jeg producerede lyd og lys for TV2 Zulu med deres "Comedy Zoo on tour". Det var super god underholdning, og et sjovt job at få!

IMG_5954.JPG

SophieHendriksen, Baadsgaard, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Morn fra Vestegnen... :)

Lidt for morgenfrisk da jeg fik lavet lidt morgenbrød til familien. Men det er efterhånden fast i skemaet at jeg bager til ugen der kommer i weekenden. Smager noget bedre end det bake off butikkerne har.

IMG_9973.JPG

God søndag til alle :)

PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Der skal jo heller ikke meget til at vinde den kamp:confused:..

Og du kan roligt tage en god bid af de 'rigtige' bagere med. Jeg har en mistanke om, at bageriskolen er lukket, så de i stedet finder de nye medarbejdere i papirindustrien:eek::mad:

Ulrik, Henry og clager "Synes godt om dette"
  17. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Hvis man tager en runde ved fryseboksene i Inco, så tror jeg, at man finder det meste af udvalget hos diverse bagere ;)

Jeg kan dog meget varmt anbefale deres bake-off udi den søde verden - croissanter, tebirkes og kanelsnegle er ret suveræne og stykprisen bliver virkelig god. Eneste ulempe ved at have sådan en kasse stående i fryseren er, at man kommer til at spise alt for mange, for man kan jo altid liiige putte en i ovnen :D

PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Hvor overskudsagtigt - du er en af de der bare gør det hele :) og sætter os andre i dårligt lys :)

PENSIONISTEN, Henry, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    IMG_0682.JPG God weekend! Dejligt med lidt solskin på fodboldbanen med udsigt på en lille Beechcraft det laver touch'n'go på Kastrup mellem sine store makkere

IMG_0674.PNG

Henry, isolCBflyer og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  20. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra Vestegnen også.

Alt er sjovere når solen skinner og temperaturen nærmer sig de 20 grader. Der er i den grad dømt havearbejde i dag og fingrene er godt beskidte allerede.

Skal lave et nyt bed og grave et par buske op, så får rigeligt motion i dag. Så armene er nok godt trætte mandag på kontoret.

En uge som bød på flere turer i kalender og fra en periode før sommeren med ro på er der "trusler" om både USA og Sydafrika blandet med noget rundt i Europa også. Lad os se hvor den ender henne.

Det lille fly som laver touch'n'go i CPH - Er det ikke en dyr øvelse. Tænker det tæller som en landing og dermed et fee eller findes der et klippekort med 10 stk for samme pris som en landing?!!?

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side