God weekend herfra. Ankom til Stockholm igår og fik checket ind i min lejlighed. Ikke det helt vilde men der er alt hvad man skal bruge.. I morgen står den på arbejde og så flyver jeg hjem til Danmark og fejre fødselsdag med min familie (jeg er så heldig at sidde alene i Stockholm og have fødselsdag i dag.. yay).. Turen går tilbage søndag aften og så venter ellers en uge med arbejde.. Håber jeg kan få lov til at tage hjem i næste weekend, men nu må vi se.
Tillykke med fødselsdagen, der er mange gode steder i Stockholm, håber du finder et sted hvor du kan få en øl og lidt selskab.
Takker.. Bor i en lejlighed hvor de lejer selve værelserne ud og så deler man køkken osv.. Endte med at drikke et glas vin med en af de andre som kom hjem. Så det blev slet ikke så ensomt alligevel
Såvidt jeg husker, gælder det kun for SAS billetter, når flyet bliver aflyst. Men jeg kan naturligvis ikke finde dette på SAS hjemmesiden
Nå jeg har ikke prøvet med SAS men standard er da at man får det for alle ombookinger foretaget af flyselskabet...
Hjemme efter en uge i det varme, var lidt et chok at komme hjem til regnvejr og 8 grader, men ok , så man hjemme ved man.. Weekenden går med, at studere FF tilbud og planlægge lidt ture nok.. få brugt MC point boost... I dag står den på fællesarbejde i gården, så er foråret i gang, senere holder vi "Tour de Chambre" i opgangen, 7 lejligheder og et glas rødvin hver sted.. bliver sikkert hyggeligt nok, skal nok bidrage til underholdningen med alle mine børn! Søndag, ikke sove længe... - fodbold med de 2 yngste, børnefødselsdag med dem, lave lektier med den store og sikkert en hel masse mere...
God weekend fra IKEA kantinen Advarsel: der er MANGE mennesker (og det er ikke overraskende) Men fruen ville hente noget til børneværelset og så måtte vi afsted
Jeg får helt ondt af dig, @Henrik Olsen God weekend fra det solrige omend blæsende Nordsjælland. Nu kunne man endeligt komme lidt i haven og en masse planter har fået et nyt sted at bo
Det skulle man tro og især håbe.... For der var dælme mange der hev meget ud af den der butik i dag.... Så der kunne være hente mange mange mange EuroBonus point. Måske man skulle have stået der med en flyer og gjort opmærksom på det
Indgår sådan noget ikke bare i folks budget?! @Henrik Olsen Heldigt I overlevede turen uden episoder, omvendt kunne en efterfølgende retssag måske have skaffet dig gratis IKEA produkter resten af livet
Kan være det var derfor der også var mega mange i svømmehallen... heller ikke noget jeg aner hvornår dukker op (og vi får heller ikke ret meget alligevel)