I'm alive! Et godt hint hvis man bruger "butikken" i Taastrup, spis på McD og shop i frokosttiden mens alle er i restauranten Og så det rigtige tåber ikke frygter: at sætte alt sammen
Min søndag fik trods alt også en lidt mere værdig afslutning en start: Tømmermandsmad på MASH i Rungsted Havn Jeg kan oplyse, at østers faktisk gør sig glimrende "dagen-derpå" og så afslutte med en burger. Jeg vil vove påstanden, det er landets bedste bygger. Go home Halifax og alle jer andre, I når ikke MASH til sokkeholderne. God søndag aften til alle! Nu står den på sofa og lidt mere Dubai-hotel-kiggeri.
Så gik den weekend.. Igår stod den på arbejde hele dagen og derefter ud og spise samt nyde lidt drinks med et par venner.. Vi valgte Cafe Stella hvor man forøvrigt kan optjene bonuspoint. Så fik jeg også prøvet det.. Spændt på at se hvornår pointene går ind, der var ikke rigtig nogen af de ansatte der havde styr på, hvordan det fungerede I dag har den også bare stået på arbejde samt forberedelse til personalemøde i næste uge... Håber I alle har haft en god weekend
Hahaha ja for pokker, men det var nok mere burgeren trods alt, den er altså virkelig god og meget fint prissat. Efter min mening er MASH ret over rated og alt for dyr Den kan jo også indtages både i 2920 og 1260 Men i 2960 får man også havudsigt og hvem kan ikke lide det?!! #jegfikcolafrapostmixhvadfaenskerder #monjegsnartskalskifteprofilnavntilforstadsfruen
Jeg stemmer for næste get-together skal være på Rungsted Havn - gerne MASH Alternativt Wokshop eller Sticks Så kan jeg også gå hjem
God morgen Danmark og god lørdag Min kontorudsigt er følgende fra Hilton Phuket, hvor jeg lige er kommet op fra poolen og får lidt at drikke i loungen.
Fik lige lov til at lave min egen frokost under kyndig vejledning og i fuld offentlighed i lobbyområdet på hotellet. Noget PR noget hvor du kunne få et lynkursus på en time for kun 100,- kroner ekstra. Så chefkokken fra den restaurant jeg spiste på i går tog mig igennem to retter, som jeg så kunne spise bagefter Jeg ser da brandgodt ud Og resultatet så også ok ud og smagte jo godt da jeg havde lavet det. Ja ja - man oplever meget på sådan en kort hit'n'run tur for Tier Points. Man skal bare opsøge det og være smilende og åben
Efter den sædvanlige slåskamp med nye IKEA ting i går, er tiden nu kommet til at hilse på gæsterne fra Sydney. SQ352 ankommer alt alt for tidlig
Good weekend fra maglev stationen, på vej mod PVG. Her står menuen på japansk, (de havde gode billeder på menukortet) efter et fedt Grand Prix. Godt gået KMAG! Vi fik 2 overhalinger af ham på langsiden om mod sving 14, som var hvor min 'billige' billet gav adgang til! Lidt køligere i dag, med regn i optakten, men det var mine solskoldninger fra i går nok glade for. MU211 til MNL, hvem har ikke drømt om en 3 timers red-eye... Nå, endte på Crowne Plaza I morgen, så der burde jeg nok kunne få sovet lidt ud!