Viking / vinterbader - Er det som træning til Triathlon, du løber, svømmer og mangler så bare et par cykelture op og ned på Geels Bakke så er den der
Har vinterbadet i fem år I Svanemøllebugtens Vinterbadelaug hvor der er sauna und alles. Var med fruen på Skodsborg da hun den anden dag meddelte at nu ville hun i gang. Har presset hende i alle fem år, men et program i TV som lovpriste vinterbadning gjorde udslaget. Der er venteliste i samtlige klubber, så indtil da bliver det low cost carrier modellen.
Hjemme igen - Miami virkede fint som weekend destination, på trods af at det ikke var meget tid i selve Miami jeg fik brugt. Everglades var spændende, jeg steg ud ved en af de adskillige "broer" der var for at se på nogle af alle de fugle der var og var hende ved kanten hvorfra der var måske 30 cm ned til vandet. Kiggede ned og ups, så var jeg ikke mere en en meters penge fra en alligator. Dem var der godt nok mange af! Derudover så jeg et par flamingoer, massere af pelikaner, fiskehejere, bæltedyr og alt muligt andet. Så holdte jeg også ind et sted hvor der var babyalligatorer, desværre gik jeg glip af at en hel flok skulle være forsvundet med moren, men der var en tilbage: Kræver nok zoom, men den er inde i den røde ellipse.... Jeg fik at vide at moren var ret stor, så jeg ikke skulle lede alt for meget efter den! Og så bare en solnedgang: Jeg fik desværre ingen frozen mudslide, som @Jmeier anbefalede, på denne tur, det passede bare ikke med kørsel og den tid jeg havde, så den har jeg stadig til gode at prøve!
Knap så eksotisk så var jeg i Idemøbler, Ilva og Ikea i eftermiddag med familien. Vi var ikke de eneste ude at bruge pengene der kommer retur fra skattefar. Og så grillede jeg et par ribeyes til aftensmad. Vellykket (naturligvis).
Kan sikkert få en formue for at sælge det som abstract kunst på lærred dog er der bare tale om todimensionelt NMR spektroskopi. Samme teknologi som anvendes i en MR-scanner på hospitalet, bare på 1 mio gange mindre skala
Hvis man er medlem i Skodsborg Fitness halløj, så er der vist også noget fast/koordineret vinterbadning. Saunagus og efterfølgende hop-i-havet f.eks. mener jeg at have læst om.
God weekend fra Hong Kong. Skulle prøve den skide peak Tram, stod i kø en time, blev moslet rundt, købte et eller andet 360gr terrasse tillæg for at komme op til denne udsigt: Flot, skyerne ligger sgu så lavt at man stort set ikke kan se en skid! Kan ikke lade være med at gå og grine. Nå men så har man prøvet det, free wifi har de til alle selfie'sne, maybe next time
Se, så er min udsigt i bedre vejr. Nåede lige lidt power sightseeing inden vi tager i lufthavnen for at flyve hjem til Kbh.Flyet er 50 minutter for sent i afgang fra København, så lad os håbe at de indhenter lidt på vejen. I morgen skal jeg til Dublin med SAS og hjem mandag med KLM via Amsterdam
God lørdag fra OSL loungen. På vej til LHR hvor BA galleries loungen skal prøves i dag. Og så håber jeg ellers BA leverer i CW til Boston er jo en del som er BA frelst herinde, så håber på en positiv oplevelse. God lørdag til alle
God weekend, de sidste hoteller booket, prøver Vietnam Airlines på næste fredag for første gang, ved det.. ST, ikke noget jeg samler ind til...
LAST CALL: Husk DR2 Temalørdag "En verden på vinger" om luftfart, hvis du har en fri lørdag aften nu. Som mig
Tak for påmindelsen, havde glemt det. Interessant, specielt det i Sibirien og de olieledninger under jorden igennem Europa.
DR2 tema. BBC udsendelse om luftfart Virkelig god udsendelse. Se den som podcast hvis du ikke så den her til aften.