God lørdag. Weekenden byder på lidt hygge i familien. Så lidt senere tager vi til Hilton CPH, hvor jeg overtager værelse 1120 (InsideFlyers værelse) fra @Baadsgaard son boede i det i nat Det bliver så sidste ophold på det hotel under Hilton navnet. Søndag står den på spejder med MiniO og lidt shopping op mod hans 4 års fødselsdag på onsdag. Der kommer så en hel børnehave til hytten og skal lege og spise frokost. Så det bliver intet mindre end vildt Nogle der kan nikke genkendende til det? God weekend hvorend I er
Jeg er netop landet i CPH igen. Blev ombooket i AUS og blev sat på BA190 direkte istedet for at skulle via ORD. Det var fint, kom før hjem, men efter først at have fået boardingpas uden sæde og besked på det var overbooket var det lidt skuffende at ende på 42E. Men snuppede en pille og så sov jeg gennem både aftens- og morgenmaden. Desværre ingen popcorn...
Så er der popcorn næste gang til de som venter - så smager de nok bedre Men det der med ombooking er lidt sjov - især fordi de ser det som en god ting, men ender man i et dårligt sæde, så er det ikke altid lige godt.... Men velkommen hjem til det varme forår
Ikke andelår - kun "kedelige" og halvtørre kyllingespyd. Men vi fejrede det ved at have taget en gang sushi med og drikke lidt til. Så vi fik en ok "afskedsmiddag" på Hilton og værelse 1120
God søndag Hjemme igen fra Paris efter våde 48t i byen med godt selskab og fremragende mad og vin Lidt drama da toget til lufthavnen brød sammen og ikke kørte i 2 timer. I stedet blev det en Uber Pop til lufthavnen (17 €) og så direkte fra Security til boarding... godt det lykkedes! Der var flere passagerer der ikke nåede flyet så det bliver formentligt nogle dyre last-minute billetter til kl 18 afgangen
Hjemme igen og ved at gøre klar til at tage i arbejdstøjet igen. Men hold de helt op, man skulle ikke tro at det kunne blive værre men bagageområdet og udgangen i T3 i CPH er blevet til det rene kaos. Det starter med at der bliver læsset bagage fra 3 forskellige fly af 3 forskellige handlingsselskaber på samme bånd samtidig, plus et der stod som "Delayed" da jeg kom og da jeg gik efter et kvarter. Ombygningen omkring udgangen gjorde at der var kø fra begge sider for at få lov at slippe gennem tragten, men det sædvanlige venlige danske giv-plads-til-hinanden, mest af personalet der jo har et job at lave og ikke har tid til at være venlig overfor deres kunder! Så ved man at man er hjemme igen Efter det var det helt overraskende at der var ingen i kø for taxaerne, så lidt positivt var der da også
God lørdag aften. Sikken en dag.... vi havde 4 års fødselsdag for MiniO i dag... Så status er: - Fik lavet kager og boller klar - Gæsterne kom - Gæsterne spiste godt - Gæsterne gik - Der er ryddet op - MiniO sover - Henrik er helt færdig God weekend til alle
God weekend/nat efter en dag på uni med efterfølgende revy på studiet. Bruger ellers min weekend på at gøre mening ud af et dataset som dette: I første omgang kunne det næsten ligne et par parallelle runways, men det er desværre ikke så simpelt, men det skrider heldigvis fremad
God weekend fra Bella Centret. ICANN har tilsyneladende opfundet tidsrejser hvis man skulle tro på dagens udsigt.