God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Det lyder nok mere voldsomt end det er. Men har ikke rigtigt haft lyst til at bruge en hel weekend på at samle, så det er delt op. Dertil skulle gamle ting lige ud først samt en tidlig forårsrengøring, hvor alt fra børnelegetøj og "mit legetøj" skulle gives væk eller på genbrugsstationen.

    Så lidt ad gang hver weekend, så derfor.... mangler en enkelt kubusreol til kontoret og så er jeg færdig i denne omgang :)
     
    Peter Krogh Frausing og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Så kom jeg i nærheden af et fornuftigt wifi. Har lagt nogle billeder op af maden i den korrekte tråd.

    Her lidt flere billeder...

    'Kunst' fra loungeområdet i CDG:
    20170211_070949.jpg

    Den mere anonyme indgang til Americans lounge:
    20170211_071007.jpg

    Loungen - der var ikke mange mennesker:
    20170211_071113.jpg

    Mit fine sæde fra Paris til New York:
    20170211_091737.jpg

    Et par billeder fra flyet:
    20170211_172303.jpg

    20170211_183403.jpg
     
    Peter Krogh Frausing, Daniel K, asf og 10 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja, man kan hurtigt komme ud for der er 100 ting før man når til den "rigtige" ting, altså reolen! Har haft på to do i viiiirkelig lang tid at rydde op i børnelegetøj og andet i gemmerne, så kender det godt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    Jamen, så får I en god weekend her fra Santo Domingo. Ikke et land/en by jeg er specielt imponeret over - det er tydeligt, at det er et fattigt land og at der ikke er styr på alt. F.eks. har jeg flere steder set fodgængerfelter, der ender i ingenting - der er altså ikke adgang fra fodgængerfeltet til fortovet. Sådan er der rigtig mange ting...

    Jeg ankom først, da mørket var faldet på i går, så jeg måtte bevæge mig ud for hotellets trygge rammer for at få noget mad - jeg orkede ikke lige at bruge hotellets restaurant. Burger King skulle ligge lige rundt om hjørnet, men med manglende gadebelysning føltes det ikke særlig behageligt. Alle officielle steder advarer om meget kriminalitet, men der skete heldigvis ikke noget. Dog fandt jeg aldrig den Burger King og endte på KFC i stedet.

    Men inden jeg ankom var jeg lige ved at udsætte turen et døgn. For flyet var overbooket og gatepersonalet tilbød en overnatning i Miami samt en voucher på hele 1000 dollars. Min transfer og hotel i Den Dominikanske Republik kunne jeg godt ændre - regnede jeg med - så jeg meldte mig og begyndte at drømme om, hvor jeg skulle rejse hen for de 1000 dollars. Belize og Alaska var blandt favoritterne :) Jeg blev bedt om at vente til alle havde boardet, for der var jo en chance/risiko for, at nogen ikke mødte op. Det endte så med, at et bryllupsselskab ville ombookes, og så kom jeg med på den oprindelige flyvning. Det var både ærgerligt og godt nok - så slap jeg for at skulle ringe og ombooke hotel og transfer.

    Og nu har jeg så i stedet nydt poolen på mit luksushotel, hvorfra der er fin udsigt til al fattigdommen...

    20170217_151907.jpg
    PS: Jeg har med vilje skånet jer for en selfie her...
     
    Peter Krogh Frausing, PENSIONISTEN, asf og 16 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    God weekend fra Washington. Vejret her er super og i weekenden skulle det blive ret så lækkert:

    IMG_7020.jpg

    Så i dag er der dømt kilometer i benene og ud at vade rundt i hele National Mall og White House området.

    I går var vi på Air & Space museum og National Archives. Det første især til fornøjelse for MiniO :)

    I morgen søndag er sidste dag og så byder SAS på Go pladser hjemover :)
     
    Jeblin, PENSIONISTEN, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    IMG_0069.JPG Hola fra Torremolinos. I morgen går det hjemad igen efter en lille uge på all inclusive hotel i det sydspanske. God weekend til jer alle.

    Edit: og nu med foto.
     
    Senest redigeret: 18/2/17
    Jeblin, PENSIONISTEN, tbh og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    20 grader blev det til i Washington:
    IMG_7052.JPG IMG_7088.JPG IMG_7107.JPG IMG_7053.JPG

    Fin dag og vi rundede de 11 kilometers gå tur og rød næse til mig efter 7 timer i solen :)
     
    PENSIONISTEN, alexanderln, isolCBflyer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kom så FCK... :cool::D
     
    Henry, alexanderln og clager "Synes godt om dette"
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,791
    Point:
    113
    Tænkte lige, om du ventede på leveringen af den fastfood, du har bestilt. Men så gik det op for mig, at leverandøren hedder jo KFC
     
    Schwert, SebastianBruun, klausbm og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Hjemme igen - første gang i lang tid at slet ikke sov på vejen hjem over dammen. Det straffer sig lige nu, da jeg kæmper med at holde mog vågen. Mangler lige et par timers søvn på turen :)

    Eller en super tur hjemover med smil ogngod service. Fik også opgraderet min mor på hjemturen på en bonusbillet fra Go til Business. Så nu er kontoen helt tom efter 3 gange Go til Business point opgraderinger. Men alle pointene værd at se hvor glade forældrene har været for denne oplevelse :)
     
    MaleneChristensen, klausbm, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  11. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    God weekend fra Heathrow. Efter et par travle dage hos briterne, står den nu på tur hjemover til tiltrængt weekend med familen. Luftwaffers lounge var som sædvanligt tætpakket, så blev til et smut i Singapore Air loungen i stedet i søgen efter en Singapore Sling. Desværre måtte den 21-årige (gætter jeg på) bartender erkende, at han kun var afløser, og ikke kunne mixe. Jeg sagde et glas champagne var helt fint i stedet og glemte alt om Sling. 15 min. senere kan jeg se, at der dukker en anden op bag baren. Snart bliver der shaket og få minutter senere dukker den unge fyr op ved min plads med en Sling. Sorry for the wait Sir. God stil sådan en fredag i London
     
    RasmusH, SebastianBruun, Lensbaronessen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,276
    "Synes godt om" modtaget:
    6,792
    Point:
    113
    God weekend fra O'Hare, hvor jeg har en 3½ times mellemlanding. Turen hertil bød på en flot solnedgang - det er den jo altid fra 30.000 fods højde :)

    20170224_173128.jpg

    Lørdag aften ender jeg i København, hvor jeg kan slappe af i 36 timer (heraf 8 timers arbejde), inden turen fortsætter til Kolding :)
     
    Schwert, isolCBflyer, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,476
    Point:
    113
    God weekend fra Prag!
    Ved check in i aftes løb printeren tør for bagagelabels halvvejs gennem vores halve husholdning, så alt skulle printes forfra, hvorefter hun tågede helt rundt i de mange labels og kvitteringer, hvilke var sat på kufferterne og hvilke skulle smides ud. Helt overraskende nåede 4 ud af 5 styks frem, hvilket gav endnu mere forvirring da et af dem der var nået frem passede ikke med de 5 kvitteringer vi havde. Godt spørgsmål hvilket nummer det sidste styk har fået på label og hvilken i bookingen...
    Den når nok frem i dag. I morgen skal vi op i bjergerne, med lidt held er der lidt sne endnu og ikke en isbane.
     
    Peter Krogh Frausing, Ulrik, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God weekend herfra.. :)
    Blev desværre ramt af sygdom i starten af ugen og har siden tirsdag nat været ind og ud af hospitalet et par gange med alt for høj feber og ligeså høje infektionstal.
    Det viste sig, at jeg var rigtig heldig ramt af både mellemøre, pandehule, bihule og halsbetændelse.... Nu ser det endelig ud til at penicillinen er begyndt at virke og her til morgen var jeg ude og gå en tur for første gang i maaaange dage. Skønt :D
     
    Henrik Olsen, Peter Krogh Frausing, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Her er eftermiddagen gået med booking af en portion indenrigs-pendlerture på EBs pointtilbud, samt en tur med LH A380 i premium eco til SFO og herudover ca 25 hotelnætter.
    God weekend
     
    alexanderln, clager, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hold da op, kan man overhovedet få flere slags betændelser i hovedet? :confused: God bedring!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Sidder lige nu og venter i guldstuen på Kastrup efter den ultrakorte tur med ATR bussen fra Tirstrup. Det er godt nok langt ude på Djursland'et man skal for at flyve fra Aarhus... :) Men til gengæld var det jo hurtigt og smidigt at komme igennem sikkerhedskontrol og alt det.

    Har haft en kort weekend i det jyske med familiebesøg det ene og andet sted så nu går turen igen "hinsidan".
     
    Henry, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God weekend fra JET Lounge i VIE efter nogle fantastiske dage i Østrig. Ledte forgæves efter Austrians spritnye Senator-lounge, for at finde ud af at der er to ikke-forbundne terminaler i VIE hvor A3 vælger at flyve fra den gamle terminal hvor JET lounge er partneren... :(

    Turen hedder VIE-ATH-CPH med A3. Spændt på at prøve deres produkt i Eco da det stadig har fuld service og HOT MEAL på de bagerste rækker.

    Er også glad for de 2.200 EB-points sådan en 900 krs tur giver, hvor SK el. OS ville have det dobbelte for billetten.. dog er jeg ikke så glad for at skulle overnatte i ATH før min morgenflyver hjem til CPH - godt man stadig er ung og rejseglad ;)
     
    Senest redigeret: 26/2/17
    Henry, isolCBflyer, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Yep den er nemlig noget rigtig skrammel... men jeg skal fortælle hvor fantastisk OS' Senator lounge er i morgen, hvor min SOF-VIE-FRA-JNB tur starter :D

    Der er desværre ingen tilgængelighed i I-klasse i morgen, ellers ville jeg tilbyde en upgrade voucher til ATH-CPH. (Edit: Det må i øvrigt heller ikke være en GoLight billet i U, P eller T-klasse, hvilket det sikkert er til den pris)

    God weekend fra Sofia :cool:
     
    Senest redigeret: 26/2/17
    Henry, Peter Krogh Frausing, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det er T-klasse, men vidst ikke Go light (som gold kan jeg i hvertfald tjekke 2 bagage ind). Har endnu en tur med A3 om 3 ugers tid (også T-klasse, men ikke Go Light). Skriver lige i PB :)

    Ellers et fremragende Y produkt de har! Dog vejede de ALLE kufferter ved gaten så de er virkelig ude efter dem på Go Light som rejser med for meget bagage!

    Og rigtig god tur med LH @asf !
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side