Så er jeg nået til Sønderborg (ja, jeg ankom faktisk i aftes, men da var jeg ikke on-line).
Jeg har altid 2 stop på vejen fra Chisinau til Billund. Denne gang var ruten: MUC-FRA-BLL, Så ved check-in sagde Lufthansas serviceminded medarbejder: Munich, Frankfurt, Bilbao.
2 rigtige ud af 3 er vel også fint
Og jeg skal ikke hovere: Jeg har jo også problemer med disse lufthavnskoder, så dejligt at møde ligesindede.
Det sidder i baghovedet, at med 70 minutters stopover hvert sted, så skal der ikke meget forsinkelse til at misse det næste fly. Og naturligvis fik jeg en lille times forsinkelse - men da det var på flyet til Billund, gjorde det jo ikke så meget.
Jeg havde faktisk tid til at besøge senartor loungen både i Munchen og Frankfurt. Det er sjældent jeg når at få varm frokost 2 gange i løbet af dagen, men når muligheden melder sig, så træder jeg gerne til: Leberkäse (en slags forloren hare) i Munchen og Goulash i Frankfurt.
Så er klar til børnefødselsdag i dag (Signe bliver 5 år) og påskefrokost i morgen. Mandag går turen tilbage til Chisinau.
God påske til alle.
Click to expand...