Weekenden... Ja, men den står på, at være gæst til Bryllup imorgen, så det bliver hyggeligt! Lang tid siden jeg har været til Bryllup, må vist få nogle yngre venner ;-) Søndag, mon nu ikke den står på Tømmerfætre og håbe på, der er kold vand i hanen..
men jeg kan ikke andet end rosa vores leverandør i kantinen, https://www.facebook.com/Antonscatering/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf Han er super og laver god mad, vi får tit "rester" fra hans fester, så det ikke så ringe endda... Så lige den sidste anmeldelse her i dag.. med hensyn til, at komme forbi, det må vi organisere end dag da..
Sidder også og skæver nervøst ud af vinduet.... vejret ser ikke helt oplagt ud til grill-picnic-bål ved Søllerød sø. Havde lovet at købe ind til s'mores, det har jeg glemt. Jeg var til kaffe hos en ven i stedet for. Mon man egentlig kan blive mere upopulær hos 20 børn? #lynchetafbørn #hvisiikkehørerframigmerevedinuhvorfor
God morgen fra køen til Aviator lounge, hvor CPH ser væsentlig anderledes ud end sidst jeg var her på dette tidspunkt på dagen.
WTF!! Hvordan kan man ikke lidt chokolade, smeltede skumfiduser og mariekiks?? Her er der kommet gang i kødet.
Det ser bedre ud end i CPH Apartment lounge, hvor de har dækket stort set alle vinduer til så der er buldermørkt måske skal jeg skifte til Aviator næste gang... De flinke damer i receptionen påstod det fortsætter til foråret 2018.
Det er for sødt og jeg er egentlig heller ikke så vild med chokolade BTW det skal jo være grahamskiks hvis det skal være US-korrekt De der ribs ser til gengæld sådan helt absurd gode ud. Må checke dit link.
Det får du ikke noget ud af, der er vist nok hele 2 vinduer i Aviator der ikke er tildækket. Mit billede fra i morgen var det ene af dem.
God morgen fra Sandton ved Johannesborg. Der sidder man stille og rolig og nyder sin morgenmad, lyder det lige pludselig "Goedemorgen". Stewardessen der tog sig af den del af kabinen jeg sad i i går. Hun har vundet den gode tur. Dagsflyvningen lørdag og først hjem tirsdagaften. De havde masser af planer de 2, 5 dag