God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God morgen hjemmefra. Er i gang med rejse afregning - og så skal jeg skrive en pæn besked til Luftwaffe.
    Fik i går bestilt en mulig billet til Indien, men det afhænger lidt af om jeg kan finde ud af at komme til Cairo til en rimelig pris inden. Rejseplanerne er blevet forkortet noget, men der sker så meget at det er svært at få tid til det hele og måske er det OK ikke at have alt for lang tid i Indien midt i monsun sæsonen... Nå ja, så bliver denne her sommer nok den sidste med dette pas - det er ellers gyldigt 6 år endnu, men det går hurtigt med at få fyldt siderne ud...
    Ellers tilbage på rigtigt arbejde om et par timer :eek:
     
    MaleneChristensen, klausbm, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Glæder mig til at høre alt om turen. Har jo selv en tur derned sidst på året.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja - det der med for lidt sider i passet kender jeg godt :)

    Hvad endte du med af tur til Indien?
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Lige nu noget lidt spændende med 17 timer i Mainhattan - men det er afhængigt at jeg finder noget der giver mening til Cairo mellem d. 2 og 5 juli, for hvis jeg skal give lige så meget for at komme til Cairo som til Indien, så kan det vist gå ud på et... :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det var så ikke den eneste overraskelse i dag. Jeg havde godt det at jeg havde et værelse på hjørnet med vinduer i to vægge i mørket i aftes, men da jeg åbnede den viste det sig at det gemte sig et kæmpe altan bag det ene. Hermed dagens udsigt, der går selv en gnaven hollænder at glemme at klage (eller måske kun om (mangel på) Wi-Fi) ;)

    IMG_0963.JPG
     
    Frequie, PENSIONISTEN, MaleneChristensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God weekend fra Auckland hvor det har pisset ned, men tilgengæld ikke er så koldt som jeg frygtede.
    Fin tur herned, 3 timer i PVG var til at leve med når der er bade i loungen. Noget bedre end air China gør det i PEK :) landende ca. 50 minutter før tid, men med bus gate i kraftig regn tog det sin tid at tømme en 789. Nem aflevering af pakken og med kl 600 bussen mod byen. Back to back redeyes og lande kl 5, det skal nok blive en lang dag! :)
     
    MaleneChristensen, clager, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Er du i nærheden af centrum, havnefronten,

    Er rudi's et ok sted at slubre øl og spise casual bryggeri mad:
    Dr Rudi's Rooftop Brewing Co.
    Cnr Quay & Hobson Street, Auckland, 1010, New Zealand
    +64 9-281 3862
    https://goo.gl/maps/cR2rCjRmKLT2
    Der var fin stemning da vi var der i januar.
    Det er den som ligger øverst, via rulle trappen til venstre for bygningen.
    Ellers mange turistfælder i det område er min fornemmelse, men Rudi's virker ok og locals like it!;)
     
    MaleneChristensen, clager, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fandt det! Tak for tippet, jeg selv om jeg kan nå forbi mens de også har åbent!
     

    Attached Files:

    clager, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Okay det var fandme hurtigt! :D:D
     
    clager, Henrik Olsen, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God aften fra Orange Scene - Foo Fighters spille op til dans:

    IMG_2351.JPG

    Kom lidt sent ud og de var gået i gang - så kom ikke så tæt på....
     
    MaleneChristensen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Forstadsfruen fortsætter det jyske eventyr:
    IMG_3739.JPG
    Ret god udsigt at vågne op til :)

    Forstadsfruens fodtøj var så ikke lige gearet til terrænets beskaffenhed og temperamentet var ikke gearet til jyske madammers aggressive stil ved jordbær-pluk-selv. Møve, mase, skælde ud. Ret komisk. Jeg skulle dog bare hente et par allerede plukkede kasser.
    IMG_3740.JPG IMG_3741.JPG
     
    MaleneChristensen, Ulrik, Baadsgaard og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fik været lidt produktiv i dag, købte ny billet til Indien (øv), taget pasbilleder til visum og søgt derom!
    Øv fordi det gik fra Luftwaffe first (havde 1a i 748) til Swiss economy, men med denne ekstra tur til NZ gav det bare ikke mening at skulle nå til Egypten først. Nu når jeg lige 48 timer i Danmark :) kan forresten ikke anbefale at skulle købe billetter til tidlig sommerferie lige i øjeblikket :rolleyes:
    Kiggede også lige på første halvårs flyvninger. ~112.000 miles, fordelt på 17 carriers, hvoraf 10 er i star alliance og det dækker de 100.000 miles, 50.000 med sas.
    Inden juli er ovre burde jeg nå 140k miles i år, men så bliver tempoet nok også sat lidt ned!
     
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden er startet.. - her har den været, forholdsvis, produktiv.. været på skraldepladsen, hentet haveaffald i min gamle moders kolonihave og på skralderen igen... - handlet ind og været her: http://fish-n-beer.dk/ og købe ind til ølsmagning, det er sommer ølsmagning, så prøver på, at holde sig i et cifrede procenter.. - samt et "cap" på hvor mange øl og hvor længe det skal vare.. ja, det vakte ikke glæde for de 3 andre deltager, lidt skældsord kom der da ud af det..

    Imorgen står den på rejse, så skal også lige pakke! Flyver 11:45 til ARN og derfter klokken 15 videre til ARN... - så kommer vel lidt skriblerier i løbet af ugen..
     
    SophieHendriksen, Henry, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kan sgu da ikke kræve det store m.h.t. pakning..:confused::confused:

    (duk og væk.:oops:)
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hvide sko og hvide bukser på en markvandring er nok også meget ying/yang eller slet og ret sort/hvid :)
     
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå ja, videre til HKG...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Super
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Min weekend startede med det månedlige løb i MRC, denne gang til sommerklubhuset i @Kristian 's baghave, Haven bar. Var en tur til Amager Strand via Christania og retur via Bryggen. Den kolde øl var god, fandt ikke ud af hvad den hed, men meget frugtagtig i smagen.

    I aften kommer nogle venner til burger og i morgen skal min mor nok have et besøg.

    Min tur til Hamborg på torsdag blev aflyst, da min leverandørs lager bliver afspærret pga G7 eller 20 mødet.
    20170701_121933 (2).jpg
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, klausbm og 7 andre "Synes godt om" dette.
  19. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    For en gang skyld står min weekend på fri fra arbejde og det betyder at jeg endelig har tid til at bruge lidt tid i lejligheden på at samle de sidste ting.. Jeg kom i gang med skabet fra IKEA - ingen problemer der - lige indtil lågerne skulle på.. Den første låge gik fint, men det var lige som om, at der manglede låge nr. 2 i kassen.. Så måtte jeg ringe til IKEA Gentofte som beklager fejlen og så måtte jeg ellers afsted.. Hjem til de gamle, låne bilen og så i IKEA kl 13:30 på en lørdag.. :eek: Fik hentet lågen, smidt den af i lejligheden og afleveret bilen hos de gamle igen... Så var klokken pludselig 16:30 og så kunne jeg ellers starte på at samle låge nr. 2 hvilket tog længere tid end hele skabet til sammen.. (min tålmodighed ovenpå sådan en dag var lig 0 og det var i hvertfald ikke fordi jeg vente hængslet forkert, at lågen ikke passede...):rolleyes:
    Nu står den på afslapning i sofaen med et godt glas rødvin fra New Zealand, lidt god musik og så vil jeg ellers bruge resten af min aften på at finde et hotel i NYC .. :)
     
    Ulrik, Henry, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Gansevoort på Park :) tagterrasse med pool og udsigt til Empire State, det holder.
     
    Ulrik, Henry og MaleneChristensen "Synes godt om dette"

Del denne side