God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Du skal prøve at få kørselspenge fra IkEA. Sidste år måtte vi retur et par gange og fru " går den , så går den" synes de skulle kompenseres og hun fik et gavekort på de ekstra km vi havde kørt. De skilter ikke med det, men var ikke noget problem.

2. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Tak for tip, det er kun rimeligt. Det synes jeg efterhånden at have prøvet et par gange at det var nødvendigt.
    En gang har min søster været heldig - hun købte nogle tøjstativer, hvor en pind var skåret forkert i det ene sæt. Hun ringede ind og brokkede sig og de sendte en ny og sagde at alternativt kunne kun høre i en forretning om de havde et sæt de kunne tage en ny "pind" fra, da hun brokkede sig over leveringstiden. Hun sendte selvfølgelig mig derud, og på trods af jeg kun havde et billede af kviteringen, så gad de ikke finde en ny pind, så hun gav mig bare et tilgodebevis så jeg kunne gå ind og købe et helt nyt sæt, så vi endte med et ekstra sæt da pinden også blev sendt.

Ulrik, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Nu på 1H og afventer afgang.. 9:55 til Hong Kong..

EE64B369-5F8D-43AA-8198-5E6D420D2D34.jpg

Nj4220, jakobv84, tbh og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    Endelig lykkedes det.

Henrik Olsen, jakobv84, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. nicolajpaaske

nicolajpaaske Aktivt medlem

Beskeder:
    40
    173
    Point:
    33
    Hjemvendt (og nu udhvilet) efter et par dage i Berlin og Milano. Milano var vi ikke så stor fan af, så vi siger stor tak til Ryanair der kunne fragte os hjem med kort varsel for bare 190,-/person (220,- med sædereservation). Efter en nat i SXF tidligere på ugen, og nu en nat i BGY, må jeg sige - BGY kan være sig selv bekendt af en 'lavpris'-lufthavn at være! Super fin, specielt airside, men landside også OK.

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Mode kolde point ja!

Henrik Olsen, Nj4220, Erwin Lansing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

Beskeder:
    1,619
    4,659
    Point:
    113
    Biiiiiip sagde det.... heller ikke denne gang og @Kristian måtte til lommerne :mad:

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    God weekend fra MAA, hvor den om en god times tid står på 6timer i en 738 (med flynummer UU738).

Henry, SophieHendriksen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Flyet fra ARN er ca 1,5 times forsinket her i Hong Kong og kan melde om pænt med regn samt torden.. SK963 stod til, skulle tage en tur mere rundt om lufthavnen, men det gad d vist ikke, så landede i det her vejr! Men næsten 2 timer forsinket nu..

IMG_3167.JPG

Ingen upgrade og sød lille ældre kinesisk kvinde ved siden af mig! Plus er 1/3 fuld, økonomi ser ud til, at være 90% fuld, så nok derfor de ikke gad give en upgrade!

Så ingen problemer der, 30A har masser af benplads!

IMG_3169.JPG

Senest redigeret: 8/7/17
    Henry, SophieHendriksen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra næsten Doha....

Er på jorden lige om snart og skal så tilbringe 7,5 times tid i Al Mourjan loungen inden turen til Amsterdam.

Starter med et godt bad og så ellers arbejde nogle timer. Så kan vi vist godt starter på weekendboblerne derefter :)

Jeg har haft nok den bedste kabinechef her på turen. En pige fra UK som havde arbejdet der i 11 år. Det var så tydeligt at hun elskede det arbejde og det gjorde servicen helt super - igen et eksempel på at god service skinner igennem og gør alt bedre :)

Henry, SophieHendriksen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra næsten Doha....

Er på jorden lige om snart og skal så tilbringe 7,5 times tid i Al Mourjan loungen inden turen til Amsterdam.

Starter med et godt bad og så ellers arbejde nogle timer. Så kan vi vist godt starter på weekendboblerne derefter :)

Jeg har haft nok den bedste kabinechef her på turen. En pige fra UK som havde arbejdet der i 11 år. Det var så tydeligt at hun elskede det arbejde og det gjorde servicen helt super - igen et eksempel på at god service skinner igennem og gør alt bedre :)

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Så kom jeg til Amsterdam. Fra gate til Hilton hotellet i lufthavnen på under 20 minutter. Havde frygtet noget andet, men ikke ankomster ved 21-tiden åbenbart.

IMG_3190.JPG IMG_3194.JPG
    Fin udsigt fra øverste etage og solnedgangen.

Skal ned i baren og have en gratis drinks - og de har speciale i gin, så det bliver godt :)

God lørdag aften til alle - andre med drinks i hånden (billeder - min drink kommer om max 5-10 minutter)

Henry, clager, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Min drink - en Hollansk version af Moscow Mule kaldet en Grachten Mule:

IMG_3205.JPG

Udvalget af craft gin cocktails:

image.jpg

Og selve de forskellige gins:

IMG_3203.JPG
    God lørdag aften :)

clager, tbh, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Det lugter af lørdag - det lugter af ferie :D
    Prosecco på Allen - 1.jpg
    Tog et glas (tjaa, nu er tal ikke min stærke side, det KAN have været flere end det ene...;)) På Frederiksberg Allé, dejligt når solen var fremme.... kølish når den ikke var!

Men go' weekend og god sommer herfra.:)

tbh, clager, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    God søndag fra London hvor det nu er tid til at tage tilbage til København efter små to uger på farten i Shanghai, Manila, Singapore og London. I eftermiddag venter Sk504. Dernæst venter 3 ugers pause fra flyvningen førend det går med Thai tilbage til Manila

Henrik Olsen og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Tidlig brunch på Hilton Amsterdam Airport:

IMG_3235.JPG

Så direkte til Security som var uden kø og nu hjem med en SAS (gammel Cimber) CRJ900. Have nødudgangen men blev ved gate opgraderet til Plus... hmm - #ikkesåmegetbenplads #firstworldproblem #hvisjegdkullevælgesånejtak

Henry, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Problemet med PLus på CRJ900 er man kan risikerer at sidde ved flipdøren til toilettet hvor man kan høre alt hvad der foregår derinde, så på den flytype er komforten bedre jo længere nede i flyet man er

Henry, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Grisefod

Grisefod VIP medlem

Beskeder:
    348
    1,060
    Point:
    93
    God tidlig morgen her fra Nordtyskland. Småbørns ferie i hvad der ligner et tysk svar på Lalandia. Er lige som jeg forventer sådan en ferie med 3 småbørn... Der ryger en del kaffe indenbords. God weekend til alle.

Attached Files:

clager, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,570
    13,150
    Point:
    113
    Good week-end til alle.

Fik lige et par overraskelser i går:
    • Jeg får måske ikke de point for gårsdagens tur, som jeg havde håbet på. Men det vil jeg fortælle om senere, når jeg har fået styr på det (det er simpelthen et spørgsmål om, hvilken kode, der er på flynummeret)
    • Flyet var naturligvis en halv time forsinket, så jeg havde travlt med at komme ud til en taxi. Kunne godt se, at min kuffert var blevet tapet til - men det var først, da jeg kom ind på hotellet, jeg kunne se at låsen var gået og og var brækket af. Købte ny kuffert - da jeg efter besøg i 3 butikker ikke kunne finde det, jeg gik efter, blev det en billig model. Så må den holde så længe, den kan.
    • Nåja, og så var hotellet udsolgt, så jeg blev opgraderet fra almindelig suite til "Presidental Suite". Man skulle næsten tro, at receptionen vidste, jeg havde planlagt at lave review af mit besøg.

Ali Taran, Erwin Lansing, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Øv med kufferten, du prøver vel at få flyselskabet til, at erstatte den ikke? Deres skyld jo

Henry "Synes godt om" dette.
  21. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det var sådanne en lidt optur og noget træls dag....Håber det hele bedre med et stort suite :)

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side