God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg kan garantere jer begge at det var en dyr dag.... det var lidt en sjov en for det var også min fødselsdag, så det var sådanne lidt dobbel op på gaver og “hvad der var lov til i New York” :)
     
    Henry og Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God søndag morgen fra HKG.
    En alt for kort forlænget weekend er desværre ved at være slut. Tilbage til trædemøllen!
    Så det er med at få det meste ud af den...

    04E33EF8-C509-466D-9213-75C7D5C8DB47.jpeg 27574F5D-CEC9-4409-9E11-02A1654C73AF.jpeg
     
    Kenneth K, tbh, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Og benytte Cathay Pacific loungerne er bestemt ikke et skidt sted at bruge tiden i en lufthavn :)
     
    Ulrik, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Specielt ikke når man så har mulighed for besøge den 2 gange på den samme dag ;-)

    2D98FD5F-B1AC-49D4-8BA9-F6D3A5E22254.jpeg
     
    Henrik Olsen, Kenneth K, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God weekend fra Helsinki efter et par dejlige dage med sol, mad og hygge. En god restaurant er Pastor en blanding af peruviansk og japansk, og klar et af de steder man går. Boede på Indigo på bonuspoint, godt hotel i et hyggeligt område med masser af restauranter og barer.

    Nu hjem med en lille irsk CRJ , ikke så normalt på Hel-Cph.

    I morgen en lille løbetur med Frede og 35000 andre af hans venner.
    20180520_162818_001.jpg

    20180519_170740_003.jpg

    Hvem får den idé: jeg tror sgu lige at jeg banker et hus op her. Kommer til at tænke på Gevalia's hvilken kaffe byder du uventede gæster.
     
    Henrik Olsen, Kristian, THammer og 8 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God weekend fra liggestolen! Solen bager, det er næsten for meget - ren badeferievejr - hvor er poolen!!! Det føles meget fjollet og spild af penge at jeg lige har booket sommerferie til Maldiverne :eek:

    Jeg har mand-og barn fri hele weekenden så jeg nyder freden :D

    Og har lavet noget så spændende som at sove til kl. 12 og kalke drivhus. Living on the edge her i forstæderne :cool:
     
    Henrik Olsen, Kenneth K, Kristian og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God weekend fra Ærø, hvor de håber på en genstart af Marstal-Rudkøbing :)


    2CF6F8E7-C932-4D01-85CB-3BC08EEF3A21.jpeg 5FB51164-B1F2-4798-B920-B2331D934943.jpeg
    648554F1-891C-44D1-8A79-20D451739428.jpeg
     
    Henrik Olsen, Kristian, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Her er dagen gået med et besøg i Knuthenborg. Det er altså et hit så har købt årskort dertil. I morgen skal golfkøllerne svinges for første gang i år med en teetime når pinsesolen står op.
     
    Henrik Olsen, AaB_CPH, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    På hotellet står 2 flasker med vand. Fine flasker med 0,75 liter i hver. Med en prop, som kan genbruges mange gange. Rigtigt fint.:)

    Og så står der på flasken: "Your environmentally friendly water help to reduce the carbon footprint". :D

    Det er ikke løgn. Jeg var på værelset, da rengøringen kom forbi. Flaskerne blev fyldt på badeværelset. ;););)
     
    SophieHendriksen, asf, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    GOD weekend :)

    En weekend der i dag har en Level 4 fødselsdag på kalenderen med start her i eftermiddag. Den vil helt naturligt sætte en grænse for hvad søndagen kan bruges til :)

    Så det er svært ikke at være glad når det er weekendens udsigt og vejret er intet mindre end super lækkert.
     
    Ulrik, Henry og asf "Synes godt om dette"
  11. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    God weekend fra SE-ROB på SK 6232 over Nordfrankrig på vej sydover!

    Min forbindelse via OSL i morges (maksimering af point til A3..) blev aflyst og blev i nattens mulm og mørke ombooket til SK583 kl. 06. Den SMS så jeg så kl 05.50 da jeg vågnede... :D

    Til gengæld har jeg fornøjelsen af at være fløjet via AAR, hold nu ferie en mikro-lufthavn I holder jer derovre i det mørke for en Københavnersnude som mig :eek::eek::p:D:D:D — der var ikke engang airside transfer, til gengæld dejligt kort kø i security. Men ok hvem er også tosset nok til at have transfer i AAR :D:D

    En klar fodfejl dog, eftersom jeg afgik senere og ankommer tidligere i forhold til den oprindelige plan, så et stort fedt NUL i EU-kompensation til mig. Alle andre løsninger havde nok udløst det, oh well.

    Nå men wifi fungerer godt, Plus-kabinen er halvtom og servicen fin, så skal ikke klage, men vil forsøge at trøste mig selv med en tyrehaleburger til frokost efter ankomst.

    Fortsat dejlig lørdag til alle :cool:
     
    THammer, isolCBflyer, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Anede ikke at transfer var muligt i AAR. Det kan være det de skal satse på - lidt ligesom ARN. Begge ligger langt fanden i vold - og det koster en bondegård og tager en krig at komme ind til noget der ligner civilisation:cool:
     
    asf, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God weekend fra LHR T5. Flyet hjem er en times tid forsinket (ender sikkert med at være lidt mere) så det er en uspændende måde at bruge dagen på men håber jeg når hjem til aftensmad!

    Det lykkedes ikke. 1.5 time forsinket.
     
    Senest redigeret: 2/6/18
    Henrik Olsen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God weekend fra en solbeskinnet Djævleø. Startede dagen med Mikkeller Running Club fællestræning #45 10 K og et dyp i havnen, en kold øl eller to bagefter.

    På fredag åbner den nye Mikkeller bar i CPH airside hvor løbeklubben deltager.
     
    Kristian, Henrik Olsen, AaB_CPH og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Jonna

    Jonna Nyt medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    15
    Point:
    3
    God weekend
    vh Jonna
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Lørdag går turen til Hamburg og Foo Fighters koncert søndag. Fin by men efterhånden 4-5 år, siden jeg har været der sidst. Så kan ikke huske, hvad er det, at “farvel” hedder i Hamburg: Tschüss? 2. Bundesliga? :eek:

    (Duk, sprint, usw............. :p)

    Schönes Wochenende!
     
    Henrik Olsen, asf, Thorbjoern og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Den var ny.

    Efter 2 døgn i Trump land (utroligt så meget "land of once free" har forandret sig de sidste 18 måneder) går turen hjemad igen med 926, Vanlig tro overfyldt lounges - jeg ingen gang gider bruger tid på.

    MEN, det nye var at håndbagage blev vejet ved check-in. Jeg skulle dog ikke igennem processen (hvilket var heldigt - om det skyldes Plus eller EBD vides ikke) - men en ved siden af mig havde 2kg for meget og blev bedt om at checke den ind :eek:.
    Jeg hader selv folk der slæder et en stor roller, en "taske" til jakkesæt, og en arbejdstaske med om bord. Men det her... Kom nu SAS.

    Nå en hel propfyldt maskine - havde satsed lidt på en op-up eller en EBD ditto - men sådan skulle det ikke være. Fik den også sidste gange for 4 uger siden - så helt utilfreds kan jeg ikke være.

    Weekenden byder på rund fødselsdag og beslutning om ny bil dagen efter (det skal nok gå godt :rolleyes:) - inden SAS og CPH kalder igen søndag aften :(
     
    Senest redigeret: 9/6/18
    Henrik Olsen, THammer, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvad oplever du har forandret sig så meget?
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  19. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Primært to ting - pudsigt nok modsat rettede:
    Dels en meget stor polarisering mellem blå og rød (husk modsat af i DK), mellem by og land, mellem kyster og "inland". I nogen tilfælde betyder det nærmest en berøringsangst overfor at nærmere sig politiske emner.
    Dels en større lyst blandt typisk "de røde" til at markere sig ganske tydeligt på en række kerneemner, eks. våben, immigration og erhvervsklima.
    Og så fylder den kære lille Trump utrolig meget i mediebilledet ift hvad andre præsidenter har gjort.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    God weekend gutter! Ses vi i Aalborg senere i dag, eller i morgen? :D
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side