En time til kickoff. En omgang random shots fra tailgatingen uden for Lambeau Field. Som altid sindsygt mange mennesker!!
Holy shit en kamp!! Bagud 0-20, Rodgers skadet, han kommer tilbage igen, viser han er 1 mia. kr. værd og vender kampen. 24-23. Sygt comeback!
Så er der lavet en IF Sportstråd: https://insideflyer.dk/forums/threads/insideflyer-sports-lounge.4302/ Takker for godt input omkring dette
SAS, the bad and the good. Vi har billet til Stockholm i dag kl. 9 og videre til New York i morgen kl. 12.25 (booket på en billet). Bagagen kunne desværre ikke tjekkes igennem fordi der var for mange timer i mellem. Seriøst? Øv! Men vi kom tidlig i lufthavnen og blev tilbudt at komme af sted kl. 8 allerede. Så blev jeg lidt glad igen! Der var stadigvæk tid til 10 minutter i loungen. De roder, men den baristalavede cappuccino smager fremragende! Fortsat god weekend!
Så er det blevet tid til en tur med TAP til Lissabon. Ikke noget lynhurtigt internet, men phonen er ladet op med film - klar til min nye super holder. Har fået mig plads ved nødudgangen og midtersædet frit så de næste 3,5 timer bliver helt fine. Har tanket op i Lagkagehuset inden afgang Hvem løber halvmarathon i dag? Nogle billeder?
4. og sidste runde af Evian LPGA Ladies Golf Championship i fuld gang i det allerskoenneste sommervejr.
Min far var med den kl 06. Godt at se du har mere forstand end at stå så ukristeligt tidligt op på en søndag. Skal du så til U2 i morgen?
Søndagen blev brugt på CHP Half marathon. Arrangementet "købt" gennem SAS 5000 point som dækkede deltagergebyr og hvad dertil hører, samt Libratone TRACK+ høretelefoner, lækker SAYSKY T-skjorte, mad før og efter på Madklubben, bobler og øl. Helt igennem et godt arrangement af SAS Eurobonus, value for money. Eneste anke var min løbetid, den kunne SAS godt have arrangeret bedre - næste gang FAST TRACK? Håber de laver et lignede arrangement næste år.
Jeg var også med. Helt enig i at det var et super godt arrangement. Blev klappet på skulderen af Rasmus Henning med 3km igen, og så var det ellers bare i hælene på ham så langt jeg kunne. Jeg tog ingen billeder, men well done SAS
Der er desværre fuld program med middag om aften. Så kommer ikke “ud” desværre før tirsdag eftermiddag. Ellers havde det jo været et godt match. Og jeg skulle dælme ikke så tidligt afsted - heller få ekstra tid med familien også på en søndag.
Så blev det jo weekend igen -- næsten ihvertfald. Som nogle ved har jeg et nært forhold til Austin, TX og har rejst meget frem og tilbage og rejser stadigt af og til. BA har fløjet til/fra LHR de sidste ~5 år hvilket har været min foretrukne rute og DY har fløjet LGW det sidste års tid. Condor har også fløjet seasonal til/fra FRA. Nu har LH meldt ud de åbner fast rute til/fra FRA hvilket er gode nyheder og da AUS udvider fra 2 internationale gates til 6 kører rygterne på hvilke ydeligere ruter der kan forventes.f.eks. DUB (med DY), EDI eller MAN (med BA), KEF (med WOW) og så Skyteam også med AMS eller CDG -- vi må se om det blir DL/AF/KL der tager den.