Du har simpelthen flyttet hele din bolig ved at tage det med som indchecket? Mangler lidt et O-M-G ansigt her!
Ja, så laver du en Domino effekt hvor alle fly og passagerer bliver forsinket, medens ved nuværende løsning er det kun jeres fly.
Altså nu ver der ikke nogen cykler eller oppustede badedyr eller møbler...men ja eller var det næsten alt. Der blev endda sorteret godt i det.
Efter en hård landing efter sommerferien, der bød på en planlagt forfremmelse og start på en ny lederuddannelse, er tiden kommet til at koble ud og tage på weekendtur med tanten til årets første NFL-kamp. Turen starter i Den Gamle Havneluder, efterfulgt af en Tour de Scandinavia CPH-OSL-ARN, inden SK945 afgår mod ORD i biz. 4 segmenter for at nå USA? Man er vel tosset med at flyve
#OnWisconsin fra Camp Randall i Madison, WI Fin lille forret til hovedmåltidet Bears vs. Packers imorgen aften på Lambeau Field oppe i Green Bay.
Ankommet i Titletown, USA hvor den 100. sæson står for døren og tailgatingen er i fuld gang. Der er også kun 25 timer til kick off Football is back! #Homesweethome #GoPackGo #BringBackLombardi
God weekend herfra. Igår havde vi inviteret kærestens bedste venner til “housewarming”.. super hyggelig aften med lækker mad (se billede) og “det dårlige selskab”, et spil vi brugte 4 timer på. Og jo mere folk fik af drikke, jo sjovere blev det Jeg må desværre stadig ikke drikke alkohol pga. Min kyssesyge, men så slipper jeg også for at have hovedpine i dag, som jeg er sikker på at flere Af gæsterne har. i aften har vi inviteret mine forældre til rester og i morgen starter jeg på arbejde igen efter at ha’ været sygemeldt siden 22/6 og har efterfølgende haft 4 ugers ferie er ikke sikker på, jeg kan huske hvordan man står op??
Takker Bears vs. Packers i aften kl. 19.20. Det er vores 100. sæson i år, vi er oppe med to sejre over Da Bears, og efter 99. sæsoner med rivalopgør har begge hold scoret lige mange point. Fantastisk rivalisering.
Enig. Og i år har ventetiden været længere end normalt. Green Bay er en fantastisk lille flække, og der er bare noget helt specielt over kampene mod Bears. På parkeringspladsen i går var der flere biler, der tydeligvis tilhørte familier med en fod i begge lejre. Og alt foregår bare i skønneste ro og orden. I Europa kan vi lære rigtig meget af den fankultur, der hersker herover.
NFL er fedt og følger det også med at se de kampe jeg kan når jeg er i USA i sæsonen. Jeg sidder så og ser kampen på TV i aften med mit NFL TV Men som sagt før - send gerne billeder fra før, under og efter kampen
Will do (hvis ellers jeg kan få hul igennem til at oploade) Velvidende at Green Bay ligger tre timers kørsel nord for Chicago, så findes der ikke i NFL-regi (college er noget helt andet) et bedre sted at opleve den venlige og afslappede stemning. Har også været til udekampe, men det er ikke det samme. Så er man på disse kanter - go for it!! I downtown bydes der velkommen med Dannebrog til tops.
Har stadig min første GB oplevelse tilgode men skal uden tvivl nå at opleve A. Rodgers mens han er aktiv
Så har du som udgangspunkt og alt andet lige 6 sæsoner, inkl. denne, at løbe på (efter hans op til 1 mia. kr. monster kontraktforlængelse forleden). Hvis Packers nogensinde skal komme til London, så bliver det @ Chargers næste år. Om det bliver tilfældet, bliver offentgjort til januar.
NFL er startet pg satser forsat på at min første kamp i år bliver fra New York og Foodie Touren (kun en plads ud af seks er tilbage). Så her er den bedste sæson start tænker jeg: Hjemmelavet burgers og burgerboller til aftensmaden (stort set alt er hjemmelavet/syltet) Så “de eneste rigtige popcorn” til kampene og InsideFlyer arbejde: Skal kun på arbejde i morgen, så kan sagtens se lidt timer endnu. Hvordan ser du NFL i aften/dag/nat?