Vi har kun reserveret datoen til San Francisco og New York - så der er pladser nok - bare sørg for at datoen er reserveret og du har købt flybilletterne
Det kan jo kun blive en god weekend med først en ridetur i Dyrehaven og derefter Gallop og kaffe #velkommentilreservatet Jeg havde så småt også glemt, at vi jo skal til Dubai i efterårsferien, og jeg har ikke planlagt noget som helst. Men dét er jo også en hyggelig affære sådan en stille lørdag aften på sofaen mens manden er ude og surfe. Barnet er parkeret på sit værelse med computer, chips og kage Og så skal der jo så småt også til at plottes noget ski i kalenderen. Med 3,5 uges juleferie fra skole er der jo næsten dømt ski i flere uger Overvejer en længere tur til USA inkl. ski og måske noget Vegas. Jeg tænker, sådan en tur kan der snildt skabes lidt stemning omkring herinde, ikke? Lidt kagebagning blev det også til i dag - god weekend!
Så lige dette opslag til VM i Hot Dogs: https://www.facebook.com/events/378414342677719/ Nogle der kigger forbi der?
Weekenden her er kommet skidt igang da BA191 fra LHR til AUS kom afsted 5½ timer forsinket og dermed er min returrejse forsinket med det samme. Misser min connection i LHR og lander derfor først i CPH i morgen aften istedet for i morgen eftermiddag medmindre der sker noget magisk ved check-in (nok tvivlsomt med en fyldt 747er). Kommer til at koste BA nogle klejner i EC261/2004 med €600 til alle begge veje...
God weekend fra Bangkok. En enkelt nat der og så retur til Singapore med Scoot denne gang. Morgenmad på Hilton Millinium - nok tæt på min favorit i Bangkok grundet god service og status anerkendelse Ellers byder weekenden på en tur søndag til Kuala Lumpur og det er faktisk første gang der. Kun en nat der, da jeg skal retur og flyve lidt mere med Singapore Airlines og deres nye A380 kabine til London
Tænk, det er samme race som satte et menneske på månen, der morer sig således på en lørdag... God weekend
Dagens kontorudsigt fra Park Hotel Clark Quay: Meget centralt sted og forsat tilpas (8 minutters gang) væk fra alt larmen... Har fået mig et lille fint hjørneværelse: Var et smut forbi Bangkok og skulle flyve med Scoot tilbage til Singapore i dag. Jeg har aldrig set så mange personer som skulle hjælpe med at boarde en Dreamliner. De var 8 i alt - gad vide hvad de alle sammen skulle lave?!!? Det satte i hvert fald min optimerings- og effektiviserings-hjerne i gang med at gange og dividere på hvad der kunne spares, hvis det så sådan ud alle steder.....
@Ulrik - det er jo vanskeligt at kagebespise hemmelige kurerere Der er (næsten) en chance mere denne weekend:
God weekend fra Vestegnen Er Conrad Manila noget at skrive hjem om og noget man skal besøge fordi det bare er så godt? Hvordan er værelserne, loungen og morgenmaden?
Hmm... det bedste sted i Manila er hotellet, alt andet er trafik, støj og håbløshed.. de udmærker sig med absolut intet.. så godt Happy hour kom op.. Lounge, hotel er topklasse...
q God weekend fra en lille spadseretur ved Pentagon 911 Memorials. - Der var 184 ofre, og man har således opsat 184 ens beton skulpturer.
Forsat god weekend... Det er hvad søndagen er gået med...kan helt sikkert overgåes af #forstadsfruen (aka @SophieHendriksen)
Fortsat god weekend fra Washington. He, he som trofast kunde på Ritz\Pentagon fik jeg disse to pancakes serveret efter morgenmaden. Utroligt at de genkender mig fra ophold til ophold ... Måske fordi jeg er en lille, gammel kone. De siger altid oh, welcome back mrs th..... og de uddeler hugs !!!! Dejligt med lidt ballade.
Sidder i Istanbul og venter på mit fly til Ankara. Turkish Airlines har mange fly mellem de to byer. Kort historik: Mit fly 21.40 er mega forsinket Det efterfølgende fly 22.00 har forladt Istanbul Det næste fly 23.00 boarder Så mit spørgsmål til alle eksperter: Er der en god forklaring på, at vi skal vente, mens de efterfølgende fly kommer af sted? Kan de ikke bare skifte maskine (så vi var kommet med flyet 22.00, passagererne på det kommet med næste maskine osv?)
Vel et valg mellem pest og kolera: Skal vi forsinke få passagerer meget eller mange passagerer knap så meget? Administrativt er det letteste jo at lade jer vente til der bliver plads, så de næste fly kører efter bogen. Alternativet kræver mere mandskab i transfercentret.. It it ain't broke, dont fix it.