Har du nået din hotel status her i 2018?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 3/12/18.

  1. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    SPG Platinum Premier Elite, efter ét langt ophold på St. Regis og nogle småture til Amsterdam, London og New York.

    Fun fact; jeg har kollegaer der når 365 nætter på St. Regis + andre rejser ved siden af, og det er lykkedes at forhandle på plads, at de får point for deres long-stay rooms. Dét er rigtig, rigtig mange point!
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nja jeg har ikke gjort det store forsøg på det heller så vi får se...
    Jeg tjekkede også ind ved siden af en sidste måned der havde 315 nætter indtil videre i år... ikke det liv jeg har lyst til at leve, men hvis det er det samme hotel gør det det vel trods alt lidt bedre
     
    Henrik Olsen, MK1 og Henry "Synes godt om dette"
  3. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Altså 365 hotelovernatninger/dage ud af 365 dage? But how?
     
    Henrik Olsen, MK1 og Henry "Synes godt om dette"
  4. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Alle mine stays pånær 1 i å er blevet opgraderet mindst en kategori. Nogle endda mange - heraf en President suite i UAE
     
    Beaglen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Jeg er generelt blevet opgraderet
    • på Radisson
      • i Tyrkiet (Næsten altid. Dog ikke en enkelt gang, da hotellet var fuldt booket)
      • Prag (altid - jeg har haft en overnatning dér i år)
      • Danmark (en enkelt gang eller 2 ud af 5-6 gange)
      • Chisinau
      • Er dog ikke blevet opgraderet i Budapest og Bukarest.
    • På Marriot
      • Blev tilbudt opgradering mod betaling i Tyrkiet en enkelt gang (ud af 6 ophold)
      • Prag - mit eneste ophold dér
     
    Henrik Olsen og frankbrix "Synes godt om" dette.
  6. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Tjek ind på St. Regis december 2017. Check ud hver 3. måned for at betale din regning og indkassere point. Check ind igen på det samme værelse med det samme.

    Det er nemmere når det sådan set bare er der man bor. Flere af kollegaerne bor på værelset "as is", mens andre har fået hotellet til at skifte billeder ud, rokeret rundt på møbler, fået andet TV osv.
     
    DanielBahn, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    Æv
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Okay, men hvorfor så? Altså er det for st spare penge på at leje en bolig eller hvordan?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    Jeg opnåede guld-status i år hos Best Western og det nød både jeg, min mand og vores 2 hunde godt af, da vi var på vej hjem fra Østrig i oktober og vi skulle overnatte på BW Baunatal i Kassel i Tyskland. Her fik vi nemlig et stort værelse inkl. egen tv-stue, så det var en fin opgradering. Og så er jeg allerede godt på vej til næste niveau (platinum) - mangler kun 3 nætter / ophold, så det skulle jeg nok kunne nå i det nye år :)
     
    MaleneChristensen, jtraveler og Henry "Synes godt om dette"
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Vi vælger ofte hoteller til vores mandskab, da der her bliver sørget for rengøring, mad osv. hvilket er kærkomment efter 12-13 timers arbejde.
     
    DanielBahn, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    På nogle af mine projekter, har vi også foretrukket hotel til holdet, fordi der er døgnbemandet reception (det skal dog bemærkes, at mange gange var det nye eksperter, som ankom søndag aften - og blev til fredag aften). Vi boede i lande, hvor der ikke var mange, der kunne snakke engelsk på det tidspunkt (Polen, Rumænien, Tyrkiet):
    • Ingen problem med at få fat i en nøgle ved ankomst (også når flyet er forsinket) og det var let at aflevere nøglen ved afrejse.
    • Altid service, når vi eksempelvis skulle have taxi.
    • "Køleskabet" var altid fyldt - også mandag morgen, når de nye eksperter skulle have morgenmad.
    På andre projekter, hvor det var de samme eksperter, der hele tiden boede det samme sted, foretrak vi en lejlighed med danske TV-programmer hentet via satellit (det var før internettet blev så godt). Og vi kunne også fylde køleskabet med udvalgte madvarer fra Danmark (Remoulade, ristede løg, marinerede sild, leverpostej ...) Det var eksempelvis i Letland og St. Petersborg.
     
    Erwin Lansing og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    En anden årsag kan være, som vi indimellem har oplevet, at "udlejeren" af hus/lejlighed ser sit snit til, at sende en heftig efterregning på diverse ting, fordi han/hun lige mener de trænger til en renovering.

    Ofte er vi taget landet og kan ikke gøre meget andet end at betale.. Dette undgår man også ved hotel.

    Ellers er det som Henry siger mere fleksibelt og generelt lettere for mandskab at checke ind og ud af hotel.

    Tilfredse folk = Produktivitet.
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  13. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Nå okay - så det er samme værelse, men til flere forskellige personer..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    @DanielBahn for os handler det om convenience. Rengøring, room service, osv.
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  15. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Giver rigtig fin mening - jeg var bare ude i om det var folk der levede som Ben fra OMAAT gjorde i en periode - altså alene på hoteller.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Flere af de unge har opsagt deres delelejligheder i London, NYC, Singapore osv, så de bor kun på hotel. Lidt bøvlet med post, men så meget får man nu ikke tilsendt.
     
    Henry, THammer og DanielBahn "Synes godt om dette"

Del denne side