Mangler lige en vagtplan som dog gerne snart skulle komme ud, så snart jeg har den melder jeg også ind
Nu missede jeg rundvisningen i Aalborg pga. tur til Hamburg. Nu prøver jeg med to datoer i december - med det forbehold, at jeg faktisk skal til Aalborg i en af weekenderne. Ved dog ikke endnu hvornår Så prøver. Fint initiativ. Uanset dato: Er det en mulighed, at det "officielle program" kan starte tidligst lørdag middag? (for de af os, der ikke har mulighed for at rejse mod Hamburg fredag, og som derfor først kan drage sydpå lørdag morgen)
Ja, det ligger faktisk lige ved siden af Best Western Hamburg International og lige overfor U-Bahn stationen "Rauhes Haus". Vi havde vores to hunde (Beagle selvfølgelig) med på Best Western hotellet og det var noget udfordrende at gå tur med hundene i området, for der hoppede rigtigt mange fritlevende harer rundt - specielt på skråningen lige på den modsatte side af hotellet
Ingen desværre Jeg har sågar været på flere drevprøver i Tyskland, hvor hundene (uden line, men med GPS halsbånd på) jagter fritlevende harer på åbne marker. Harerne er sindssygt hurtigt løbere og er derfor over alle bjerge, inden beaglen når at få fat på dem. På selve prøven skal 3 dommere iagttage hundens jagtadfærd og hunden skal helst glamme / gø på en afstand over 400 meter efter harens fært (hvilket er svært at høre, hvis det blæser). Det meste af tiden på prøven går med - foruden at trave mange kilometer for at finde harerne - at indfange hunden igen (det lader jeg min mand om, da jeg ikke kan løbe pga en knæskade)
Kan så fortælle dig at det var ren tilfælde at jeg lige kom i tanke om at der var Megado fra den dato og fremefter Kunne se i min kalender jeg skulle til Amsterdam den 12.oktober og tænkte der er da vist noget den weekend
Allerede 9 personer som syntes det er en god ide - flot Det ligner dog en tur den 1. december eller 8. december Lad os se om ikke et par flere vil melde sig under fanerne. Tænker at hvis vi bliver nok, så kan vi arrangere vores egen IF Airbus rundtur (vi skal være mindst 15 personer for at det kan løbe rundt).
Lad os endelig få nogle flere folk med på afstemningen Der er garanti for der bliver arbejdet på et "Low budget project" således alle kan være med
Og det kan også være en dagstur tænker jeg - hvor man er med på Airbusturen og Miniture Land (og hvad vi ender med at planlægge). Så om det passer med flyene kan det gøres på en dag.
Jeg forventer at hive kæresten med under armen også. Hvis man må, selvfølglig.. Hun er ikke aktiv herinde, men følger nogenlunde med
Er ret overbevist om jeg med lidt kreativitet kan få det til at passe med lidt transport. Således kan jeg muligvis køre relativt tidligt lørdag morgen, samt retur sidst lørdag aften efter arrangementet hvis nogen kunne have interesse i en “bilplads” til en skarp pris ? Der er en plads på business class (Forsæde) samt 3 på Economy Class (bagsæde)
Jeg kunne godt være på en lørdag morgen-aften model - og en plads i din bil fra Flensburg. Fint med carpool når vi alligevel kører samme vej.
Det lyder som en sjov ide. Igen! Eneste mulighed for mig ville være den 8. december. Og så med kæresten.