Så blev det tid igen... LH C cph-muc LH F muc-mex AV C mex-bog LH F bog-fra LH C fra-cph Booket med 2-4-1 150.000 point for 2
Af ren og skær nysgerrighed, hvor lang tid ude i fremtiden ligger flyvningerne?? Sidder selv og strikker noget sammen, men jokeren er jo at LH ikke frigiver noget lang tid i forvejen og jeg vil gerne med LH den ene vej. Så kan jeg selvfølgelig booke det der er ledigt nu, men spm er om de så er villige til at ændre dele af booke ingen og ændre et ben til LH, nå de engang frigiver sæder.
Er det Eurobonus? Vil tro det godt kan lade sig gøre, inden du påbegynder udrejsen. Efter afgang kan den ikke ændres svjh.
Årh må man ikke lave lidt sjov... jeg finder det faktisk irriterende at jeg ofte gerne netop vil sige “Me too” om helt almindelige ting, men det kan man jo tydeligvis ikke rigtigt nu om dage. Hvorom alting er, så har jeg ikke helt kunnet hitte ud af hvordan jeg finder en F billet m LH for EB point
Problemet med LH er at de først bliver frigivet ca. 14 dag før afgang. Du skal have fat i en søgemaskine med adgang til *A award seats. En af dem her f.eks. https://thepointsguy.com/guide/search-star-alliance-availability/
Vi endte med efter at have siddet i flyet ved gaten i 3 timer med at blive aflyst....til 17 timer senere. Det positive var dog at vi fik serveret kaviar og forretter mens vi sad der. Laver en artikel senere om blandt andet hvor god service/hjælp F-passagerer ved aflysning kontra resten...Det var ret vildt. Siddet nu endelig midt ude over Atlanten
Nå så røg Forstadsfruens badeand ud med badevandet... alle EB point er nu røget til skiferie i stedet for: SAS CPH-ORD på Plus SFO-CPH på Business 1 voksen, 1 barn 120.000 EB point En lidt spøjs sag. Jeg har SAS MC Premium og har Plus Verden niveau. Det så dog ikke ud til, at man fik rabatten såfremt man bookede to forskellige klasser som i dette tilfælde. MEN, jeg er kun trukket 120.000 point i stedet for 135.000, så jeg har alligevel fået rabatten. Det spøjse er, den e-mail jeg har modtaget med bookingbekræftelse siger 135.000, men app og min profil siger der er trukket 120.000. Manden skal jo også med, men jeg var nødt til at booke hans billet separat. Og her var jeg åbenbart for langsom, så biz-billetterne fra SFO retur var simpelthen ikke tilgængelige længere! Så han må pt. nøjes med en plads bagerst i bussen med de uvaskede Måske jeg skulle være så flink at bruge 44 EUR på at give ham 30A? CPH-ORD på Plus SFO-CPH på Go 1 voksen 70.000 point
August 2019 3 ugers ferie LA-Hawaii 2 x CPH-LAX på Plus med SK 120.000 point (Overvejer at opgradere hjemturen til Biz, vil gerne lige prøve Plussen over atlanten.)
Har en søster der bor i oslo. Hun var lige forbi cph for at besøge familien. Så skulle hun hjem igen og kikkede efter muligheder. Norwegian kostede ca 800 og færgen over 1000 og bus til 600. Så jeg tænkte hmmm. gad vide om man kunne få billetter med 2 dags varsel til oslo på point. Tjekkede og ja. Kostede 12.000 fordi der oven i købet var 40 % rabat til norden. Og da jeg har det der smarte MC på plus verden. Så blev det til en plus billet til søster med Fast track og lounge og 2 stk baggage til 12.000 point plus 164 i skatter og afgifter. Det var faktisk ganske fint.
27 240 EUROBONUS POINTS per passenger (2) SAS Business Los Angeles (LAX) Stockholm (ARN)SAS Flight 940 13 Sep 2019 54 480 EuroBonus point Det blev et bud tæt på minimum. Går den så går den og ellers nøjes vi med Plus