Nogen der kan bruge et Eurobonus guldkort

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af MK1, 19/2/18.

  1. ThomasG80

    ThomasG80 Aktivt medlem

    Beskeder:
    109
    "Synes godt om" modtaget:
    189
    Point:
    43
    Jeg vil da gerne også i betragtning til guldkortet. Er begyndt at rejse en hel del bl.a. til Indien med arbejdet, men jeg når næppe guldkortet inden min optjeningsperiode udløber i april. Needless to say ville et guldkort gøre oplevelsen af Delhi lufthavn væsentlig mere behagelig :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Det var da træls at få skudt i skoene.

    Virkeligheden er, at jeg arbejder et sted hvor ALLE flyver meget, så der er ingen der *ikke* allerede er Guld. Min familie og jeg har ændret rejsemønster - mere mellemøst, mindre SAS, så heller ikke de har rigtigt et behov.

    Jeg har fået en del ud af at læse og lære her, og lod mig inspirere af en anden tråd, hvor sølvkort blev givet væk. Og faktum er jo bare, at for mange herinde vil det betyde en del!
     
    Henrik Olsen, Martin81, RasmusH og 9 andre "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Fin gestus

    Velkommen hertil til IF
     
    Henrik Olsen, Henry, Calle77 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. Mikkel Schou

    Mikkel Schou EB UngdomsGuld

    Beskeder:
    16
    "Synes godt om" modtaget:
    43
    Point:
    13
    Godmorgen,

    Hvis kortet stadig er i udbyd, lægger jeg også gerne billet ind på det.
    Jeg er selv EB sølv på nuværende tidspunkt og grundet min nye position på mit arbejde, har jeg inden udgangen af marts allerede 20+ flyvninger planlagt. Dog ser det desværre ikke ud til, at jeg vil nå 45 i år, da jeg arbejder i en sæsonpræget branche.
    Det ville på disse flyvninger være super, allerede at have fordelene ved et guldkort.

    Jeg håber at blive taget i betragtning!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    177
    "Synes godt om" modtaget:
    679
    Point:
    93
    Hejsa.

    Jeg vil også gerne i betragtning til et guldkort. Er EBS og når kun op på 35-38 flyvninger årligt så der er stadig lang vej til guld. Bor i Danmark men pendler til arbejde i Holland så fast track og lounge ville da helt sikkert kunne forsøde tilværelsen i en periode.

    I øvrigt god stil at forære kort væk! Er selv for nærig til at købe mig til guld til dagens priser
     
    Henrik Olsen, Henry og Calle77 "Synes godt om dette"
  6. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Hej Morten.

    Jeg har lige skiftet stilling og min rejse aktivitet vil stige gevaldigt, og sådan et guldkort hjælper meget med at spare tid samt at gøre rejsen lidt mere bekvemt. :)
    Udover dette har jeg lige fået en lille pige og vi har pt. planlagt 4 rejser de næste 8 måneder, og her vil den ekstra bagage, fast track og en lounge i lufthavnene gøre underværker.

    Jeg krydser fingre.

    Et ekstra spørgsmål til de garvede. :)
    Kan man give et sølvkort ud hvis man får et guldkort af en anden? (tænker at det nok er et nej, men jeg ville lige høre)
    I så fald giver jeg gerne et sølvkort videre til en fra IF.

    Venlig hilsen
    Thomas
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Det kan du..
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Martin81

    Martin81 Medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    63
    Point:
    13
    Jeg ville sætte stor pris på et kort med fordele. Mit rejseniveau giver ikke nok til nogen status, antallet af private og erhvervsmæssige rejser er begrænset. Men at kunne bruge de fordele en kort med fordele ville give, ville være lækkert når jeg skal ud og flyde. Bliver spændende at se hvem som får det.
    Hilsen Martin
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. SimonTopp2

    SimonTopp2 Aktivt medlem

    Beskeder:
    32
    "Synes godt om" modtaget:
    121
    Point:
    33
    Hvis kortet ikke er givet væk endnu melder jeg mig også gerne på listen. Min første post herinde forresten. Har snuset rundt en måneds tid nu, men den første post skulle jo komme før eller siden ;-)

    Jeg står med et par rejser det halve år, af forskellige slags. én af dem en længerevarende ferie til Østasien, nærmere bestemt Hong Kong, Sydkorea og Japan, hvor der selvfølgelig kommer noget interregional flyvning. Jeg kunne godt tænke mig kortet i den situation, så man ikke står og skal kæmpe sig igennem sommetider rimelig crowdede terminaler.

    Fortsat god aften.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Hej alle!

    Jeg tror, at vi har fundet en aftager. Skulle det imod forventning ikke flaske sig, så skal jeg nok vende tilbage.

    Tak for interessen - det var overvældende!

    God rejse,
    Morten
     
    Martin81, AaB_CPH, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    @MK1 - og tak til dig :)
     
    Pedersen88, MK1, Martin81 og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side