Det vil jeg bestemt ikke mene, jeg har enkelte hobbyer som i den grad giver underskud men det er sjovt alligevel
Alle mine hobbyere giver underskud. Tror dog at en anpart i en 737’er vil tage underskuddet til nye og helt usete højder
I princippet er det jo kun afgjort af hvor mange anparter vi udbyder den i Hvad med en lille kvik "leasing karrusel" (for Kiva lånte penge)
Altså hvis ikke Roger.ai havde lukket fakturakarruselen, så havde vi kunne cirkulere vores MobilePay-betalinger til hinanden i en uendelighed Men synes vi lidt overser driftsomkostningerne ved dette projekt. Ét er investeringen. Der kan jeg måske nok få go fra min bedre halvdel til at smide 1/2 til hel mil på bordet (har et godt forhold til vores bankrådgiver, så jeg er indledningsvis optimistisk ). Men noget andet er driften. Der er jeg ikke sikker på, at hun siger helt så meget go, når det sandsynligvis betyder, at bil nr. 2 må sælges og hun derfor må cykle på arbejde (jeg har dobbelt så mange km på arbejde som hende, så det bliver hende, der skal cykle!! )
Du har en pointe... @Schwert, jeg vender lige projektet herhjemme. Det er vigtigt at have baglandet i orden, når man impulsivt og på uoplyst grundlag går ind i luftfartsbranchen! (Hvis min konto pludselig bliver helt stille fra nu, så er det sandsynligt, at præsentationen ikke gik som forventet, og at vi blev enige om, at IF ikke gør vores parforhold og fællesøkonomi noget godt... )
Sidder stadig her og hulker af grin, mens min sekretær kigge bestyrtet på mig......(ser ud som om hun tænker: " OK denne gang slog det så klik for alvor") DET er f... go IF humor!!!
Eller som det gamle bon mot går: How to become a millionaire? - You start as a billionaire - and then you invest in an airline..."
Præsentationen gik godt, og min bedre halvdel var ikke afvisende. De har tradition for, når der er én i deres afdeling, der har fået nyt transportmiddel, at gå ned på parkeringspladsen og "sparker dæk". Hun mente, at det ville imponere, hvis hun kunne invitere kollegaerne med ned for at sparke på en 737'er... Hun mente dog, hvis vi skulle gå ind i flybranchen, at jeg nok måtte affinde mig med, at vi nok kun ville få råd til en Skoda Octavia, når vi inden for 6-12 måneder skal udskifte vores bil nr. 2. Den tygger jeg fortsat på. Vi var i Hamburg over weekenden, hvor vi lejede en bil hos AVIS i Flensburg. Blev udstyret med den nye DS 7 Crossback, og den blev jeg lidt forelsket i. Selvom jeg har svoret, at jeg ikke vil køre fransk. Så juryen er ude: Boeing 737'er vs. DS 7 Crossback
737 vs. DS7 , det er jo et førsteklasses mareridt du står i der Kan du ikke sælge ideen om det er godt at have en DS7 stående klar i den lufthavn du kommer til at benytte mest ? Med lidt held så er begge dele hjemme
Ingen tvivl om det sætter en vis standard og noget som bliver svært at stikke. Der er to syv-taller i en Boeing 737, så den vinder klart
Fandt lige en salgsannonce som muligvis også kunne have interesse https://www.avbuyer.com/aircraft/private-jets/boeing/747-8i/352630 Her behøver du aldrig at skulle tænke på status levels hos hverken hotelkæder eller flyselskaber igen Fly & Luksus overnatning i et
Det bliver vildere og vildere Altså, hvis vi skal handle, så lad os gå all-in! Nogen der ved, hvad en Beluga XL står i?