Nogen der vil med på indkøb?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Schwert, 4/6/18.

  1. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Man skal aldrig gå ned på udstyr :D
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Nope! Off topic (hvis der overhovedet er noget, der er on topic i denne tråd), så blev jeg på et tidspunkt i USA overhalet af en autocamper på motorvejen, der virkede lige så lang som en ledbus, med en GMC Pickup truck på slæb. Der spærrede jeg øjnene op :eek: Aldrig gå ned på udstyr - og accessories!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Må man parkere på motervejen derovre??? :eek::rolleyes:
     
    Henrik Olsen, Henry og AaB_CPH "Synes godt om dette"
  4. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Don’t mess with the law, man! Siger fartgrænsen 65, så sættes den maks 5 over ;) Hvad andre gør, ain’t my concern...
     
    Henrik Olsen, Schwert og Henry "Synes godt om dette"
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    BUM!

    Jeg beklager dybt og inderligt at jeg har formastet mig til blot at foreslå investering i en gammel 737’er - UNDSKYLD UNDSKYLD!!!
    Jeg kan godt se at ægte IF’ere ikke kan rejse i mindre end denne (der ser ud til at den oprindeligt er leveret til en eller anden mellemøstlig prins)

    Vi skal derfor øjeblikkeligt have gjort følgende:

    1) Have hævet overliggeren hos KIVA
    2) Have nedsat et indkøbsudvalg
    3) Have indkøbt noget “snøfte slik” da vi umuligt kan gennemføre dette uden at være “piv-skæve” :confused::cool::confused::cool:

    /DSGM
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    “Snøfte slik”? Tsk, det behøver jeg ikke for at tage irrationelle beslutninger.
     
    Henrik Olsen, Schwert og Henry "Synes godt om dette"
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nu ser det ud til FBI er sat på sagen, nu har jeg sgu også vundet en del Pund, så jeg betaler flyet og forærer det til IF - hva' så gutter! Det er næsten og kun næsten for godt til at være sandt.

    Tråden er tilbage på sporet.

    jeg har bekræftet alt og linket og fandt mailen i min spam mappe og har kontaktet Itadel som er vores udbyder - det kommer aldrig til at ske igen.

    Federal Bureau of Investigation(FBI)
    Anti-Terrorist And Monitory Crime Division Federal Bureau Of Investigation https://www.fbi.gov/ <https://www.fbi.gov/> Welcome to FBI.gov — FBI <https://www.fbi.gov/> www.fbi.gov FBI Homepage with links to news, services, stories and information of interest to the public.
    Attn: Email Owner
    We have finally completed an investigation with the help of our Intelligence Monitoring Network system, your E-mail address was among the email that Won UK National lottery Award which you did not claim, one of the banker where your fund was deposited arrange with his friend to come as the owner of your E-mail in other to claim your winning funds, unfortunately they were caught and have been arrested but the good news is that your funds have been recovered and will be transferred to you as soon as possible.
    If you received any E-mail from unknown sender that you did not understand please do forward it to us for verification and clarification. With the help of our Money trafficking investigation department, we discovered that you have some funds valued GBP 950,000.00 on your name, the said payment is awaiting adjudication and we have authorized this winning to be paid to you, this funds are from UK NATIONAL LOTTERY.
    Re-confirm your Name, Address, Phone Number, Age, sex, Occupation and Country, to avoid double claim of your fund.
    NOTE: If You Receive This Message In Your Junk Or Spam It is Due To Your Internet Provider.
    YOUR IMMEDIATE RESPONSE IS NEEDED
     
    Henrik Olsen, THammer, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    FBI har man altid kunnet stole på. Politiserer aldrig og holder altid lav profil. Bureauet står som en fast klippe i et oprørt hav!

    Hvis jeg var dig @Ulrik, ville jeg efterkomme bureauets instrukser og svare ASAP! Jeg tilbyder gerne at springe på næste afgang mod IAD for at hente dem for dig? Min troværdighed er ikke så høj som bureauets, men væsentlig højere end både brugtvognsforhandlere og politikere :)
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Hvis vi havde en Beluga XL, så vil det være slut med bare sidde og nyde gode drikkevarer, mens man ser en film. Belugaen er så stor, at man kan indrette en fodboldbane ovenpå. Så hvad siger I til at spille fodbold på vejen over Atlanten.
    Så det er bare at finde en billig brugt A340 og sætte en overbygning på.
     
    Henrik Olsen, asf, Thorbjoern og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Er jeg den eneste, der tænker det åbenlyse: IF lægger et bud ind på VM 2030? Vi kan endda poole og smide buddet i bonuspoint. Hvis Qatar kan afholde et spil på græs i ørkenen, så kan vi også afholde et spil langs jorden i luften o_O
     
    Senest redigeret: 15/6/18
    Henrik Olsen, Perdan, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    En billig brugt A340 o_O

    Nu slynger jeg bare lige noget ud i luften, men hvad med LN-RKP :eek::D:p
     
    AaB_CPH, Henrik Olsen, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg har mail og telefonnummer på Lars Sandahl ved SAS, så I siger bare til og vi kan kontakte ham og give et bud :)
     
    AaB_CPH og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Syntes vi skal slå til med det samme, så megen omtale LN-RKP har fået herinde så giver det jo en enorm gratis PR når folk finder ud af den overgår til IF Air :p:D
     
    SophieHendriksen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    EEN overbygning??? Hvorfor bare en????

    1A390.jpg
     
    Henry og AaB_CPH "Synes godt om" dette.
  15. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Monster. Synes på sin vis den ser mere harmonisk ud end A380’erne. Nogen der ved, hvad grunden i øvrigt er til, at ingen af modeller har vinduer foran på de øverste etager? Hvis der var en panoramarude foran, ville det give det fedeste view fra de forreste pladser.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Mon ikke det har noget med sikkerhed at gøre, der er jo fortilfælde hvor piloternes forruder er splintret :)
     
    Senest redigeret: 18/6/18
    Henry, AaB_CPH og Thorbjoern "Synes godt om dette"

Del denne side