Dag 19 - fredag den 12. april 2024
Jeg sov længe og fik ordnet et par småting i løbet af formiddagen - f.eks noget så kedeligt som at opgive EU-salg uden moms! Men da der ikke er morgenmad inkluderet på hotellet, blev jeg godt sulten. Jeg hentede min kammerat på det andet hotel, og så fik vi en bøf på en Outback Steakhouse.
Derefter gik turen forbi en pawn shop. På sidste tur havde jeg jo
en sjov oplevelse, så jeg tænkte, at han også skulle se, hvordan sådan en så ud. Men her i Vegas var den meget mere steril. Hvide vægge, smykker udstillet i flot lys, de sædvanlige våben, elektronik og instrumenter.
View attachment 24013
Det var der ikke den helt store oplevelse i.
Vi gik hver til sit, men mødtes igen om aftenen. I forbindelse med planlægningen af turen havde jeg set, at Jerry Seinfeld optrådte i byen, men desværre ikke mens jeg skulle være der. Jeg besøgte igen og igen linket for at se, om der måske kom ekstra shows, men nej. Så jeg gav efterhånden op... Her i Vegas ser vi så tilfældigvis et billboard, hvor der står, at han optræder den 11., 12. og 13. april.
Der blev købt billet til 89 dollar, som med Ticketmasters gebyrer plus skatter kom op på 132 dollar. Og så tog vi ellers i The Colosseum Theater at Caesars Palace - med monorail, da jeg ikke kunne se, om det var til at parkere der.
View attachment 24014
Ganske imponerende sal, hvor vi sad helt oppe under taget og kunne ane Seinfeld. Til showet indtog jeg en Pepsi, som nok er den dyreste, jeg nogensinde har købt. 97 kroner - så er den satme også betalt!
View attachment 24015
Seinfeld optrådte vel en times tid. Det var godt, men ikke fantastisk.
View attachment 24012
Click to expand...