Så er vi klar - og vi er klar til at være blandt de første til at prøve den nye Airbus A320neo Følg med senere på dagen for en test af hvordan den i virkeligheden er når den er i luften
Lidt billederne og InsideFlyer var selvfølgelig den første rigtige passagerer ombord på dette nye fly
Landet i Stockholm og jeg er svært godt tilfreds med det nye fly. Læs med her: https://insideflyer.dk/test-premier...a320neo-koebenhavn-stockholm-inagural-flight/
Jeg kan godt lide deres interne kommunikation... "vi har masser af brød bagi... har I morgenmadsbokse foran?" Tak for rundvisningen! Som planen ser ud nu, skal jeg prøve en A320 Sharklet d. 12/11 og jeg glæder mig
Tæt på! Jeg skal med SK1419 (sæde 12F), så hvis du tilfældigvis har hang til nødudgangen i højre side, må du gerne undlade at spilde på sædet
Info om schedule er at den skulle forsætte med at flyve mellem København og Stockholm i den næste måneds tid. Der skal piloter, cabin crew og teknisk personale læres op.
Desværre ikke - der har vi lidt svært ved at få SAS til at snakke meget om.... Så udover følgende: - nyt web site slut 2016 - Life Time Gold slut 2016 - Family Points Pooling kommer igen Q1-17 (måske før) - Put status on pause kommer Q1-17 (måske før) Dette er sådan det ser ud lige nu (men vil sikkert ændre sig på nogle punkter og nye kommer til). Det som jeg mente med nyt - var at jeg var med på første flyvning og at der så kom en test og flere billeder
SUK - jeg vil F..... ha' familie poolingen tilbage FØR hele familiens afrejse til MIA d. 29/12 særligt hvis vi bliver opgraderet..... /Den sure gamle mand
Så har den næste lille SAS baby, Silje, tændt transponderen i Toulouse for første gang: https://www.flightradar24.com/b6f2a71 Og den næste i Hamborg er der allerede pix af - gang i fødemaskinen
Vip telefonen ned... hvordan er pladsen til knæene? Er "udskæringen" anderledes end de Recaro sæder, der er i de nuværende A320? Det er godt klaret, at Plus skiltet altid er bag rækkerne med nødudgange på CPH-ARN ruten
Det er de samme sæder men Jeg tror puden bedre, da man ikke fik så ondt r.ven. Det var en dansk kabinebesætning, de var ikke klar over det var den nye før de så på antallet af passagerer lige inden afgang. Som @Henrik Olsen skriver, kan den tage 6 flere end de nuværende 320. Foto af Sharklet over Skåne.