SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Købte point tæller også med, can confirm :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Hvis du overvejer at købe en "bonus billet", så tjek, at den ønskede billet er tilgængelig. Vi er mange, som gerne ville bruge vores FlyPremium fordele - men de ønskede billetter er ikke tilgængelige på Plus. Og så er FlyPremium niveauet ligegyldigt.
     
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Awardhacks.se er stedet at kigge.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Ophthalmologist

    Ophthalmologist Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Kære Henry og Nj4220
    Tak for jeres gode svar. Den information er bare guld værd. Jeg håber, at jeg må stille et tillægsspørgsmål. Gælder FlyPremium kun for kortholderen eller rejser alle i bookingen på SASPlus? Jeg vil nemlig gerne lave en booking til både mig og mine børn (< 12 år). På forhånd tak.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Du får premium fordele på alle billetter, du booker på dit eurobonus nummer. Så hvis I er en gruppe på 3 og du reserverer alle billetter i en reservation, så få du rabat på dem. Jeg er dog ikke helt klar over hvordan FlyPremium og børnerabatter spiller sammen. Det må du lige undersøge.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    - Når du køber Eurobonus xtra point, springer de straks over på din MC Premium saldo samt over på din SAS EB saldo. Du skal blot lige logge ud og straks logge ind igen, så er det hele opdateret.
    - Vær opmærksom på at man kun kan købe xtra point 10 gange om året. Jeg brugte det som en point opsparing hver måned, men efter 10 gange indenfor et år blev jeg stoppet. SAS forklarede : Kun 10 gange pr år !!! uanset antal point.
    - Det er lidt en fidus at købe sålænge den svenske kronekurs er lav, prisen opgives i skr og omregnes til dkr på MC fakturaen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Der er også børnerabatter.
    Har netop booket 5 pax på biz til Atlanta.
    3 voksne, min datter på 4 år og søn på 1 år (på skødet = gratis)

    Ialt = 105.000point + 1.500kr (3 x 30.000 + 1 x 15.000)
     
    Henry og Clementos "Synes godt om" dette.
  8. Ophthalmologist

    Ophthalmologist Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Tusind tak for alle jeres gode svar. Kan bekræfte, at Fly Premiumniveau skiftede øjeblikkeligt til +50000, da jeg købte de point, jeg manglede. Meget attraktivt i det givne tilfælde, men Henry har naturligvis ret i, at man skal sikre sig, at Plus billetter for point overhovedet er tilgængelige.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Har siden den seneste melding om stigning i årsgebyret på MC Premium tænkt at det var tid til at få opsagt kortet, også fordi muligheden for at tjene point via curve blev lukket ned ca. samtidig.

    Dog har jeg har forsøgt at få det til at passe med at jeg kunne nå at få en sidste tur i kalenderen og ikke mindst få brugt størstedelen af mine point.

    For ca. 14 dage siden lykkes det mig at få booket en bonus biz til Tokyo og efter at have tjekket flere gange dagligt siden, var der så en ledig bonus biz hjem, som blev booket prompte.

    Med rejsen i hus, sender jeg nu min opsigelse til SEB, således kortet ophører når rejsen er gennemført I juni, som alligevel var kort tid inden det alligevel skulle fornyes.
     
    Nielspg, Beaglen, Erwin Lansing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Hvorfor beholder du ikke kortet til udløb? Du optjener jo stadig point på dit forbrug.
     
    Tomas "Synes godt om" dette.
  11. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Tror det er 2-3 uger efter hjemkomst at kortet fornyes, så når ikke at gøre nogen forskel med de få point jeg kan nå at tjene der.
     
    Kris og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    459
    "Synes godt om" modtaget:
    1,294
    Point:
    93
    Jeg har også gjort op, at kortet er for dyrt i forhold til mit brug af det.
    Da jeg tog fat i kundeservice var svaret, at jeg kunne ikke opsige kortet frem i tiden, kun pr dags dato.
    Så jeg har opdateret betalingsoplysninger på 20+ tjenester, og så bliver der sendt en opsigelse umiddelbart efter sommerferien.
     
    Nielspg, Erwin Lansing, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Ophthalmologist

    Ophthalmologist Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    3
    Min spæde erfaring med kortet er, at det er godt, hvis man bruger det meget. Ellers er det svært at regne prisen hjem. FlyPremium +50000 forekommer attraktivt, hvis man booker Eurobonus billetter med børn. Bookede 1 voksen + 3 børn på SAS Plus til en europæisk destination for 25.000 point + 904 kr. God deal i vores tilfælde.
     
    Erwin Lansing, Clementos, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. 0815Traveler31

    0815Traveler31 Medlem

    Beskeder:
    34
    "Synes godt om" modtaget:
    57
    Point:
    18
    For the 2nd month in a row I have received "only" 1.705 "Status points from MasterCard reward - it feels like this number is way too low and also weird that I have received the exact same amount for 2 months in a row.

    Anyone has a simular Issue or an explanation?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    I have also received that exact same amount of points today as last month. I think it's an error, because I have used my card very little the last month because I'm living abroad - and Curve transactions do not give points anymore - so I basically don't use my card on a daily basis due to the horrendous 2-3% exchange rate penalty.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. ScandinavianTraveler

    ScandinavianTraveler EBG, HH Diamond

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    304
    Point:
    53
    I received 118 extra points and 500 status points (which should not apply before 1 May).
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    488
    "Synes godt om" modtaget:
    1,063
    Point:
    93
    Hvordan fandt du biz til Atlanta? Synes ikke jeg har kunnet finde en eneste billet på noget tidspunkt...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Følgende datoer bør være ledige for dig at booke. ( 2 pax )
     

    Attached Files:

    danielbirch og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Normally the number of Status Points = 25% of number of extra points for the month.

    I checked. I have the same mistake. Number of status points in April = number of points in March. Yes, it is a mistake.
     
    Kris "Synes godt om" dette.
  20. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    488
    "Synes godt om" modtaget:
    1,063
    Point:
    93
    Tak - det kan jeg da godt se! Så mangler jeg bare at kunne komme hjem igen - der er vist stadig kun Economy, og dér sover jeg ikke særlig godt :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side