Mit kort følger ikke min optjeningsperiode, men derimod hvornår kortet er udstedt. Får et nyt mastercard hvert år, pt. udløber mit 04/20, mens min optjenings periode slutter 01/20
Men hvorfor skulle dette være påtrykt mit mastercard? Jeg får jo ingen fordele på mastercardet ved at være guld. (Med mindre man kan vise sit "kreditkort" og derved få adgang til Lounge??)
Men det ville den jo være enten ved check in og udskrivning af boardingkort (selvf. såfremt at folk husker det) eller ved brug af mobil/app.. Har personligt aldrig brugt mit kreditkort for at opnå adgang.
Jeg har flere gange skulle vise medlemskort til EuroBonus ved check in. For eksempel når billetten er købt af andre - eller medlemsnummer ikke er registreret (har somme tider været et problem, når jeg flyver med Lufthansa og Turkish Airlines). Har også prøvet at skulle vise kort for at få adgang til lounge i Tyskland og Tyrkiet.
SAS EB MC virker nu med Android Pay - Det kræver bare en lille work-around.. Curve Card er nu understøttet af Android Pay, så man kan tilføje sit SAS EB MC/BN Visa til Curve og bruge Android Pay den vej igennem med de respektive kort. Hvis i ikke har Curve kan i få £5 for at signe op gennem mit link (jeg får det samme..) https://curve.page.link/7KDF - Hvis i bliver bedt om en kode er den: NRYR79OE
Curve sender merchant koden videre, så SEB kan se hvilken type forretning kortet bliver brugt i. Har tidligere brugt over kontant-grænsen, så medmindre der er sket ændringer, ja.
Jeg må forsøge SEB igen. Har ikke fået tilmeldingslinket denne gang (13-15. december) på trods af, at jeg har fået dem hver eneste gang de 2 år jeg har haft kortet. Har først talt med SEB, derefter SAS der siger de ikke kan eftertilmelde.
Jeg kan derimod berette om endeligt at have fået mailen! Det tog også flere månder, opkald, interne sager hos SAS, og hvad ved jeg, og til sidst måtte jeg selv ekperimentere lidt med at ændre data i min profil indtil det nu virker. Jeg holder nallerne fra sådan et skrøblig system, det kan kun gå galt igen...
Been there done that Dælme langt fra alle kampagner jeg blev inviteret til også, har dog været "heldig" at modtage de seneste stykker der har været. Måske det ændrer sig hvis jeg går for meget amok med kortet i perioden med double points
Husker en administrativ medarbejder på eksamenskontoret (Handelshøjskolen), som instruerede den nye elev: "Hvis de studerende spørger om noget, du ikke kan finde ud af, siger du bare, at det ikke kan lade sig gøre."
Den er go' - måske jeg selv skal til at bruge den. Status er pt. at jeg ikke har hørt tilbage fra SEB kort kundeservice. Men det virker til at jeg er røget helt ud af SAS nyhedsbrevene, for har heller ikke modtaget kampagnen med bonusbilletter på rabat. Men så er det jo godt, at man kan følge med herinde. Vil forsøge at tweake min eurobonus profil lidt og se om det får mig tilbage i varmen som det er foreslået tidligere i tråden.
Blev her til eftermiddag ringet om af en hjælpsom SEB medarbejder, der kunne meddele at de havde kunne tilmelde mig dobbelt-point kampagnen i deres systemer. Så er klar til at bestille flybilletter til hele familien i den kommende weekend.
Jeg er blevet kastet rundt mellem de forskellige medarbejder i SAS kunderservice for jeg har hellere ikke fået kampagne mailen. SEB siger at det er en SAS ting. Den danske SAS kundeservice er ikke just behagelig at snakke med, så jeg har forsøgt igennem den norske hvor de prøver på at hjælpe. Jeg er nået til det punkt, hvor jeg siger "tillykke" til jer det er lykkes med at få kampagnen i hus. Os andre drømmer os bare væk i stedet
Det lyder ikke just loyalitetsskabende. Får du normalt nyhedsmail fra SAS (eksempelvis den seneste om bonusrejser med rabat)?
Kan kunne nikke genkendende til din beskrivelse. Ikke særlig fedt at blive kastet mellem seb og sas. Og ja, SAS medarbejderne virker til at de ikke kunne være mere ligeglade med dit problem. De er i øvrigt fuldstændig umulige at komme i kontakt med Per mail. Så man skal sidde i telefonkø hver gang de svarer... forfærdelig oplevelse