SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Mit kort følger ikke min optjeningsperiode, men derimod hvornår kortet er udstedt.
    Får et nyt mastercard hvert år, pt. udløber mit 04/20, mens min optjenings periode slutter 01/20
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det passer da du har 3 mdrs grace periode på din status.
     
    Kristian, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Men hvorfor skulle dette være påtrykt mit mastercard? Jeg får jo ingen fordele på mastercardet ved at være guld. (Med mindre man kan vise sit "kreditkort" og derved få adgang til Lounge??)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Og det er jo det, du kan. Hvis din status ikke er skrevet ind i billetten
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  5. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Men det ville den jo være enten ved check in og udskrivning af boardingkort (selvf. såfremt at folk husker det) eller ved brug af mobil/app..

    Har personligt aldrig brugt mit kreditkort for at opnå adgang.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Meget logisk: Fordi de først efter grace ved, om det næste kort skal udstedes som guld eller sølv..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Jeg har flere gange skulle vise medlemskort til EuroBonus ved check in. For eksempel når billetten er købt af andre - eller medlemsnummer ikke er registreret (har somme tider været et problem, når jeg flyver med Lufthansa og Turkish Airlines). Har også prøvet at skulle vise kort for at få adgang til lounge i Tyskland og Tyrkiet.
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  8. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    SAS EB MC virker nu med Android Pay
    - Det kræver bare en lille work-around..

    Curve Card er nu understøttet af Android Pay, så man kan tilføje sit SAS EB MC/BN Visa til Curve og bruge Android Pay den vej igennem med de respektive kort.

    Hvis i ikke har Curve kan i få £5 for at signe op gennem mit link (jeg får det samme..)

    https://curve.page.link/7KDF
    - Hvis i bliver bedt om en kode er den:
    NRYR79OE
     
    Henrik Olsen, Epedemic og Henry "Synes godt om dette"
  9. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    76
    "Synes godt om" modtaget:
    157
    Point:
    33
    Sikker på det ikke går ind under de 15500/måned?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Curve sender merchant koden videre, så SEB kan se hvilken type forretning kortet bliver brugt i.
    Har tidligere brugt over kontant-grænsen, så medmindre der er sket ændringer, ja.
     
    Henrik Olsen, Epedemic og Henry "Synes godt om dette"
  11. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Jeg må forsøge SEB igen. Har ikke fået tilmeldingslinket denne gang (13-15. december) på trods af, at jeg har fået dem hver eneste gang de 2 år jeg har haft kortet. Har først talt med SEB, derefter SAS der siger de ikke kan eftertilmelde.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,242
    "Synes godt om" modtaget:
    6,668
    Point:
    113
    Jeg kan derimod berette om endeligt at have fået mailen! Det tog også flere månder, opkald, interne sager hos SAS, og hvad ved jeg, og til sidst måtte jeg selv ekperimentere lidt med at ændre data i min profil indtil det nu virker. Jeg holder nallerne fra sådan et skrøblig system, det kan kun gå galt igen...
     
    MortenS, Henrik Olsen, sunebuhl og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,853
    Point:
    93
    Been there done that :eek:
    Dælme langt fra alle kampagner jeg blev inviteret til også, har dog været "heldig" at modtage de seneste stykker der har været. Måske det ændrer sig hvis jeg går for meget amok med kortet i perioden med double points :D:p
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Husker en administrativ medarbejder på eksamenskontoret (Handelshøjskolen), som instruerede den nye elev: "Hvis de studerende spørger om noget, du ikke kan finde ud af, siger du bare, at det ikke kan lade sig gøre."
     
    SophieHendriksen, Thorbjoern, HenrikM og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Den er go' - måske jeg selv skal til at bruge den. :)

    Status er pt. at jeg ikke har hørt tilbage fra SEB kort kundeservice. Men det virker til at jeg er røget helt ud af SAS nyhedsbrevene, for har heller ikke modtaget kampagnen med bonusbilletter på rabat. Men så er det jo godt, at man kan følge med herinde. ;)

    Vil forsøge at tweake min eurobonus profil lidt og se om det får mig tilbage i varmen som det er foreslået tidligere i tråden.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. sunebuhl

    sunebuhl The flying physicist

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    193
    Point:
    33
    Blev her til eftermiddag ringet om af en hjælpsom SEB medarbejder, der kunne meddele at de havde kunne tilmelde mig dobbelt-point kampagnen i deres systemer. :)

    Så er klar til at bestille flybilletter til hele familien i den kommende weekend. ;)
     
    Bekgaard, Nielspg, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Nicolai Idel

    Nicolai Idel Medlem

    Beskeder:
    41
    "Synes godt om" modtaget:
    64
    Point:
    18
    Jeg er blevet kastet rundt mellem de forskellige medarbejder i SAS kunderservice for jeg har hellere ikke fået kampagne mailen.
    SEB siger at det er en SAS ting. Den danske SAS kundeservice er ikke just behagelig at snakke med, så jeg har forsøgt igennem den norske hvor de prøver på at hjælpe.
    Jeg er nået til det punkt, hvor jeg siger "tillykke" til jer det er lykkes med at få kampagnen i hus. Os andre drømmer os bare væk i stedet :)
     
    Bekgaard, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Det lyder ikke just loyalitetsskabende. Får du normalt nyhedsmail fra SAS (eksempelvis den seneste om bonusrejser med rabat)?
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  19. Nicolai Idel

    Nicolai Idel Medlem

    Beskeder:
    41
    "Synes godt om" modtaget:
    64
    Point:
    18
    Ja den fik jeg. Jeg er nok blevet blacklistet fra kampagner, hehe
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Kan kunne nikke genkendende til din beskrivelse. Ikke særlig fedt at blive kastet mellem seb og sas.
    Og ja, SAS medarbejderne virker til at de ikke kunne være mere ligeglade med dit problem. De er i øvrigt fuldstændig umulige at komme i kontakt med Per mail. Så man skal sidde i telefonkø hver gang de svarer... forfærdelig oplevelse
     
    Erwin Lansing, Nicolai Idel og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side