SAS EuroBonus Mastercard Premium

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 1/6/17.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Tillykke
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Blev godskrevet 10k point, men de er endnu ikke gået ind.
    Er jeres point tikket ind?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    De burde fremgå i oversigten over optjente point inde i appen. Men de bliver først overført til eurobonus sammen med resten af månedens point primo september.
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Har lige modtaget denne e-mail:

    3 DAGE MED DOBBELTPOINT
    Vi starter efteråret med en kampagne, som sætter ekstra fart på din pointoptjening.

    Du kan nemlig glæde dig til dobbeltpoint fra 24. til 26. september 2021 på alle køb med dit SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Du får op til 50 Ekstrapoint per 100 kr, normalt op til 25.2

    Tilmeld dig senest 16. september 2021, så får du en bekræftelse på e-mail i løbet af nogle timer.
     
    asf, Henrik Olsen, mifira og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. BenNorr

    BenNorr Medlem

    Beskeder:
    21
    "Synes godt om" modtaget:
    44
    Point:
    13
    Tak for tip Henry. Jeg skrev til dem i går og fik 10.000 points her til morgen.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Er der efterhånden nogen, som har set de 5/10k points tikke ind på kontoen? Nu er der gået næsten en måned, at jeg fik lovet mine fra SEB, men heller ikke her ved månedstilskrivningen er der kommet noget ekstra ind.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ncbj

    Ncbj Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    202
    Point:
    33
    De kom samme dag - i app’en - og overført ved næste månedsskifte. Du bør nok følge op …
     
    Bekgaard, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  8. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Samme her
     
    Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    MeeToo
     
    Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Opfølgning, og tak for jeres svar. Jeg tjekkede den præcise formulering og det ser ud til, at de havde skrevet et "tilbud", som de afventede min accept af. Dagen efter kom der bekræftende svar og points er nu sat ind her ved månedsafregningen. Så beholder jeg Premium lidt længere alligevel.
     
    PENSIONISTEN, MortenS og Henry "Synes godt om dette"
  11. AlexP

    AlexP Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Jeg er EBG og har MC Premium og med Gold niveau. Jeg skrev til kundeservicen via app'en - og fik et tilbud om 2.500 point. Syntes godt nok det er fesent... Har kigget efter business til USA forgæves. Det er jo dælme "smart" for dem at give mig mulighed for at booke business til economy pris NÅR DER IKKE FINDES BILLETTER ! Så kan de jo lige så godt tilbyde gratis business class upgrade - når der ikke er tilgængelighed...
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Men det er jo ikke sandt, jeg har flere gange fundet og booket business. Har i forgårs aflyst 2stk billetter til LAX 7 Nov.
    Hvis du skriver til guld mailen med de datoer du ønsker (gerne et tidsspænd) så er de behjælpelig med at finde billetter
    Benyt i øvrigt https://awardhacks.se/ for at se om der er billetter tilgængelig.
     
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Min helt private holdning:
    Vi betaler en pæn sum for premium kortet (1.495 kr/år). Et normalt kort koster 1.000 kroner mindre. Derfor mener jeg, at SEB kort bør kompensere for merprisen, som vi reelt får disse ydelser for.
    • 1.000 statuspoint pr. måned
    • 5 ekstra point per 100 kroners køb
    • Fly Premium fordelene (Bonus billetter på Business & plus for økonomipris)

    Mit hurtige regnestykke:
    • 12.000 statuspoint er ikke noget værd for mig (jeg optjener diamant med basispoint)
    • 5 ekstra point: Det giver mig nok omkring 600 point hver måned, hvilket har en værdi i omegnen af 40 kroner. D.v.s. knap 500 kroner om året
    • Jeg kan slet ikke bruge fly premium. Værdi: 0 kroner
    Med andre ord: Jeg betaler 1000 kroner for noget, som kun er 500 kroner værd.

    Jeg fik 10.000 point, som er godt 600 kroner værd for mig. Altså har jeg fået en kompensation, som lige "holder mig skadesløs". Men det kræver naturligvis, at jeg kan bruge mine point og få dem indløst til en værdi på 6 øre. Det er svært i disse tider.

    Alle kan jo regner det hele igennem med deres egne tal. Men jeg vil umiddelbart sige, at en kompensation på 2.500 point er meget lavt. Det svarer til 150 kroner (med en værdi på 6 ører).
     
    asf, Erwin Lansing, AlexP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Jeg synes det er yderst sparsomt med biz billetter. Har eks lige søgt til US - enhver destination, retur eller open jaw. 2 petsoner. Afrejse fra 1/2-22 og frem. Ophold 5-21 dage. Det er altså en ret åben søgning.

    Resultat: 0
     
    jespersm, Henry og AlexP "Synes godt om dette"
  15. AlexP

    AlexP Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Det er det som er balladen. Hvis man kan rejse med kort varsel (inden for 1-2 uger) så findes der ok tilgængelighed - men de flest planlægger vel ferie lidt længere ud i fremtiden...
     
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Enig, der burde man kunne finde nogle billetter. Lige nu ligner udvalget af bonus billetter hylderne i et sovjetisk supermarked i slutningen af 80-erne.
     
    Offlyer, jespersm og AlexP "Synes godt om dette"
  17. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Har du skrevet og spurgt guld/diamant mailen? Synes de har været yderst hjælpsomme de gange jeg har spurgt
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,982
    Point:
    93
    Jeg har prøvet flere gange, men de har ikke kunnet hjælpe mig overhovedet. Jovist har de fundet economypladser til mig, men det er ikke det, jeg efterspørger. Tror at et vågent øje på Travelhacks er det bedste bud.
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    Synes jeg også de VAR, da Vibeke svarede. Men sidste gang fik jeg følgende besked:
    "Desværre er der ikke længer den mulighed tilgængelig, som Vibeke havde. Vi kan kun forespørge på EuroBonus pladser såfremt medlemmet har oplevet aflyste afgange på sin bestilling og skal rejse inden for kort tid."
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Samme her
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side